misu 80
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am probleme dese cu relantiul. De ceva timp porneste destul de greu merge bine iar cand se incalzeste motorul nu mai sta in relanti.Se aprinde si martorul cheita in bord.Am facut 3 testere la 3 servis-uri diferite.In afara unui releu la racire motor nu este nimic.Ultimul mecanic la care am fost mi-a zis ca ar fi debimetru de aer si mi-a aratat un element mic de pe conducta de aer ce vine de la filtru de aer.Cand scot mufa de pe el nu se intampla nimic e acelasi mers al motorului si cu mufa si fara.Am fost la 2 magazine sa comand debimetru sau ce o fi chestia aia si la unul vine piesa cu tot cu furtun la 260 ron iar la altul imi spune ca aia nu e debimetru de aer ci un senzor.CE SA FAC ?dE CE NU IMI POATE SPUNE NIMENI CLAR CE ARE MASINA?
Va rog un raspuns...
Va rog un raspuns...
b-87-wyo
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2008
- Mesaj Privat
misu 80
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2009
- Mesaj Privat
DORU_DORU
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
b-87-wyo
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2008
- Mesaj Privat
- valentfbbzzoadventures
- *
- 8 mesaje
- din 21 Feb 2009
- Astra 2002 y20dth
- Bacau
valentfbbzzoadventures
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
daca ai scos mufa de la debitmetru si masina merge la fel adica nu trage deloc aunci este dus, debitmeturl este o tiava de plastic intre filtru de aer si tubina la care ai conect senzorul electric, in tub este un filament metalic care se raceste in functie de debitul de aer astfel da mot. aerul de care are nevoie in functie de turatii. se pare ca la tine asta este problema cand este mot rece aerul are densitatea mai mare si iti merge bine cand se incalzeste are nevoie de mai mult aer dar debitmetrul nu mai lucreaza, cauta de la altcineva si fa proba inainte sa cumperi altul, pot fi si alte probleme de contact electric calculator si altele fale pe rand sa nu di bani aiurea. bafta
27yan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 1.6se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
shubleru
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- emilianivan20
- *
- 1 mesaje
- din 25 Nov 2015
- Astra 2000 X16SZR
- Germania
emilianivan20
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2000 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salut, am un Opel astra g cc 1.6 benzina si de ceva vreme am probleme cu relantiul. In mers nu am problems, masina porneste destul de usor, in schimb cand ma opresc LA semafor mi se aprinde becul 'check engine'. Mentionez ca am schimbat motorasul de relanti de 2 ori. (Prima data acum 4 luni cu unul nou nout, dupa o luna acceasi problema. Acum l-am schimbat cu unul original luat de pe un alt opel, dar folosit. A mers o saptamana si acum am acceasi problema.) Codul pe tester este: P0505. La relanti motorul sta la 1300 de turatii approx.
csimion70
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Meriva 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2018
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu un opel meriva din 2003 cu motor z16se . La rece porneste cam greu(la a doua cheie) prima data se tureaza la 2500 rot /min si apoi revine la cca 900 rot/min.Dupa ce se incalzeste (90-100gr) turatia ajunge si la 1400 rot/min.
Cateva valori luate cu op com : Turatie motor -1409 rot/min,Map senzor (1,31 v ) 35 kpa..Temperatura lichid racire 101C,temperatura aer admisie 47 C.Pozitie EGR 0.Pozitie actuala EGR 1,1V.Ventil aerisire rezervor 7%,Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) -672mV,Senzor O2 (Bank 1 senzor 2)-78mV,Corecþie amestec de termen lung(Bank 1)-2,Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1)-2, Unghi Dwell -2.6 ms,Timp de injecþie -4.2 ms,Unghi de aprindere-3,2 grade
Cateva valori luate cu op com : Turatie motor -1409 rot/min,Map senzor (1,31 v ) 35 kpa..Temperatura lichid racire 101C,temperatura aer admisie 47 C.Pozitie EGR 0.Pozitie actuala EGR 1,1V.Ventil aerisire rezervor 7%,Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) -672mV,Senzor O2 (Bank 1 senzor 2)-78mV,Corecþie amestec de termen lung(Bank 1)-2,Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1)-2, Unghi Dwell -2.6 ms,Timp de injecþie -4.2 ms,Unghi de aprindere-3,2 grade