- lbadaca
- **
- 168 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Valcea
lbadaca
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
Eu inteleg asa din graficul din documentul asta: pt. masinile mici (cele care ma intereseaza) noi euro 5 va fi obligatoriu de la 1 sept 2009. Dieselurile vor trebui sa aiba obligatoriu filtru de particule. Cu restul masinilor n-am prea inteles.
Eu trag concluzia de la 1 sept. 2009 dealerii vor trebui sa vanda numai masini mici euro 5.
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- strutzzy
- **
- 236 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Corsa 2008 Z14XEP
- Bucuresti
strutzzy
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
Lbadaca, eu zic sa te duci si sa intrebi direct la dealer, el este cel care stie cand o sa vanda Corsa D Euro 5. Degeaba iti spune cineva de pe forum ca de la 1 septembrie se vand numai Corsa D Euro 5, tu inchei cu dealerul un contract de vanzare cumparare in care se scrie norma de poluare a masinii, iar acel contract este tot ce conteaza!
- mihdoi
- ***
- 720 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 720
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
- lbadaca
- **
- 168 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Valcea
lbadaca
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
strutzzy a scris:Lbadaca, eu zic sa te duci si sa intrebi direct la dealer, el este cel care stie cand o sa vanda Corsa D Euro 5. Degeaba iti spune cineva de pe forum ca de la 1 septembrie se vand numai Corsa D Euro 5, tu inchei cu dealerul un contract de vanzare cumparare in care se scrie norma de poluare a masinii, iar acel contract este tot ce conteaza!
Am fost azi. Habar n-au!
- strutzzy
- **
- 236 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Corsa 2008 Z14XEP
- Bucuresti
strutzzy
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Daca normele europene cu privire la poluare intra in vigoare din acea data, atunci orice masina noua vanduta trebuie sa le respecte.
Amintiti-va de 1 ianuarie 2007, cand Dacia a trebuit sa schimbe catalizatoarele de pe Logan, cu unele Euro4. Asta, datorita faptului ca deveneam membru EU si trebuia sa ne aliniem la normele europene. E cel mai bun exemplu, cat sa nu mai existe presupuneri sau dat cu parerea.
Iti poti schimba catalizatorul cu unul tip Euro5, dupa care te interesezi la RAR cat te costa testele si actele. Daca tii musai sa ai motor ce respecta normele Euro5 (yadda yadda).
http://en.wikipedia.org/wik...mission_standards (ptr grafic)
Amintiti-va de 1 ianuarie 2007, cand Dacia a trebuit sa schimbe catalizatoarele de pe Logan, cu unele Euro4. Asta, datorita faptului ca deveneam membru EU si trebuia sa ne aliniem la normele europene. E cel mai bun exemplu, cat sa nu mai existe presupuneri sau dat cu parerea.
Iti poti schimba catalizatorul cu unul tip Euro5, dupa care te interesezi la RAR cat te costa testele si actele. Daca tii musai sa ai motor ce respecta normele Euro5 (yadda yadda).
http://en.wikipedia.org/wik...mission_standards (ptr grafic)
- MarianPlop
- **
- 83 mesaje
- din 15 Mar 2009
- Corsa 2008 1.4
- Cluj
MarianPlop
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2008 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
mihai_39 a scris:Iti poti schimba catalizatorul cu unul tip Euro5, dupa care te interesezi la RAR cat te costa testele si actele. Daca tii musai sa ai motor ce respecta normele Euro5 (yadda yadda).
Nu prea inteleg de ce i-ar trebui cuvia musai sa respecte Euro5, mai ales ca diferenta la impozitare nu este inca, si combustibilul Euro5 e mai scump...
In fine...
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- MarianPlop
- **
- 83 mesaje
- din 15 Mar 2009
- Corsa 2008 1.4
- Cluj
MarianPlop
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2008 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
- lbadaca
- **
- 168 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Valcea
lbadaca
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
MarianPlop a scris:Nici la Euro4 nu platesti.
Si din 1 ian 2010 ? Stii ca se va introduce impozit pe capacitate cilindrica, norma euro si emisiile de noxe ? Si scutit va fi doar euro 5? Plus valoarea de revanzare mai mare la euro 5.
http://www.euroavocatura.ro...rie_2008_2009.php
http://www.fiscalitatea.ro/...iculare_-ci-anual
http://www.financiarul.com/...zitate-anual.html
- MarianPlop
- **
- 83 mesaje
- din 15 Mar 2009
- Corsa 2008 1.4
- Cluj
MarianPlop
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2008 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
- lbadaca
- **
- 168 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Valcea
lbadaca
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- MarianPlop
- **
- 83 mesaje
- din 15 Mar 2009
- Corsa 2008 1.4
- Cluj
MarianPlop
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2008 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
lbadaca a scris:Ei, nu-i chiar asa!
Sigur ca nu e asa... Asta am vrut si eu sa spun; si anume ca nu prea are rost sa te iei dupa regulamente, decat cand o anumita regula te influenteaza in fff mare masura. De ex, nu aduci o masina de 15 ani din Germania pentru ca o sa platesti 5000 de euro taxe. Dar cand diferenta la impozitul anual e de 15 lei (nu stiu cat va fi, spun cam care va fi diferenta), atunci nu merita alergatura... Eu am luat masina in noiembrie; are Euro4. Acuma ce era sa spun ca nu-mi iau masina pana la jumatatea lui 2009 cand vor aparea cele cu Euro5?... Iti dai seama ca n-o mai luam deloc, cu criza si porcariile care se intampla... Ce vreau sa spun eu de fapt e ca uneori n-are rost sa te macini cu norme si reguli impuse de Statul Roman condus de haita de hoti... Oricum vei plati taxe: cele care sunt acum se vor inmulti, pentru ca cei care ne conduc nu sunt in stare sa produca decat sa puna biruri... Din pacate pana nu ne caram toti din Romania milenara nu o sa ne fie bine... dar asta e o alta discutie
Sper ca ai inteles ce voiam sa spun.
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- lbadaca
- **
- 168 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Valcea
lbadaca
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- MarianPlop
- **
- 83 mesaje
- din 15 Mar 2009
- Corsa 2008 1.4
- Cluj
MarianPlop
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2008 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Referitor la incadrarea in normele euro,orice masina poate fi incadrata intr-o alta norma de poluare prin testare dinamica la RAR ;in acest caz se omologheaza artizanal numai masina supusa testului.
Pentru masinile E2 nu este nevoie de service autorizat in cazul schimbarii motorului cu un motor identic,ci numai de identificare.
In cazul schimbarii motorului (E2)cu un motor E4 RAR-ul nu va trece in certificatul de omologare E4 ci tot E2.(exact cum a fost omologat tipul de auto de fabricant).
Practic in cazul motoarelor E2 la corsa (motoare tip X10XE,X12XE,X14XE) la o omologare prin testare dinamica (costa 600euro) sansele sa fie incadrate in norma E3 sau E4 sunt de peste 80%.
Pentru masinile E2 nu este nevoie de service autorizat in cazul schimbarii motorului cu un motor identic,ci numai de identificare.
In cazul schimbarii motorului (E2)cu un motor E4 RAR-ul nu va trece in certificatul de omologare E4 ci tot E2.(exact cum a fost omologat tipul de auto de fabricant).
Practic in cazul motoarelor E2 la corsa (motoare tip X10XE,X12XE,X14XE) la o omologare prin testare dinamica (costa 600euro) sansele sa fie incadrate in norma E3 sau E4 sunt de peste 80%.
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Referitor la incadrarea in normele euro,orice masina poate fi incadrata intr-o alta norma de poluare prin testare dinamica la RAR ;in acest caz se omologheaza artizanal numai masina supusa testului.
Pentru masinile E2 nu este nevoie de service autorizat in cazul schimbarii motorului cu un motor identic,ci numai de identificare.
In cazul schimbarii motorului (E2)cu un motor E4 RAR-ul nu va trece in certificatul de omologare E4 ci tot E2.(exact cum a fost omologat tipul de auto de fabricant).
Practic in cazul motoarelor E2 la corsa (motoare tip X10XE,X12XE,X14XE) la o omologare prin testare dinamica (costa 600euro) sansele sa fie incadrate in norma E3 sau E4 sunt de peste 80%.
Pentru masinile E2 nu este nevoie de service autorizat in cazul schimbarii motorului cu un motor identic,ci numai de identificare.
In cazul schimbarii motorului (E2)cu un motor E4 RAR-ul nu va trece in certificatul de omologare E4 ci tot E2.(exact cum a fost omologat tipul de auto de fabricant).
Practic in cazul motoarelor E2 la corsa (motoare tip X10XE,X12XE,X14XE) la o omologare prin testare dinamica (costa 600euro) sansele sa fie incadrate in norma E3 sau E4 sunt de peste 80%.
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Referitor la incadrarea in normele euro,orice masina poate fi incadrata intr-o alta norma de poluare prin testare dinamica la RAR ;in acest caz se omologheaza artizanal numai masina supusa testului.
Pentru masinile E2 nu este nevoie de service autorizat in cazul schimbarii motorului cu un motor identic,ci numai de identificare.
In cazul schimbarii motorului (E2)cu un motor E4 RAR-ul nu va trece in certificatul de omologare E4 ci tot E2.(exact cum a fost omologat tipul de auto de fabricant).
Practic in cazul motoarelor E2 la corsa (motoare tip X10XE,X12XE,X14XE) la o omologare prin testare dinamica (costa 600euro) sansele sa fie incadrate in norma E3 sau E4 sunt de peste 80%.
Pentru masinile E2 nu este nevoie de service autorizat in cazul schimbarii motorului cu un motor identic,ci numai de identificare.
In cazul schimbarii motorului (E2)cu un motor E4 RAR-ul nu va trece in certificatul de omologare E4 ci tot E2.(exact cum a fost omologat tipul de auto de fabricant).
Practic in cazul motoarelor E2 la corsa (motoare tip X10XE,X12XE,X14XE) la o omologare prin testare dinamica (costa 600euro) sansele sa fie incadrate in norma E3 sau E4 sunt de peste 80%.