- blackdevil
- OP
- 1,769 mesaje
- din 12 Dec 2006
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
blackdevil
- Mesaje scrise: 1,769
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2006
- Mesaj Privat
salutare / am un kadett 1.6D si am probleme cu pornirea / va rog ajutati -ma cu un sfat ! cum sa fac //ce ! ?
am inteles ca trebuie sa umblu la avans // *scoate si foarte mult fum/./ cum tre sa umblu la avans !? sa il dau mai mare sau mai mic !? / si cum in fata spre faruri este mai mare /? sau spre interiorul masinii ? sau invers !?sau trebuie dat mai mic// de pornit porneste dar foarte foarte greu si doar cu shocu tras. .daca bag shocuu imediat moare motorul .. HELPPP !
am inteles ca trebuie sa umblu la avans // *scoate si foarte mult fum/./ cum tre sa umblu la avans !? sa il dau mai mare sau mai mic !? / si cum in fata spre faruri este mai mare /? sau spre interiorul masinii ? sau invers !?sau trebuie dat mai mic// de pornit porneste dar foarte foarte greu si doar cu shocu tras. .daca bag shocuu imediat moare motorul .. HELPPP !
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
inainte sa umbli la avans, verifica bujiile sa nu fie prajite, desi eu asa cred. de asemenea, poate fi electromotorul plin de jeg. recomand o curatare cand ai timp.
a, si pune/ia contactu de vreo 2-3 ori fara sa pornesti k sa incalzesti injectoarele, bujiile etc. daca nici asa n-o ia usor, verifica bujiile.
dupa ce porneste, cum merge motoru...se aude rotund? se tureaza fara lag? scoate fum naspa?
a, si pune/ia contactu de vreo 2-3 ori fara sa pornesti k sa incalzesti injectoarele, bujiile etc. daca nici asa n-o ia usor, verifica bujiile.
dupa ce porneste, cum merge motoru...se aude rotund? se tureaza fara lag? scoate fum naspa?
- blackdevil
- OP
- 1,769 mesaje
- din 12 Dec 2006
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
blackdevil
- Mesaje scrise: 1,769
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2006
- Mesaj Privat
de verificat bujiile le-am verificat/ am verificat si injectoarele/ electromotorul deabea i-am schimbat bendixu/ de pornit porneste da cu shocu tras/ fara o balbaie mult .. rau / cand porneste scoate ceva fum ,daca ii bag shocu moare// daca o tin ptin turata dupa ce o pornesc cu shocu tras sta.. la relanti.. .si dupa ce ii bag shocu.. dar daca il bag dupa ce am pornit moare:( / am sa mai incerc si cu pusul bujiilor de 2-3 ori.. sa vedem.. / dar mi se pare ca c-am scoate fum.mult..si din cate am mai auzit ar fi de la avans.. insa nu prea stiu cum sa umblu la el..cum am mentionat si in primul post.. .HELP ! .
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sal,la tine e incurcata..Pot fi mai multe cauze.La relanti s-ar putea sa nu stea din cauza de filtru.Schimba -l pe cel de motorina si pe cel de aer macar sufla-l sau scutura-l.Zici ca scoate fum.De care?NEGRU?-ai debit mare la motorina,dar nu ar tb.sa se opreasca. ALB?-amestec sarac si posibil avans mic.Umbli la surubul de amestec de pe pompa.E unul spintecat care este fixat in pompa cu o piulita ingusta de 13.Il strangi,saraceste amestecul,il desfaci,se imbogateste.Dai cate 2-3 mm.
AVANS-vrei mai mare? Pui un prelungitor in roata de la pompa,(dupa ce slabesti cele trei suruburi)si lovesti in ea spre fata masinii.Vrei mic?dai spre spate.Faci semn cu o surubelnita ceva,si dai tot asa vreo 2-3 mm la fiecare incercare.
Ar fi bine sa te duci la cineva care a mai facut din astea,sau incearca sa te tarasti maine pana la Polivalenta,cumva.Sau zi prin ce zona stai,poate iti fac o vizita la domiciliu...Eu stau pe la mag TITAN.
PS--Si apropo,masina tb.sa porneasca si fara soc,cat ar fi de frig,daca ai totul in regula!
AVANS-vrei mai mare? Pui un prelungitor in roata de la pompa,(dupa ce slabesti cele trei suruburi)si lovesti in ea spre fata masinii.Vrei mic?dai spre spate.Faci semn cu o surubelnita ceva,si dai tot asa vreo 2-3 mm la fiecare incercare.
Ar fi bine sa te duci la cineva care a mai facut din astea,sau incearca sa te tarasti maine pana la Polivalenta,cumva.Sau zi prin ce zona stai,poate iti fac o vizita la domiciliu...Eu stau pe la mag TITAN.
PS--Si apropo,masina tb.sa porneasca si fara soc,cat ar fi de frig,daca ai totul in regula!
dobo
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Harghita
- Masina: Zafira 2006 Z 19 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2009
- Mesaj Privat
- blackdevil
- OP
- 1,769 mesaje
- din 12 Dec 2006
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
blackdevil
- Mesaje scrise: 1,769
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2006
- Mesaj Privat
la rece.. porneste foarte greu / cu motorul cald porneste / se invarte.. electromotorul/ acumulatorul cred ca trebuie schimbat / da semne de oboseala... multumesc de sfat..zilele astea am sa cumpar si acumulator si am sa va tin la curent cu evolutia lui.. daca tot zici ca ai de 11 ani zi-mi te rog ce acumulator ai tu pe masina / si ce mi-ai recomanda/ ? ce putere Amperi si cat la pornire *la rupere / multumesc frumos
- daniel_kadett
- **
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
sal,
la mine facea exact la fel, pornea greu la rece chiar daca am schimbat toate cele 4 bujii incandescente si releul. la cald pornea repede. am cumparat alt acumulator - tot 74a/680ah ca si cel care il avea si merge ok.
dupa 2-3 chei deja nu mai invartea motorul, deci se vedea clar ca bateria e slaba. dupa 1h pe redresor pornea la sfert. incearca sa pui bateria pe redresor si daca dupa incarcarea porneste ok schimb-o.
scuze, nu am citit si chestia cu fumul, la mine nu scotea pic de fum....
la mine facea exact la fel, pornea greu la rece chiar daca am schimbat toate cele 4 bujii incandescente si releul. la cald pornea repede. am cumparat alt acumulator - tot 74a/680ah ca si cel care il avea si merge ok.
dupa 2-3 chei deja nu mai invartea motorul, deci se vedea clar ca bateria e slaba. dupa 1h pe redresor pornea la sfert. incearca sa pui bateria pe redresor si daca dupa incarcarea porneste ok schimb-o.
scuze, nu am citit si chestia cu fumul, la mine nu scotea pic de fum....
- blackdevil
- OP
- 1,769 mesaje
- din 12 Dec 2006
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
blackdevil
- Mesaje scrise: 1,769
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2006
- Mesaj Privat
la mine scoate:(( // acumulatorul astazi l-am cumparat.. .de pornit porneste de mii de ori mai repede..dar cu shocu tras.. fara o balbaie ceva timp// eu presupun ca este de la avans ,si mai banui ca nu imi deschide 1 injector..sau deschide dar nu cand trebuie..ca da sa moara motorul daca nu are shocu tras la pornire.. dar ce ma omoara cel mai mult este avansull sigur ! . poate ma ajuta colegu dragos..daca oi veni la intalnirea de joi cu el..dar pana joi mai este cv asa ca.. mai vedem. .o seara buna tuturor ! .si multumesc pt sfaturi
dobo
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Harghita
- Masina: Zafira 2006 Z 19 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Si eu am folosit acumulator de 74 Ah/ 680 A, FULMEN (Spania), se gaseste la Metro. Pana cand motorul nu era foarte bun schimbam acumulatorul la 3 ani. De vreo 3 ani motorul a trecut printr-o reparatie capitala, acum acumulatorul are 4 ani jumate, dar inca o iarna nu mai rezista.
Iti descriu experientele mele:
- fiecare motor diesel scoate fum la pornire, acesta nu e o problema.
- la un astfel de diesel cel mai important lucru este compresia. Daca compresia este foarte buna, iti porneste si cu 1 sau 2 bujii arse. Cu timpul compresia incepe sa scada si e nevoie de mai multe incalziri initiale inainte de pornire.
Cum ti-am spus, inainte de reparatia capitala sub -10 grade incalzeam chiar de 5 ori! Doar dupa aceea am incercat pornirea. Electromotorul consuma foarte mult, daca se chinuie mult cu pornirea iti mananca repede bateria.
Verificarile pe care le poti face:
- acumulator bun
- bujii incandescente verificate cu Ohm-metru
- schimb filtru de motorina
- intre filtrul de motorina si pompa de inalta presiune incearca sa intercalezi un furtun transparent, ca sa vezi daca nu intra bule de aer in pompa. Daca intra aer, motorul nu porneste sau merge sacadat. Bulele intra daca pompa nu poate sa traga motorina din rezervor: ori filtru infundat, ori conducta fisurata (am mai patit ca a tras aer linga supapa unidirectionala care se afla dupa filtru)
Daca toate acestea sunt bune si tot nu porneste 90 % ca nu este suficienta compresia. Compresia se poate verifica deja la aproape fiecare service.
Daca compresia nu este buna ai doua variante :
1. setarea motorului ( m-a costat cam 6 milioane, cu manopera la un service mic. Motorul mi-a pornit mai usor dar a inceput sa consume ulei. Nu mult, 1-2 litri la 10.000 de km). Cu avansul la pornire s-au chinuit si la mine, eu nu prea am vazut niciun rezultat.
2. reparatia capitala (m-a costat cam 12 milioane, am fost nevoit s-o fac dupa ce pompa de apa mi-a blocat distributia si mi-a rupt si supape. Au fost schimbate supapele, slefuit arborele cu cioc. de atunci nu mai am avut probleme cu motorul, consum de ulei 0!)
In rest e o masina foarte buna, am fost cu ea in Grecia, Croatia, Serbia, Ungaria, o singura data m-a lasat pe drum, atunci cand s-a blocat pompa de apa (din fericire in tara ). Si in 11 ani si 200.000 km facuti doar de mine (masina are 23 de ani), e ceva. Singurul minus e rugina din caroserie.
Dar e tipul de masina care o poti porni si repara si pe drum (daca motorul este bun). Nu cred ca o sa mai am o masina atat de fiabila.
Si eu am folosit acumulator de 74 Ah/ 680 A, FULMEN (Spania), se gaseste la Metro. Pana cand motorul nu era foarte bun schimbam acumulatorul la 3 ani. De vreo 3 ani motorul a trecut printr-o reparatie capitala, acum acumulatorul are 4 ani jumate, dar inca o iarna nu mai rezista.
Iti descriu experientele mele:
- fiecare motor diesel scoate fum la pornire, acesta nu e o problema.
- la un astfel de diesel cel mai important lucru este compresia. Daca compresia este foarte buna, iti porneste si cu 1 sau 2 bujii arse. Cu timpul compresia incepe sa scada si e nevoie de mai multe incalziri initiale inainte de pornire.
Cum ti-am spus, inainte de reparatia capitala sub -10 grade incalzeam chiar de 5 ori! Doar dupa aceea am incercat pornirea. Electromotorul consuma foarte mult, daca se chinuie mult cu pornirea iti mananca repede bateria.
Verificarile pe care le poti face:
- acumulator bun
- bujii incandescente verificate cu Ohm-metru
- schimb filtru de motorina
- intre filtrul de motorina si pompa de inalta presiune incearca sa intercalezi un furtun transparent, ca sa vezi daca nu intra bule de aer in pompa. Daca intra aer, motorul nu porneste sau merge sacadat. Bulele intra daca pompa nu poate sa traga motorina din rezervor: ori filtru infundat, ori conducta fisurata (am mai patit ca a tras aer linga supapa unidirectionala care se afla dupa filtru)
Daca toate acestea sunt bune si tot nu porneste 90 % ca nu este suficienta compresia. Compresia se poate verifica deja la aproape fiecare service.
Daca compresia nu este buna ai doua variante :
1. setarea motorului ( m-a costat cam 6 milioane, cu manopera la un service mic. Motorul mi-a pornit mai usor dar a inceput sa consume ulei. Nu mult, 1-2 litri la 10.000 de km). Cu avansul la pornire s-au chinuit si la mine, eu nu prea am vazut niciun rezultat.
2. reparatia capitala (m-a costat cam 12 milioane, am fost nevoit s-o fac dupa ce pompa de apa mi-a blocat distributia si mi-a rupt si supape. Au fost schimbate supapele, slefuit arborele cu cioc. de atunci nu mai am avut probleme cu motorul, consum de ulei 0!)
In rest e o masina foarte buna, am fost cu ea in Grecia, Croatia, Serbia, Ungaria, o singura data m-a lasat pe drum, atunci cand s-a blocat pompa de apa (din fericire in tara ). Si in 11 ani si 200.000 km facuti doar de mine (masina are 23 de ani), e ceva. Singurul minus e rugina din caroserie.
Dar e tipul de masina care o poti porni si repara si pe drum (daca motorul este bun). Nu cred ca o sa mai am o masina atat de fiabila.
alin111ro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1984 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
am un kadett D 13s de vreo juma de an si de fiecare data cand o pornesc (motorul fiind rece) nu sta la relanti,,,tb sa o tin din acceleratie vreo 5 minute dupa aia nu mai am tb.e frustrant fiindca de multe ori ma grabesc sa ma duc la servici si tb sa stau sa incalzesc motorul..are cineva vreo idee,,de la ce ar putea fi?
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ma gandesc la filtrul de benzina-eu aveam 1.3 automata si-ti dai seama ce disctractie era...nu puteam sa plec dimineata cu ea decat tot asa,la 5 min dupa ce o porneam...Pana la urma i-am pus unul transparent de la benzinarie,cel mai ieftin,si cand se estompa galbenul din interiorul lui,stiam ca tb.schimbat.
alin111ro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1984 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS35 a scris:Ma gandesc la filtrul de benzina-eu aveam 1.3 automata si-ti dai seama ce disctractie era...nu puteam sa plec dimineata cu ea decat tot asa,la 5 min dupa ce o porneam...Pana la urma i-am pus unul transparent de la benzinarie,cel mai ieftin,si cand se estompa galbenul din interiorul lui,stiam ca tb.schimbat.
merci mult,,,,intradevar eu nici nu am filtru de benzina inainte de a intra benzina in carburator..kadetul asta tot hidramat a fost dar proprietarului i s-a stricat cutia automata,,,,si ia bagat manuala
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
alin111ro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1984 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS35 a scris:Pai nici asta n-a avut,am crezut ca l-a scos ala dinaintea mea...Acum cred ca ar tb sa cureti intai carburatorul dupa care sa pui filtrul!
am incercat tot felul de solutii de curatat carburatoare ,faceam plinul si turnam solutia aia in rezervor. masina se infingea parca mai tare dar aceeasi problema dimineata.............si parca mi-e cam frica sa desfac carburatorul ala si sa-l curat,,,,,,,,cand aveam dacia il dadeam de fiecare data cand nu-mi placea ceva,,,dar asta e baban rau ,,si tb sa fii ceasornicar ca sa umbli acolo in carburator ...mcmult pt tot.daca vrei putem vorbi si pe messenger id-ul meu alin111ro
si discutam mai multe