Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri
  • tryve

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am nevoie de un sfat sau mai mult de o persoana care sa ma ajute in rezolvarea unui caz pentru ca sunt satul de mecanici nepriceputi si service cu preturi exorbitante, nu sunt zgarcit dar am nevoie de om cinstit si care sa faca treaba bine (tin la masina mea ca voi toti)

Mentionez ca am citit si am incercat cat am avut posibilitatea :

Coduri eroare ( metoda agrafei ) 0302, 1614, 1616 pentru mine nu e nimic relevant in toate acestea, o baterie ( da am schimbat-o de un an, o cheie incercata da am facut asta, un misfire pe cilindru 2 OK.. si ?

Cum se comporta masina: parca trage in 3 pistoane , vibratii , toba de tractor , martor check engine, se accelereaza greu si bate in schimbator, insa se tureaza si la 7000 ,

operatii efectuate asupra ei : schibat distributie, ulei, filtre , cu 1000km inainte de aparitie problema,
DUPA PROBLEMA : schimbat bujii, curatat trothle dupa, bagat chestii de curatat injectoare in benzina,,, fara o diferenta majora

LOCATIE actuala : Bucuresti
MASINA : OPEL ASTRA H 2005, 1,6 105cai , Rosie Razz

am nevoie de ajutor pls


si revin asupra postului, nr meu de tel este 0742227797, un beep si ajutati-ma si pe mine sa-mi rezolv problema mai repede , stau de 2 saptamani departe de " furia rosie " si nu mai suport sa o stiu la suferinta Sad
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
verifica fisele sa nu-ti traga curent sau vreuna intrerupta. pleaca de la cilindrul care-ti face probleme.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
inca o chestie care mi-a scapat ieri. ai spus ca ai schimbat distributia. problemele tale sunt dupa sau inainte de acest schimb? daca sunt dupa, e o problema de aliniere, in sensul ca ai avut ceva dinti decalati.

alta posibila problema, ceva la aprindere. verificam bobina si aprindere pe fiecare cilindru. asta o poti face si tu. scoate pe rand cate o bujie, o bagi in fisa, faci masa pe motor si cineva da la cheie. daca face scanteie, e bn. vezi sa nu fie bujiile negre. atunci e clar ca e de la aprindere.

bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR