- bogdan25c
- OP
- 108 mesaje
- din 14 Nov 2008
- Astra 2008 Z17DTL
- Bucuresti
bogdan25c
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
shubleru
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2008
- Mesaj Privat
defectu
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2007
- Mesaj Privat
Cablaj exista dar numai pana la nivelul mufei care intra in usa. Si la mine a fost necesar sa trag fire de la mufa pana la difuzor. (Astra Classic hatchback 1.7 cdti din 2006)
Offtopic: la varianta Classic, care s-a vandut in paralel cu Astra H, se pare ca producatorul german s-a zgarcit si la cele mai mici chestii (ex: contactele de pe usile spate care aprind plafoniera, polita din torpedou... si exemplele pot continua) pentru a reduce cat mai mult costurile de productie. Acum de la o masina ieftina si buna, care a fost Astra G-ul, s-a ajuns la o masina ieftina. Si atat. Parerea mea.
Offtopic: la varianta Classic, care s-a vandut in paralel cu Astra H, se pare ca producatorul german s-a zgarcit si la cele mai mici chestii (ex: contactele de pe usile spate care aprind plafoniera, polita din torpedou... si exemplele pot continua) pentru a reduce cat mai mult costurile de productie. Acum de la o masina ieftina si buna, care a fost Astra G-ul, s-a ajuns la o masina ieftina. Si atat. Parerea mea.
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
daca au renuntat la cablaje nu inseamna ca masina nu mai e buna. Plus ca in general, aceste cablari initiale pentru tot felul de echipamente se cheama in lista de optionale: preechipare. Daca nu are in standard, nu-i nimic; cu achizitionarea pachet geamuri electrice spate sau difuzoare spate, va veni si cablarea. Completa.
defectu
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2007
- Mesaj Privat
Sa zicem ca sunt de acord referitor la cablarea pentru difuzoarele de spate. Dar, de exemplu pentru tempomat de ce nu mai exista mufa?... contactele de la usile spate pentru aprinderea luminii interioare de ce s-au zgarcit sa le mai puna?... pasla aia de la capota?... Plus ca mie mi se pare ca dupa 2 ani jumate si 60000 de km , masina mea cam zdrangane... au aparut acei "greierasi"... "greierasi" pe care nu i-am auzit la masini mai vechi decat a mea (2002, 2003)
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat