- titro
- OP
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
La un Vectra C 2002, Z22SE, masina aproape identica cu a mea (in afara de faptul ca nu e GTS) au aparut urmatoarele probleme:
- masina cu cheita aprinsa la ignition pt ~10 sec
- martorul pt servo aprins din cand in cand (volanul cu !)
La diagnoza au aparut urmatoarele coduri de eroare:
-EHPS:
->U2105 - CAN-Bus ECM Message Range/Performance
-Instrumente:
->P0500 - Vehicle Speed Signal Range/Performance
->B0550 - Mileage Circuit Range/Performance
Cauza: la Vectra C produse pana in 05.2003 a existat o problema cu conectorul de la unitatea de ABS/TC/VSC, care cauzeaza pierderea comunicatiei pe CAN a acestui ECU.
Rezolvare:- dupa documentare am gasit "Field Remedy 1537" care propune un kit de reparatie pt aceasta problema (GM pn 93177022)
- rezolvarea gasita de noi a fost deconectarea mufei de la Ecu-ul de ABS/TC/VSC , curatarea contactelor si aplicarea unei vaseline pt contacte pe acestea pt asigurarea unui contact electric mai bun si protectie anticoroziune
Masina functioneaza momentan bine, dupa aprox 200 de km am mai facut o diagnoza si nu a reaparut nici una dintre erori
La un Vectra C 2002, Z22SE, masina aproape identica cu a mea (in afara de faptul ca nu e GTS) au aparut urmatoarele probleme:
- masina cu cheita aprinsa la ignition pt ~10 sec
- martorul pt servo aprins din cand in cand (volanul cu !)
La diagnoza au aparut urmatoarele coduri de eroare:
-EHPS:
->U2105 - CAN-Bus ECM Message Range/Performance
-Instrumente:
->P0500 - Vehicle Speed Signal Range/Performance
->B0550 - Mileage Circuit Range/Performance
Cauza: la Vectra C produse pana in 05.2003 a existat o problema cu conectorul de la unitatea de ABS/TC/VSC, care cauzeaza pierderea comunicatiei pe CAN a acestui ECU.
Rezolvare:- dupa documentare am gasit "Field Remedy 1537" care propune un kit de reparatie pt aceasta problema (GM pn 93177022)
- rezolvarea gasita de noi a fost deconectarea mufei de la Ecu-ul de ABS/TC/VSC , curatarea contactelor si aplicarea unei vaseline pt contacte pe acestea pt asigurarea unui contact electric mai bun si protectie anticoroziune
Masina functioneaza momentan bine, dupa aprox 200 de km am mai facut o diagnoza si nu a reaparut nici una dintre erori
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- masina cu cheita aprinsa la ignition pt ~10 sec
- martorul pt servo aprins din cand in cand (volanul cu !)
Aceleasi simptome si la mine .
Codurile mele de eroare :
C0460 Steering Angle Sensor not initialized
B1020 SRS Steering Angle Sensor Signal Circuit Range/Performance
B1012 Steering Angle Sensor not Calibrated
U2139 Invalid Data from CIM ( Steering Column Module)
Am incercat recalibrarea senzorului dar n-a avut nici un efect . Daca scot cumva mufa aceea nu o sa afecteze nimic altceva ? Ar trebui sa dau jos borna de la baterie cumva ?
- martorul pt servo aprins din cand in cand (volanul cu !)
Aceleasi simptome si la mine .
Codurile mele de eroare :
C0460 Steering Angle Sensor not initialized
B1020 SRS Steering Angle Sensor Signal Circuit Range/Performance
B1012 Steering Angle Sensor not Calibrated
U2139 Invalid Data from CIM ( Steering Column Module)
Am incercat recalibrarea senzorului dar n-a avut nici un efect . Daca scot cumva mufa aceea nu o sa afecteze nimic altceva ? Ar trebui sa dau jos borna de la baterie cumva ?
- titro
- OP
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Eu nu am dat borna de la baterie atunci, dar pt siguranta poti sa o scoti.
Normal nu ar trebuii sa se intample nimic la deconectarea mufei de ESP.
Problema este ca in cazul tau sunt alte erori care nu stiu daca le vei rezolva in acest fel. Indiciile duc catre CIM, dar trebuie investigat mai in detaliu.
Normal nu ar trebuii sa se intample nimic la deconectarea mufei de ESP.
Problema este ca in cazul tau sunt alte erori care nu stiu daca le vei rezolva in acest fel. Indiciile duc catre CIM, dar trebuie investigat mai in detaliu.
- mity
- **
- 259 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Braila
mity
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- titro
- OP
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
gonguta
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut acum cateva zile mi-a picat pompa servo.mi-am cumparat una second hand ,functioneaza de 10 ori mai bn ca cea veche cand mergea,dar am o mica problema imi apare martorul de servo in bord:( au incercat cei de servise sa il tot stearga dar tot nu merge are cineva vreo idee ce mai pot incerca? lichidul de servo a fost schimbat.
Bateria vreau sa o testez zilele astea pt ca imi porneste cam balbait dimineata la prima cheie dupa asta porneste ata.
Bateria vreau sa o testez zilele astea pt ca imi porneste cam balbait dimineata la prima cheie dupa asta porneste ata.
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
gonguta
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
gonguta
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
revin cu aceeasi problema nerezolvata...am codul de eroare u2139 interval performanta mesaj cim magistrala can
. ce poate fi?se poate sa fie senzorul de pe pompa servo?am objervat ca daca tin volanul drept ,rotile nu sunt drepte,sunt putin spre dreapta poate fi de la asta?
astept sfaturile voastre.multumesc
. ce poate fi?se poate sa fie senzorul de pe pompa servo?am objervat ca daca tin volanul drept ,rotile nu sunt drepte,sunt putin spre dreapta poate fi de la asta?
astept sfaturile voastre.multumesc
gonguta
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
gonguta
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
- robbyvclic
- *
- 8 mesaje
- din 03 Sep 2012
- Vectra 2003 y20dth
- Teleorman
robbyvclic
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
Sa fie CIM ul si la mine? mi s-a aprins in mers martorul ESP concomitent cu scaderea puterii. Apoi masina cu cheia de service de culoare galbena. Am oprit si pornit motorul, dupa un km s-a aprins iar masina si cheia pt service, fara martorul ESP. Se tura dar tot nu voia sa se stinga martorul de service.