Cypry
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
Buna,
Am citit in stanga si in dreapta topic-uri oarecum asemanatoare, dar nu stiu care ar putea fi problema la mine. Este vorba despre motorul 1.7DTI (Y17DT) de pe un Astra din 2001
Masina nu trage de nici un fel! Accelereaza mult mai slab decat o Dacia 1310 si foarte greu trec de 100-110 km/h (maxim 120-130 daca am atins cu ea. Chiar si la aceste viteze masina are nevoie de kilometri buni si drepti pentru a atinge macar 100 la ora. Un deal ceva mai inclinat il pot urca maxim cu a II-a indiferent de numar de persoane de la bord sau de la bagaje. Am observat ca daca masina o fortez ceva mai tare (undeva la peste 2800rpm) in principal de la treapta de viteza a III-a in sus se aprinde martorul check engine, care ramane aprins pana in momentul in care opresc motorul cateva secunde. Imediat ce acest martor se aprinde masina devine si mai lenesa fata de cum era pana in acel moment. Am facut si un test cu mufa de la debitmetru scoasa si nu simt nici o diferenta, in sensul ca masina merge exact la fel, nici mai bine nici mai rau. Oare ce sa fie problema?
Va multumesc anticipat!
Am citit in stanga si in dreapta topic-uri oarecum asemanatoare, dar nu stiu care ar putea fi problema la mine. Este vorba despre motorul 1.7DTI (Y17DT) de pe un Astra din 2001
Masina nu trage de nici un fel! Accelereaza mult mai slab decat o Dacia 1310 si foarte greu trec de 100-110 km/h (maxim 120-130 daca am atins cu ea. Chiar si la aceste viteze masina are nevoie de kilometri buni si drepti pentru a atinge macar 100 la ora. Un deal ceva mai inclinat il pot urca maxim cu a II-a indiferent de numar de persoane de la bord sau de la bagaje. Am observat ca daca masina o fortez ceva mai tare (undeva la peste 2800rpm) in principal de la treapta de viteza a III-a in sus se aprinde martorul check engine, care ramane aprins pana in momentul in care opresc motorul cateva secunde. Imediat ce acest martor se aprinde masina devine si mai lenesa fata de cum era pana in acel moment. Am facut si un test cu mufa de la debitmetru scoasa si nu simt nici o diferenta, in sensul ca masina merge exact la fel, nici mai bine nici mai rau. Oare ce sa fie problema?
Va multumesc anticipat!
- Bunicu
- ****
- 2,191 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,191
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
salut.
Desi eu am motor y20dth, simptoma ta am patit-o si eu in urma unei spalari a motorului. Baiatul de la spalatorie, a bagat lancea cu jet printre piesele motorului si fara sa vrea a scos din mufa lui un furtunas de vacuum subtirel cam de 4mm. Doua zile m-am perpelit pana cand am vazut furtunasul iesit. L-am bagat la loc si ....fuge de toti caii.
uita-te si tu atent peste tot la furtune.
Desi eu am motor y20dth, simptoma ta am patit-o si eu in urma unei spalari a motorului. Baiatul de la spalatorie, a bagat lancea cu jet printre piesele motorului si fara sa vrea a scos din mufa lui un furtunas de vacuum subtirel cam de 4mm. Doua zile m-am perpelit pana cand am vazut furtunasul iesit. L-am bagat la loc si ....fuge de toti caii.
uita-te si tu atent peste tot la furtune.
- bbbbbbb
- **
- 132 mesaje
- din 16 Mar 2009
- Corsa 2001 y17dtl
- Gorj
bbbbbbb
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat