Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Precum poate multi dintre cei aflati aci pe net stiu ca servo frana (busterul) functioneaza cu ajutorul unei pompe care creiaza vid.
In cazul unui Omega 2.5td (motor BMW) a masurat cineva acesta depresiune?
Stie cineva cata depresiune este necesara pentru ca servo sa poata lucra ?
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mai bine zii ce problema ai. ca raspuns la intrebarea ta nu cred ca primesti.
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Consider ca franele mele nu mai sunt asa de prompte. Alta data pentru o mica apasare pe pedala capul imi era in parbriz daca nu aveam centura . Astazi nu mai este asa . Si am incepput sa gandesc............. oare depresia creiata de pompa este destula ca servo sa lucreze in conditii optime ?
  • ion antonescu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
verifica si uzura discurilor fata, peste o anumita limita se pierde eficienta de franare cu peste 50%.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
1.o verificare vizuala nu strica. vezi daca mai ai carne pe placute
2.schimba lichidul daca ai mai mult de 2 ani.
3.fa-i o aerisire si se rezolva.
Nu te apuca sa umblii in alta parte decit daca nu ai ce face si vrei sa ai multe postari pe aici pe forum.
daca frina a fost buna mult timp este vorba de uzura pe ici pe colo.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa pun discuri ventilate in locul celor pe care le am acum. E diferenta mare de pret? De fapt s-ar merita ca performanta? Ar trebui sa scimb si tipul de placute?
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Pentru toti cei care nu stiau sau vor sa stie !
Pompa de vid de pe omega 2.5td motor BMW - M51 produce o depresiune la RELANTI de -500 mBar.
Cu motorul putin ambalat se ajunge si la -760mBar dar acesta depresiune nu ne este relevanta noua .
Reamintesc ca 1atm = 760 mBar in sistemul SI.
  • licumilosescu

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ccostras tu la omega nu ai deja discuri ventilate? Banuiesc ca la discurile fata te referi.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am discuri ventilate...nu stiu insa daca si pe spate sunt la fel. Pe spate trebuiesc inlocuite neparat. Ma refeream la diferenta dintre discurile ventilate si cele ventilate care au si striatii sau gauri pe suprafata lor.
  • licumilosescu

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Poate doar daca participi la curse, pe spate sunt pline chiar si la masinile cu caracter accentuat sportiv. Cu gauri si striatii... doar de fite.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am inteles..nu vreau de fite, am crezut ca tin mai mult ca timp...am cutie qutomata si se cam duc.
  • licumilosescu

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Teoretic se schimba discurile cand au deja uzura 1 mm din grosime, 0,5 mm pe fiecare parte. Practic se poate merge mult mai mult fara a prezenta pericol pt siguranta franarii. Oricum, pe spate daca le schimbi odata, chiar nu o sa le mai schimbi probabil niciodata, tin aprox 200 000 km, sau chiar mai mult.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
au mai mult ...cred ca dublu. Oare ce pret au discurile? Trebuie sa schimb si placutele odata cu ele?
  • licumilosescu

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ar fii pacat sa nu le schimbi.
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@ iriahu - ai schimbat placutele de curand?
am un prieten care a schimbat placutele de frana si a patit la fel ca tine, crede ca de vina este compozitia placutelor!
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Buna ! la ce te referi? La pompa de vid ?
daca te referi la placutele de frana ele trebuiesc sa fie notate R90,
ascesta este ultimul standart european pentru placute de frana .
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@ccostras
eu pe fata am montat de curand 2 discuri zimmerman,ventilate si perforate.evident am cautat la diferita magazine,la unele magazine am gasit la 380 bucata,dar dupa o cuatare mai indelungata am gasit la 290ron setul,made in germany cu hartiauta TUV in cutie!mai erau si Delfi la 250 setul dar erau doar ventilate,cele Zimmerman sunt facute sport,adica are o ventilatie mai mare!
referitor la lichidul de frana eu nu stiu cum se schimba?sau daca se schimba..
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
licumilosescu a scris:Poate doar daca participi la curse, pe spate sunt pline chiar si la masinile cu caracter accentuat sportiv.

Nu e chiar asa...Omega B2 are si pe spate discuri ventilate , cel putin in combinatie cu motorizarile V6.
Nu e o premiera la Opel acest lucru , in anii '70 modelele Opel Diplomat B cu motoare V8 aveau de asemenea discuri ventilate pe spate.

Referitor la lichidul de frana acesta se inlocuieste la un interval de 2 ani.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
se inlocuieste greu? ma refer la manopera si timp
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pentru a efectua operatiunea curat si corect exista aparatura in acest sens , astfel inlocuirea se face fara a fi nevoie de aerisiri sau pagube colaterale.Nu cred insa ca vei gasi asa ceva in prea multe service-uri in Romania...
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR