Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
Bestie
- Mesaje scrise: 69
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
Bestie
- Mesaje scrise: 69
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
synkro
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
synkro
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Pe dyno se masoara practic puterea la roata si asupra valorii rezultate se aplica anumiti coeficienti de corectie in functie de tipul de transmisie temperatura aerului si se adauga o valoare calculata pe baza inertiei , a frecarii si a fortei de actionare a componentelor in miscare (cutie de viteze , ax cardanic , planetare , frane , roti) .
Valoarea care rezulta in final e destul de aproximativa , depinzand de prea multi factori , nu in ultimul rand de experienta celui care efectueaza testele.
Valoarea care rezulta in final e destul de aproximativa , depinzand de prea multi factori , nu in ultimul rand de experienta celui care efectueaza testele.
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
puterea care i-au dat-o aia de la dyno mai mult ca sigur era mai mare pt ca el iti zice in cp americani, am fost si eu cu un prieten la aia de la seat sa ii faca testu si ne-au explicat aia pe acolo cum e treaba cu cai putere germani si americani, americani avea cam 360 si germani cam 330, in general daca setezi bine toate detaliile la programelu lor au acuritate destul de mare