nae
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2005
- Mesaj Privat
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
sfatul meu: du te cu masina la un tester;altfel nu te lamuresti;costa 400 000 in reprezentante opel pt o eroare...sunt niste porci , mie mi au luat 800 000 ca vezi doamne am avut 2 erori , si le a citit/sters pe amandoua)-absolut mizerabil , eram si eu pe la inceputuri ,m am luat de ei si le am zis ca nu mai calc;nu vreau sa se supere nimeni pe mine sau sa ma inteleaga ca prefer astfel de variante , dar pt un tester sau sa imi reseteze becul de airbag sau etc , vb mai nene cu unul din mecanicii din service , pune i niste bani in mana si zi i sa vina cu testeru pana afara 10 min..ca e jegmaneala pe fata;eu va zic sincer: merg cu masina in reprezentante opel , la unii de care am fost multumit , pt probleme " usoare" si cand am avut ceva mai nasol sau diagnosticari , am vb cu un mecanic /electrician de la opel , f priceputi , si m au ajutat ei;nu are sens sa ma jegmaneasca pe fata service urile la lucrari mai ample pt ca nu fac mare lucru ,iar oamenii care lucreaza la masina sunt aceeasi( nu stiu daca am fost f clar : ( )
so...tester ...altfel nu te lamuresti;si...nu vreau sa se supere cineva ca fac reclama proasta dar....NU MERGETI IN SERVICE LA AUGSBURG INTERNATIONAL 😊-parerea mea , dupa ceva pb vazute la ei.
- peter
- **
- 150 mesaje
- din 24 Jul 2005
- Vectra 1995 X16SZ
- Caras-Severin
peter
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 850 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- danutzutm
- **
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
- ASTRABLAKY galati
- *
- 4 mesaje
- din 09 Jan 2006
ASTRABLAKY galati
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2006
- Mesaj Privat
Azi, adica 20.01.2006, am avut o zi naspa... motorul mi s-a oprit de 4-5 ori si am avut si becul motoras si masina cu cheita aprinse. Binenteles ca fuga la service. Ca de... cica e in garantie !!! au puso pe tester si vine un suparat la mine si-mi zice blat domnu e bobina de inductie o schimbam si e bine. Asta pentru am facut nitel scandal ca am fost in ultima luna de 5 ori la ei si abia acum au schimbat ceva si ei. Problema e ca parca mergea in 2 cilindri nu in 3 ori 4. Si oare benzina neconsumata de cei 2 cilindri nu se duce in baie???? Ori in catalizator...daca in baie atunci uleiul nu se duce ?? Avem oare unde vota ideea ca in serviceurilre din romania te duci cu masina si ei se uita ca boutii la poarta noua si o bajbaie rau de tot. Cred ca nu stiu ce are masina si o iau si ei prin incercari...si pe urma te jecmanesc rau de tot. Asta e parerea mea pentru ca am fost de 5 ori cu masina si doar resetau ecu plecau cu ea in test o turau mai tare si gata domnu e buna. Acum merge brici cu noua bobina dar de fapt nu e noua e luata de pe o dauna totala si fac comanda ...vine ma suna si o schimba iar......halal service Golden Platin Galati.
Bafta baieti si fara evenimente.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ar fi trebuit sa "vada" pe tester ca nu iti functioneaza corect aprinderea , coduri de eroare , etc ...
Daca erau macar mecanici de dacie puteau sa verifice "babeste" aprinderea , sau sa vada ca nu "ard" corect bujiile ...
Acuma ar fi recomandat sa faci un drum mai lung sa se "autocurete" un pic catalizatorul .
Verifica si nivelul de ulei , daca e mai sus decit maxim pe joja -- SCHIMBA'L !!!
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
Am studiat manualul de reparatii de il stiu p dinafara..am trimis mail la OPEL PERFORMANCE CENTER si mi-au sugerat sa ii fac diagnoza pt a lamuri problema becului - ca ei nu pot explica de ce se aprinde.
Ideea e ca se aprinde exact ca la voi, ma rog - la mine se aprinde de nebun pe la 90 kmph si se stinge cateodata cand trec de 120 kmph. Altadata se aprinde si la 50 kmph. Singura ipoteza (am schimbat filtru aer etc) ar fi si legata de calitatea benzinei - cand pun co95 se aprinde mai rar, cum pun omv 100 sau petrom co 99 iar incepe sa se aprinda dupa 2-3 km.
O sa incerc faza cu deconectarea debitmetrului..sa vad daca are vreun efect..ca in rest am auzit zeci de variante..un alt posesor de vectra spunea ca nu i s-a mai aprins dupa ce a schimbat pompa de benzina
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
ma rog..cam ciudat..teoretic becul belea se refera atat la gaze cat si la eventuale probleme in sistemul de injectie - conform manualului nemtesc pt service-uri. sper sa ii dam de cap
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
nae
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2005
- Mesaj Privat
- geluadi2000
- **
- 71 mesaje
- din 08 Dec 2005
- Insignia 2018
- Alba iulia
geluadi2000
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alba iulia
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2005
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 850 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 850 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
Dar din cite vad ca stii, SIGUR e ars.
Asa ca poti sa-l desfaci linistit.
N-am inteles ce rost mai avea intrebarea, hotarirea ta de a desface, fiind evidenta.
Succes.
Daca vrei, iti ofer bordul meu analog sa faci teste sau sa iei becuri din el.
Eu mi-am pus LCD.
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
tclaudiu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
Acum daca zici ca l-ai schimbat, inseamna ca masoara volumul de aer ce intra in motor si ECU iti da cantitatea optima de motorina in functie de volumul de aer (si alti multi factori)
Inteleg ca ai motor de 1.7 (Y17DT). Spune-mi ce marca era debitmetrul si cat a costat (marca o poti citi pe el daca ridici capota) sa vedem daca e ceva bun.
Am avut si eu problema ta, mi se aprindea cateodata si tragea super. Dupa ce am schimbat debitmetrul s-a rezolvat. Intr-adevar nu mai trage ca atunci cand era martorul aprins, dar trage mult mai bine ca inainte sa-l schimb