- doru_a
- OP
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
Am o problema si n-am gasit nimic pe forum despre rezolvarea ei. Banuiesc ca am furtunul de la diuza spalatorului lunetei fie rupt fie iesit afara pentru ca atunci cand folosesc spalatorul lunetei vine apa anemic pe luneta insa curge din abundenta pe la baza usii de la portbagaj. Am observat ca acea diuza nu are vreun orificiu de vizitare si singura solutie ar fi sa scot diuza afara ( sa o smulg pur si simplu). Problema e ca nu stiu daca e oprtun sa trag pur si simplu de diuza ca nu stiu daca nu o sa rup ceva ( cleme, picioruse, etc) Daca cineva a mai avut o situatie similara rog detalii pe unde si cum se poate remedia furtunul rupt sau desprins de la diuza de spalare. Multumesc pentru sfaturi.
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
ca sa verifici daca ii rupt furtunul deschizi portbagajul , desfaci plasticul ala de catre furtun (partea superioara a portbagajului), is doua capacele parca ,le iei jos , is doua suruburi , le desfaci cu o surubelnita , si se ia plasticul fain frumos jos , apoi scoti partea aia de cauciuc neagra care protejeaza furtunasul cu o surubelnita si vezi ca acolo trebe sa fie rupt.
- doru_a
- OP
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns insa nu-i dau de capat; iata ce am facut;
1. am deschis portbagajul, am demontat acel cauciuc flexibil de pe partea dreapta sus a haionului, in interiorul caruia se afla furtunul insa acolo totul e OK furtunul e intreg;
2. am demontat ornamentele din plastic din interior in partea superioara a usii portbagajului si am vazut ca sunt prinse in 4 suruburi cel central si in 3 suruburi cele laterale ( acelea cu cap hexagonal) in speranta ca acolo se afla accesul la diuza insa m-am inselat.
3. m-am uitat mai atent la diuza si am vazut ca la baza are un cauciuc subtire pe care l-am indepartat usor cu o surubelnita mica, insa sub acea garnitura de cauciuc n-am gasit cele doua suruburi de care spuneai ( de capacele nu mai vorbesc); Acum intrebarea e sa trag puternic de diuza in speranta ca poate o scot ? ca parca nu vad alta solutie ; insa mai e o problema fiind rece furtunul e destul de rigid ( nu mai are flexibilitate)si mi-e teama ca daca trag de diuza sa nu rup furtunul in alte parte.
1. am deschis portbagajul, am demontat acel cauciuc flexibil de pe partea dreapta sus a haionului, in interiorul caruia se afla furtunul insa acolo totul e OK furtunul e intreg;
2. am demontat ornamentele din plastic din interior in partea superioara a usii portbagajului si am vazut ca sunt prinse in 4 suruburi cel central si in 3 suruburi cele laterale ( acelea cu cap hexagonal) in speranta ca acolo se afla accesul la diuza insa m-am inselat.
3. m-am uitat mai atent la diuza si am vazut ca la baza are un cauciuc subtire pe care l-am indepartat usor cu o surubelnita mica, insa sub acea garnitura de cauciuc n-am gasit cele doua suruburi de care spuneai ( de capacele nu mai vorbesc); Acum intrebarea e sa trag puternic de diuza in speranta ca poate o scot ? ca parca nu vad alta solutie ; insa mai e o problema fiind rece furtunul e destul de rigid ( nu mai are flexibilitate)si mi-e teama ca daca trag de diuza sa nu rup furtunul in alte parte.
- doru_a
- OP
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Ai incercat sa stropesti in momentul cand ai desfacut ornamentul de la haion sa vezi pe unde curge. Poate e fisurat furtunul in alta parte sau poate de ger ti-a crapat stutul unde se infige furtunul in diuza. Eu asa am patit insa la motorasul de stropit. Sau poate furtunul nu e etans unde intra in diuza. Vezi sa nu ai diuza infundata si presiunea de apa sa nu poata iesi prin ea si sa ti-o arunge pe la imbinari.
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
nu esti singurul care a avut problema asta , asa a inceput si la mine sa faca , sa picure apa din ce in ce mai anemic ... pana nu a mai picurat deloc. La mine a fost de vina doua chestii :
1. Furtunul era rupt chiar la imbinarea dingre portbagaj si restul masinii , unde ii cauciucu ala negru (partea dreapta sus) .
2. Pe langa ca era rupt , era si diuza infundata .
Rezolvarea : Am luat eleronul jos ( ii prins in 2 suruburi) si asa poti observa tot traseul furtunului de la diuza la cauciucul ala negru care il protejeaza ( cel din dreapta sus ) . Apoi am luat diuza jos , am tras de ea catre mine ( iese usor pt ca are doua santuri care o directioneaza) si am taiat cablul chiar de la baza ei (deoarece nu am putut sa il scot oricat am fortat). Apoi am incercat sa suflu aer prin ea sa vad daca trece ceva .... nimic , era infundata. Am luat o litza subtire (dintr-un cablu de frana de la o bicicleta) si am desfundat-o . Apoi am tras inapoi furtunul pe ea ( furtunul l-am incalzit inainte ca sa intre mai usor ) si am pus totul la loc si am dat o proba .... sa vezi tu atunci jetul paranormal ce presiune avea. Toate au fost bune si frumoase vreo 2 saptamani . De atunci iara picura apa anemic , va trebuii sa o mai desfund odata .
succes
1. Furtunul era rupt chiar la imbinarea dingre portbagaj si restul masinii , unde ii cauciucu ala negru (partea dreapta sus) .
2. Pe langa ca era rupt , era si diuza infundata .
Rezolvarea : Am luat eleronul jos ( ii prins in 2 suruburi) si asa poti observa tot traseul furtunului de la diuza la cauciucul ala negru care il protejeaza ( cel din dreapta sus ) . Apoi am luat diuza jos , am tras de ea catre mine ( iese usor pt ca are doua santuri care o directioneaza) si am taiat cablul chiar de la baza ei (deoarece nu am putut sa il scot oricat am fortat). Apoi am incercat sa suflu aer prin ea sa vad daca trece ceva .... nimic , era infundata. Am luat o litza subtire (dintr-un cablu de frana de la o bicicleta) si am desfundat-o . Apoi am tras inapoi furtunul pe ea ( furtunul l-am incalzit inainte ca sa intre mai usor ) si am pus totul la loc si am dat o proba .... sa vezi tu atunci jetul paranormal ce presiune avea. Toate au fost bune si frumoase vreo 2 saptamani . De atunci iara picura apa anemic , va trebuii sa o mai desfund odata .
succes
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- doru_a
- OP
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
"Mr.hat " esti un domn , Am citit tot ce-ai scris cu interes; multumesc pentru detalii. Am uitat insa sa precizez ca am Astra F Caravan ( fara eleron) si am facut verificarile de care spui (cauciucul negru flexibil si faza cu desfundatul diuzei) si totul e OK; problema pare a fi la imbinarea furtunului cu diuza; insa n-am stiut sa trag sau nu de diuza in afara ca nu cumva sa o distrug. Am tras putin mai cu "simt" si am simtit ca opune o oarecare rezistenta si m-am gandit ca poate rup ceva dedesupt. Asa ca mi-am zis sa intreb poate primesc un sfat mai avizat
- jaleriu_valentin
- *
- 24 mesaje
- din 06 Jun 2009
- Astra 2008 z17dtr
- Mures
jaleriu_valentin
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2009
- Mesaj Privat
GheXghe
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2010
- Mesaj Privat
mihaila
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2007
- Mesaj Privat
Aceiasi problema o am si eu nuimai ca eu am Astra h hatchback si este total diferit fata de cea ce am acitit mai sus Rugamintea mea este daca are cineva aceiasi problema si cum a rezolvato pe acest model de Astra H. Nu stiu cum pot sa ajung la acea diuza incorporata in acel stop cu leduri neexistand deloc suruburi.Va Multumesc !
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
mihaila
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2007
- Mesaj Privat
NCozma960
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2021
- Mesaj Privat
Lampa se impinge dinspre interior, dupa ce scoateti ornamentele de plastic de pe interiorul usii. Prima incercare a fost sa ii desfac clemele dinspre exterior, insa am ciobit stopul . Apoi am constatat ca daca scot ornamentele de pe usa interior, imping stopul inspre afara, actionand asupra clemelor care il tin. Intrebarea mea este unde gasesc doar diuza aceea din capatul furtunului, care se afla in stop?