- pascaru_val
- OP
- 1,407 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am sunat acum 1 minut la Radacini, ca vad ca l-au laudat multi pe aici si am intrebat cat ma costa sa schimb curelele (+role evident) la Astra G, mi s-a raspuns ca 12 milioane : 9 mil piesele + 2.7 mil manopera
am zis ca mi se pare mult si a zis ca la ei atit costa.
Eu am 78.000 km si vreau cat mai curand sa fac schimbul de curele pt ca nu stiu dak sunt reali sau nu si nu vreau surprize.
As prefera ca aici sa posteze doar cei care si-au schimbat curelele si sa spuna unde au fost si cat ia costat si eventuale probleme.
am zis ca mi se pare mult si a zis ca la ei atit costa.
Eu am 78.000 km si vreau cat mai curand sa fac schimbul de curele pt ca nu stiu dak sunt reali sau nu si nu vreau surprize.
As prefera ca aici sa posteze doar cei care si-au schimbat curelele si sa spuna unde au fost si cat ia costat si eventuale probleme.
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 615 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 615
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
la motoarele pe benzina este o banalitate sa schimbi cureaua.la diessel este putin mai complicat pt ca mai ai si pompa de injectie.
daca ai documentatia si ceva mai multa indeminare nu sunt probleme.
se scoate masina din viteza se pune distributia la semn si se slabeste intinzatorul. (la unii este facut din pompa de apa la altii este pur si simplu o rola intinzatoare).apoi se scoate cureaua si se monteaza alta in locul ei .pt a fii mai siguri de faptul ca intinzatorul este strins la loc in pozitia care a fost se face un semn cu vopsea sau cu ce vreti voi inainte de slabire ca sa aducem piesa in pozitia initiala.dupa montare se invirte motorul OBLGATORIU manual vreo 2-3 ture complete si daca semnele de pe distributie sunt in regula se porneste motorul.
P.S. daca nu le aveti cu mecanica lasati-o balta
curea de distributie 1.100.000 lei
role 600.000.
intinzator 2.300.000.
daca ai documentatia si ceva mai multa indeminare nu sunt probleme.
se scoate masina din viteza se pune distributia la semn si se slabeste intinzatorul. (la unii este facut din pompa de apa la altii este pur si simplu o rola intinzatoare).apoi se scoate cureaua si se monteaza alta in locul ei .pt a fii mai siguri de faptul ca intinzatorul este strins la loc in pozitia care a fost se face un semn cu vopsea sau cu ce vreti voi inainte de slabire ca sa aducem piesa in pozitia initiala.dupa montare se invirte motorul OBLGATORIU manual vreo 2-3 ture complete si daca semnele de pe distributie sunt in regula se porneste motorul.
P.S. daca nu le aveti cu mecanica lasati-o balta
curea de distributie 1.100.000 lei
role 600.000.
intinzator 2.300.000.
- ToX
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
te sfatuiesc sa nu te "chitrosesti" de data asta;manopera nu e scumpa pt ce treaba e de facut intr o reprezentanta , iar piesele originale..nici eu nu am pus DOAR piese originale , dar pt distributie am folosit curea isuzu originala 7 mil cureaua..... asta eh..o i fi tampit sau nu...a fost decizia mea si cred ca am facut bine si nu imi pare rau;
masina mea are 115 000 km reali , am luat o eu personal din germania in 2003 cu 65 000 km;am facut distributia la 100 000 km , pentru siguranta mea, mai mult speriat de tot ce se abereaza pe la noi;pt motorul asta pe diesel care il am eu , y17 dt , distrib se face la 150 k km sau nu stiu cati ani..e prin carte;e o discutie lunga si pe tema asta , purtata de f multe ori si si prin alte parti;
parerea mea este sa iti cumperi piesele originale si sa iti faci manopera intr un service autorizat sau la cineva de care sa fii sigur ca stie ce face;
eu am facut distributia la un mecanic ce lucreaza de ani buni la opel la reprezentanta doar pe partea de motoare , la el acasa;am fost f multumit si a lucrat f bine tipul;dar e greu sa il prinzi liber, lucreaza acasa seara cand iese de la servici de la opel ,la el la garaj ;
masina mea are 115 000 km reali , am luat o eu personal din germania in 2003 cu 65 000 km;am facut distributia la 100 000 km , pentru siguranta mea, mai mult speriat de tot ce se abereaza pe la noi;pt motorul asta pe diesel care il am eu , y17 dt , distrib se face la 150 k km sau nu stiu cati ani..e prin carte;e o discutie lunga si pe tema asta , purtata de f multe ori si si prin alte parti;
parerea mea este sa iti cumperi piesele originale si sa iti faci manopera intr un service autorizat sau la cineva de care sa fii sigur ca stie ce face;
eu am facut distributia la un mecanic ce lucreaza de ani buni la opel la reprezentanta doar pe partea de motoare , la el acasa;am fost f multumit si a lucrat f bine tipul;dar e greu sa il prinzi liber, lucreaza acasa seara cand iese de la servici de la opel ,la el la garaj ;
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- OP
- 1,407 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- OP
- 1,407 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
virgil a scris:augsburg
curea conti + role ina + ulei opel = 5.5 mil
manopera, nu mai stiu exact, cam 1,5 - 2 mil
ATENTIE : oriunde o sa schimbi, sa-i atentionezi asupra pinionului de la pompa de ulei. y17dt este sensibil la pinionul ala....
curea conti + role ina + ulei opel = 5.5 mil
manopera, nu mai stiu exact, cam 1,5 - 2 mil
ATENTIE : oriunde o sa schimbi, sa-i atentionezi asupra pinionului de la pompa de ulei. y17dt este sensibil la pinionul ala....
Mi se pare pretul cel mai bun dar la Augsburg am ceva indoieli.. de cind am fost sa imi monteze proiectoarele ... atita s-au codit si pur si simplu le-a fost frica sa o fak si dupa ce m-au reprogramat o data sau de 2 ori nu mai m-am dus la ei.
In ce priveste mecanica poate or sti dar nu mi-au lasat o impresie buna pe partea electrica.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Pt TOX
:LA C20 XE este ca la X20XEV.ai 2 role de gidare montate una cu marginea spre exterior si cealalta invers(atentie mare)se scot f usor au doar un surub.
intinzatorul este excentric si daca ai documentatia vezi acolo cum se regleaza. are o LIMBA in care se introduce o cheie dinamometrica in patratelul special decupat.se intinde cureaua cu o anumita forta ..etc.
daca nu ai cheia dinamometrica sa faci treaba perfect iti notezi (insemnezi) pozitia in care era limba excentrica slabesti intinzatorul si/sau il dai jos complet daca vrei sa-l inlocuiesti apoi montezi pe cel nou a.i. sa vina in pozitia initiala .are doua semne pe el: NEW BELT si USED.
Deasemenea mare atentie la semnele de pe rotile dintate si la semnul de la fulie de obicei are tendinta sa fuga un dinte una dintre roti.
INCA ODATA REPET cei ce nu au aptitudini de mecanica sa nu faca lucrari care ii depasesc.
si inca un lucru la sfirsitul lucrarii OBLIGATORIU dai 2-3 ture de motor complete cu ajutorul unei chei, de obicei pe surubul de la fulie ca sa vezi daca semnele revin la pozitiile normale apoi dai un sfert de cheie de contact cit sa se miste ceva mai mult in sarcina dar sa nu porneasca .daca totul este in regula in principiu nu are de ce sa nu mearga.
eu am experienta cistigata cu masina anterioara OMEGA A la care am schimbat cureaua de 2 ori in 5 ani si nu am avut probleme.si la asta de acum am schimbat cureaua acum 2 luni si inca nu am avut probleme(sper sa nu am in continuare ).
oare la cite ateliere iti intinde mecanicul cureaua cu cheia dinamometrica???
Ultima modificare făcută de iulius la Vin 27 Jan, 2006 8:02 am
:LA C20 XE este ca la X20XEV.ai 2 role de gidare montate una cu marginea spre exterior si cealalta invers(atentie mare)se scot f usor au doar un surub.
intinzatorul este excentric si daca ai documentatia vezi acolo cum se regleaza. are o LIMBA in care se introduce o cheie dinamometrica in patratelul special decupat.se intinde cureaua cu o anumita forta ..etc.
daca nu ai cheia dinamometrica sa faci treaba perfect iti notezi (insemnezi) pozitia in care era limba excentrica slabesti intinzatorul si/sau il dai jos complet daca vrei sa-l inlocuiesti apoi montezi pe cel nou a.i. sa vina in pozitia initiala .are doua semne pe el: NEW BELT si USED.
Deasemenea mare atentie la semnele de pe rotile dintate si la semnul de la fulie de obicei are tendinta sa fuga un dinte una dintre roti.
INCA ODATA REPET cei ce nu au aptitudini de mecanica sa nu faca lucrari care ii depasesc.
si inca un lucru la sfirsitul lucrarii OBLIGATORIU dai 2-3 ture de motor complete cu ajutorul unei chei, de obicei pe surubul de la fulie ca sa vezi daca semnele revin la pozitiile normale apoi dai un sfert de cheie de contact cit sa se miste ceva mai mult in sarcina dar sa nu porneasca .daca totul este in regula in principiu nu are de ce sa nu mearga.
eu am experienta cistigata cu masina anterioara OMEGA A la care am schimbat cureaua de 2 ori in 5 ani si nu am avut probleme.si la asta de acum am schimbat cureaua acum 2 luni si inca nu am avut probleme(sper sa nu am in continuare ).
oare la cite ateliere iti intinde mecanicul cureaua cu cheia dinamometrica???
Ultima modificare făcută de iulius la Vin 27 Jan, 2006 8:02 am
- pascaru_val
- OP
- 1,407 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am fost la Augsburg si m-am lovit de 2 probleme.
1 sa schimb si cureaua de transmisie?- dak se rupe in timpul mersului cauzeaza probleme (mari) ca nu imi sta rau cu vreo 2-3 milioane in buzunar.
2difera rolele in functie de seria motorului - sa inteleg ca seria motorului e acea scrisa in cartea de identitate?
1 sa schimb si cureaua de transmisie?- dak se rupe in timpul mersului cauzeaza probleme (mari) ca nu imi sta rau cu vreo 2-3 milioane in buzunar.
2difera rolele in functie de seria motorului - sa inteleg ca seria motorului e acea scrisa in cartea de identitate?
CristianM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2006
- Mesaj Privat
In primul rand Buna ziua tuturor forumistilor.
Probabil sunt cel mai nou intrat in acest club cu toate ca il urmaresc de aproape 2 ani.
Referitor la distributie am schimbat curea + role la Erebus. Pret total cu manopera 277 eur.
Poti gasi piesele mai ieftin dar este interesant ca mi-au dat o garantie de 18 luni daca sunt piesele lor.
Intradevar la Y17Dt sunt 2 tipuri de role in funct de seia motorului. Este trecuta pe CI sau e scrisa si pe manualul de service original daca il ai, unde sunt trecute si codurile de la chei si de la cass.
La Y17Dt distrib tb schimbata la 150 k sau 10 ani, eu am schimbat la 120 k sa fiu sigur.
Probabil sunt cel mai nou intrat in acest club cu toate ca il urmaresc de aproape 2 ani.
Referitor la distributie am schimbat curea + role la Erebus. Pret total cu manopera 277 eur.
Poti gasi piesele mai ieftin dar este interesant ca mi-au dat o garantie de 18 luni daca sunt piesele lor.
Intradevar la Y17Dt sunt 2 tipuri de role in funct de seia motorului. Este trecuta pe CI sau e scrisa si pe manualul de service original daca il ai, unde sunt trecute si codurile de la chei si de la cass.
La Y17Dt distrib tb schimbata la 150 k sau 10 ani, eu am schimbat la 120 k sa fiu sigur.
- pascaru_val
- OP
- 1,407 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- OP
- 1,407 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat