- petre astra roket
- OP
- 110 mesaje
- din 26 Oct 2008
- Astra 1993 16i 74kw 101cp
- Bucuresti
petre astra roket
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 16i 74kw 101cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2008
- Mesaj Privat
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Ar fi ideal sa amesteci vaselina cu ulei iar toata combinatia sa o incalzesti la 60-70 grade iar masina sa o ai putin in panta (curu' mai jos decat botu') ca sa se prelinga uleiul pana in partea din spate.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
m1sh- Suspendat
- 764 mesaje
- din 10 Mai 2008
- Signum 2003 Z20NET
- Iasi
m1sh- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
m1sh- Suspendat
- 764 mesaje
- din 10 Mai 2008
- Signum 2003 Z20NET
- Iasi
m1sh- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2008
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- ****
- 1,174 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am intrebat, pentru ca mi se parea o metoda temporara de rezolvare a problemei ruginei. Si va spun si de ce: uleiul plus vaselina, amestecate cu praf si noroi sau ce mai intra, pot astupa gaurile de scurgere a apei (daca exista asemenea orificii) si apa ramanand blocata, provoaca o si mai puternica ruginire a tablei.
Asta sa fie riscul meseriei?
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Continui cu un off cãtre blind: ai un stil...
1. Nu spal niciodata vasele, vesela o arunc la gunoi dupa utilizare.
2. Daca si numai daca spal o farfurie, o spal cu detergent ca sa nu intre apa prin porii portelanului...
3. Din postul tau, inteleg si voi informa si eu mai departe faptul ca unsoarea si praful amestecate si depozitate pe tabla sunt benefice.
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,053 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,053
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
In mod sigur, acel ulei o sa aiba o vreme efecte benefice impotriva ruginii.
La fel de sigur pot sa spun ca acea masina nu o sa mai fie curata niciodata. In plus, de la jumatatea usilor in jos, o sa fie mereu unsuroasa. Din acest motiv, eu nu o sa pun niciodata ulei in praguri. Prefer sa schimb pragurile cu totul.
Cunosc aceasta metoda de prin anii '80 cand o folosea o gramada de lume la batranele Dacii.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
m1sh- Suspendat
- 764 mesaje
- din 10 Mai 2008
- Signum 2003 Z20NET
- Iasi
m1sh- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2008
- Mesaj Privat
totusi, pentru largirea cunostintelor unor muritori, din partea tuturor (muritorilor), lansez o rugaminte catre tine de a ne spune niste nume ale acestor produse, eventual niste link-uri pentru lenesi.
multumim.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Pentru masiniile generatii mai vechi ar fi binevenita o astfel de masura de conservare si e total inutila la generatiile mai noi zincate.
Firma care vinde produsul e aici:
http://www.sprint2001.ro/
- petre astra roket
- OP
- 110 mesaje
- din 26 Oct 2008
- Astra 1993 16i 74kw 101cp
- Bucuresti
petre astra roket
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 16i 74kw 101cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2008
- Mesaj Privat
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am si eu o curiozitate: Cum puneti ceara in praguri? Repet, IN praguri, nu la partea inferioara.
@iso chiar atat de zgarcit sa fii incat sa pastrezi uleiul uzat si sa il pui in praguri? Chiar nu iti permiti sa iei 2 litri de ulei romanesc nou si sa il pui in praguri?
- adi_iacob
- **
- 156 mesaje
- din 28 Jun 2008
- Astra 2008 Z16XER
- Buzau
adi_iacob
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2008
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Daciotii asa procedau, refoloseau uleiul uzat din motor si'l puneau in praguri, personal nu am folosit aceasta "metoda" si nici n'am s'o folosesc vreodata din motivele deja enumerate mai sus, al caror sens ti'a scapat . Oricum n'am dece sa'i pun ceara in praguri la Astra G pentru ca pragurile sint din plastic si mai mult decit atit caroseria este galvanizata .
![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Cum pui ceara in praguri ? Mult mai usor decit ai reusi sa pui ulei in praguri, vorbim totusi despre o solutie profesionala. Pe gaurile deja existente pulverizezi ceara lichida cu spray'ul in care este imbuteliata sau cu pistolul pulverizator in cazul in care este la tub. Simplu, nu ?
Petre cauta manualul de reparatii al Astra F existent pe net si sigur ai sa gasesti gauri in prag mascate de dopuri de plastic.