Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • klax187

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Masina o puteti vedea aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12

Nu ma intereseaza fotografii cu masini modificate ci m-ar interesa cam unde pot sa-i fac niste modificari si cam care ar fi preturile in Romania (preferabil in Moldova - Iasi, Bacau ... ).
As vrea sa o lucrez mai mult la exterior (praguri, pleoape, spoiler, eleron, etc).

Ok than ... i'm waiting.
Skip ads

  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
salut.
primu lucru care trebuie sa faci e sa pui jenti!!! iti recomand 16" (daca iti permiti 17" e beton). fara jenti nu ai ce face ca nu arata nici cum! apoi las-o la pamant putin. pt stabilitate! punei un eleron pe 2 brate si ceva bara fata, spate, praguri! acuma nu stiu ce firme aveti voi in moldova dar io iti recomand C&C Tuning. este la brasov. depinde si cati bani iti permiti sa bagi in masina. un set de jenti noi e cam scump (depinde de producator) nu-ti recomand Alessio pt ca nu is bune la nimic. la prima bordura luata risti sa ramai fara. incearca sa faci rost de jenti SecondHand din germania ca is f ieftine acolo (16" - 80euro/buc din magazin) ... tuning exterior te va costa 1000euro sigur daca schimbi bara fata/spate. eventual incearca sa pui "lip spoilers" ... le pui peste bara pe care o ai (deci nu schimbi bara). iese mai ieftin si arta bine. cam atata ar fi. niste suspensii mai sport! in rest vezi ce zic altii de pe forum!
bafta in continuare!
  • klax187

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
La jante de 16 ce cauciucuri ar trebui sa folosesc fara sa am probleme avand in vedere ca acum am 185/70/14. .... 220/35/16 ???
  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eu la jante de 16" folosesc NOKIAN NRVi 205/50R16.
nu am probleme. scutura putin mai tare Smile
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
LA MASINA TA AR MERGE O BARA DE FATA/ SPATE SI PRAGURI RIGGER, CREDE-MA DA BETON.EU AM O CALIBRA PE CARE LE-AM PUS DE F. SCURT TIMP SI PE CARE MAINE O DUC LA VOPSIT.CRED CA O SA ARATE FOARTE BINE.ITI MAI SUGEREZ SI NISTE ROTI 235/40 R 17 CA INCAP. AS VREA SA VA ARAT SI NISTE POZE DAR NU STIU CUM SA LE PUN PE FORUM(AM INTELES CA TREBUIE SA FIE PE UN SERVER SI NU AM DE UNDE).
LA MOTOR AI MAI PUTEA SA UMBLII UN PIC.AL MEU ESTE UN MOTOR C20XE CARE ARE DIN FABRICA 150 CP, DAR PE CARE S-A UMBLAT ASTFEL:AXE CU CAME CU UNGHI MAI MARE, COMPRIMARE, PISTOANE/SEGMENTI DE CURSE, SUPAPE(TITANIUM TUNING V.), ELECTRONICA(ATAT EU CU UN CHIP EXTERN PROGRAMABIL DE LA PERFECT POWER; CAT SI VECHIUL PROPRIETAR CARE A SCHIMBAT CIPUL INTERN), CUTIE DE VITEZE. MOTORUL ESTE LUAT DE PE UN GSI CE PARTICIPA LA CAMPIONATUL NATIONAL VTM.DIN PACATE NU AM APUCAT SA-L PUN PE UN DYNO SA VAD CE PUTERE ARE, DAR DIN ESTIMARI CRED CA DEPASESTE 185 DE CAI.IN VIITORUL APROPIAT URMEAZA SA-I MONTEZ SI O TURBINA DE C20LET (SI SA VAD CAT MAI REZISTA TRANSMISIA Smile )
  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
radu a scris:AS VREA SA VA ARAT SI NISTE POZE DAR NU STIU CUM SA LE PUN PE FORUM(AM INTELES CA TREBUIE SA FIE PE UN SERVER SI NU AM DE UNDE).



Radu.. pentru pus poze pe forum dute aici si citeste :


https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10

si s-a mai explicat ceva pe la discutii generale parca..legat de photos
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
intre timp am descoperit cum se face.merci oricum
  • cptplanet

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu va suparati pe mine dar nu-i mai dati omului sfaturi stupide gen "PUNE JANTE PE 17 CU CAUCIUCURI 235 PE VECTRA DE 90CP". Biata masina o sa se tarasca cu imensitatile alea, in plus o sa-si distruga in timp record caseta de directie, planetare si alte chestii. Este mult prea slab motorul pentru imensitatile alea de roti. Masinile astea nu sunt facute pentru asa ceva. Eu consider ca am facut o miscare stupida la a mea punand jante pe 17 dar stiam prea putine cand le-am luat. Nici la calibra turbo nu prea se pune asa ceva. Credeti ca Opel de tampiti le-au inzestrat cu jante pe 16 din fabrica? Pentru el niste jante de 15 frumoase sunt ideale. Iar pentru mine cel mult 16". Preferabil insa tot 15 daca gasesc ceva frumos. In rest nu am recomandari, decat sa nu-si tranteasca vreo magarie de eleron de aluminiu pe spate.
  • klax187

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ms de sfat cptplanet ... oricum m-am mai linistit cu treaba asta, dupa ce am avut o mica discutie cu Kalibrat Laughing Laughing , de fapt el cu mine, si m-a lamurit cam cum sta treaba ... momentan am sa o las asa cum e, iar daca incep sa fac ceva o sa incep cu un set de jenti si dupa aia skimb obosita de "inimioara".
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Smile Smile
imi este lene sa pun niste poze
poate o sa le pun mai incolo
acum arata cu totul altfel masina mea
  • YoYo_man

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
www.kidtuning.ro
www.spidertuning.ro (in constructie)

la kidtuning sunt si preturi puse si cam la 500 de euro iti transformi masina ca nu o ami recunosti
numai bine
  • Al3xius

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Eu unu nu-ti recomand C&C pentru ca au preturi cam mari ...si cu banii de-i dai acolo iti faci in alta parte masina cu aceleasi componente la un pret mai mic ...

In legatura cu ce ar trebui sa faci tu la masina ta ...pai ai 2 variante : ..de fapt 3(depinde si cati bani ai...) :

1 . Iti faci cosmetizare : adica kit complet :jenti(nu prea mari ca o faci sa se tarasca precum râma...), praguri, spoilere, eleron, pleoape, eventual triple schimbate(vezi modelele de le-a pus x-ray la topicul despre "triple cool") si daca ai destui bani interiorul + neoane si muzica

2 . Iti faci tuning la motor : il schimbi cu unu de 2000 ..sau chiar mai mare(nu stiu sigur daca e Embarassed ...am impresia ca sunt si mai mari ) ... schimbi evacuarea ii mai pui un chip si ala e motorul .

3 . Daca nu ai destui bani schimba in primul rand motorul punei unu mai mare ... de prefabil un 2000 16v (am vazut o calibra de rupea si avea 2000 16v insa era 4x4) si schimba-ti jentile ...iar apoi in timp pui praguri, spoilere, eleron si intre timp modifici interiorul , SPRE FINAL alte accesorii, IN FINAL muzica !


Multa Bafta ! Wink
  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
calibra 4x4 care rupe era o calibra turbo si are din fabrica 204cai ... probabil avea si un chip care o duce la 250cai. 2000 16V simplu are 147cai din fabrica (nui putin deloc) dar nu are 4x4 ...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am vazut calibra cu motor c20xe (2000 16V) care are 4x4 (cutie de viteze F20) si cred ca nu numai cele turbo au 4x4 (cutie F28 in 6 trepte)
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Am vazut calibra cu motor c20xe (2000 16V) care are 4x4 (cutie de viteze F20) si cred ca nu numai cele turbo au 4x4 (cutie F28 in 6 trepte)

*
Dupa umila mea parere din cunoscuta cutie F20 nu se poate scoate un arbore suplimentar pentru a "alimenta" in cuplu puntea din spate...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai nici nu se scoate, "un arbore suplimentar" nu este un F20 standard (FWD), este un F20 la care se poate monta cutia de transfer necesara pentru 4x4 adica un F20 cu diferential pentru 4x4. Eu am un F28 si pot sa-ti demonstrez ca nici F28-ul nu are un astfel de "arbore suplimentar"
  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Ia priviti ce usor se pot modifica masinile in Germania..si la preturi super decente...
http://www.lenk-opel-tuning.de/

cate putin in fiecare..luna departe se poate ajunge....

Embarassed pe cand la noi?
A cumparat cineva pe aici direct de pe internet accesori de afara?
Adrese cu site-uri cu vanzari online..care sa trimita marfa in Romania aveti?
  • robi20

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2008

  • Mesaj Privat
A incercat un amic dar nush rezultatul. O sa il intreb si o sa comunic!
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR