Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mvm
  • OP
  • 40 mesaje
  • din 20 Jul 2008
  • Astra 2001 y1,7dt
  • Caras-Severin
  • mvm

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 y1,7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cum verific daca la instalatia electrica exista un scurtcircuit? Stie cineva cat trebuie sa fie intensitatea curentului electric in instalatia auto fara a conecta consumatori? Poate explica cineva ce este calculatorul de confort? unde se afla dispus si la ce duce defectarea sa?
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu este calculator de confort. Este modulul de inchidere centralizata care poate avea (sau nu) si functia confort, adica ridicarea geamurilor in momentul cand se tine rasucita cheia spre dreapta dupa inchidearea actuatoarelor de la usi. Modulul de inchidere centralizata ramane alimentat tot timpul cat masina este parcata si incuiata, astfel fiind pregatit sa primeasca comanda de deschidere din telecomanda cheii. Se afla amplasat pe stalpul fata pasager, jos la picioare sub o masca de plastic ce imbraca stalpul. Gasesti poze aici: https://www.clubopel.com/vie...771&start=100
  • mvm
  • OP
  • 40 mesaje
  • din 20 Jul 2008
  • Astra 2001 y1,7dt
  • Caras-Severin
  • mvm

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 y1,7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la un electrician sa verific instalatia electrica. A scos o borna de la baterie si a inseriat in circuit un aparat de masura ce indica un curent de 0,14V. Mi-a spus ca acesta este cam mare si a incercat sa gaseasca o posibila cauza. A scos siguranta de la aparatul radio si curentul nu a scazut. A spus ca este posibil sa fie acest "calculator de confort", care poate ramane cumva in functiune. Nu am inteles prea clar si nici el nu a putut sa-mi explice prea bine. Care ar trebui sa fie intensitatea curentului in circuit si care ar putea fi cauza ca acesta sa fie mai mare?Modulul de inchidere centralizata are o siguranta ceva sa incerc sa verific curentul din instalatie fara ca acesta sa fie alimentat? Unde este amplasata aceasta?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Tinere @mvm asculta si un sfat de la mosu. In primul rand curentul nu se masoara in volti (V) ci in amperi (A). Deci valoarea 0,14V indicata de tine mie imi spune doua lucruri: daca este asa, inseamna ca electricianul tau a masurat o tensiune. Faptul ca ne-ai sugerat ca a pus instrumentul in serie pe circuit, atunci inseamna ca de fapt a masurat corect, si anume curent. Valoarea ta devine obligatoriu 0,14A adica 140 mA ceea ce este perfect acceptabil ca si curent absorbit cand masina sta fara consumatorii mari. O masina indiferent de marca va descarca bateria dupa cca. 1 luna de stationare continua, functie de dotari. Ia capitolul de electricitate de la fizica, vezi legile lui Ohm, Kirchhoff, etc.,ca sa poti ajunge sa interpretezi o schema electrica si sa intelegi. Nu stiu ce specializare faci, dar sigur nu are tangenta cu electricitatea. Te rog sa nu te superi si nu lua ca pe un afront interventia mea. Succese.
  • mvm
  • OP
  • 40 mesaje
  • din 20 Jul 2008
  • Astra 2001 y1,7dt
  • Caras-Severin
  • mvm

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 y1,7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
asa este am trecut din graba V in loc de A. In privinta schemelor si alte lucruri de acest gen este bine sa nu ne pronuntam daca nu ne cunoastem. In serie este totusi clar ce se masoara ... (asta normal pt. cunoscatori). Sa stii ca din interventia ta in afara de faptul ca ti se pare normal consumul nu ai raspuns la subiect. Iti multumesc totusi si continui sa cred ca acest dialog ar trebui continuat pe probleme mai concrete si nu pe crezurile fiecaruia. Oricum iti multumesc pt. timpul acordat si sper sa mai colaboram fara a ne atinge.
  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
140mA NU este un consum normal ...... este mare
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pai spune-ne cat e normal! Cu ce compari ca sa spui ca e mare? Cat consuma modulul de inchidere in stand-by (eventual plus alarma, cine are)? Ce inseamna 140mA? Consumul a 10 LED-uri, cu cantitatea de lumina emisa, medie.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
hai sa vedem.deci ai 12V si un consum de 0,14A.asta inseamna un consumator de 1.68W,deci mai putin de 2W.un bec de pozitie mic este de 12V la 5W....de aici cred ca intelegi singur.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
1,2W bec bord (unele chiar de 1,5) si 2W bec de Lucas.
  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
140mA/H ...140mA X 24H =3.36A asta pe o zi ..Z
pe 2 saptamani 14Z X 3.36A=47.04 A..........
adica nu mai pornesti masina ........ NU este normal ...
consumul trebuie sa se inscrie undeva pana in 40mA cu indulgenta ..... la signumul meu am 18mA.
"consumul a 10 leduri " .... sa fim seriosi .. ledul nu consuma cine stie ce dar daca da mana cu mana iti va farama bateria de minune .......
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cred ca l-ati ajutat f. mult pe colegul din Caras-Severin.
daca puneti si o schema si faceti si interpretarea va credem pe cuvant Embarassed
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor, din discutia dvs. eu as putea spune ca fiecare are dreptatea lui. Faptul ca din cate am cautat pe aiurea nicaieri nu am gasit o valoare prescrisa de fabricant,ma face sa cred ca este o treaba relativa, functie de dotari, etc. Insa ceea ce pot sa spun este ca am gasit aceeasi problematica si pe la altii, unde intr-adevar valorile erau mici adica sub 50 mA, si aici ANSWER poate avea dreptate. Nu este de mirare ca eu am constatat, la serviciu, pe timp de iarna, o masina japoneza a unui coleg, nu a mai pornit dupa doua saptamani de stand by. Si aici poate avea dreptate LDivora. Deci, ca sa inteleg si eu pana la urma, masor acest curent, fac calcul de capacitate si vad daca perioada de timp de descarcare se incadreaza in cel putin 3-4 sapt. OK? Pana fabricantul nu arata diagrama curentilor pe schema, nu am ce bate in cuie. Dar poate unele service care se respecta au si aceste informatii.
  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
dreptatea se imparte . curentul NU .. Very Happy . nu poti spune unui client ca un consum de 140mA este probabil normal doar pt ca nu ai date de fabricant . ce-i drept nu ii poti spune exact cat trebuie sa fie . informatia asta nu am gasit-o nicaieri . dar este si absurd sa ceara cineva aceasta informatie cu toleranta de 3-5mA. de aici experianta vorbeste .140mA NU este corect .la 100masini masurate consumul nu sare de 30mA .
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Domnule ANSWERS multumim de raspuns, este clar, luam ca etalon ce spuneti. Nu am intentia sa contrazic.

Apropo, atat dreptatea cat si curentul se impart. Cel din urma, conform Kirchhoff Legea I. O seara buna.
  • cuby

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@ mvm cauta un bosch service si cere o verificare de consumatori cu FSA. Ai sa vezi atunci daca 0.14A este un consum normal sau nu. Verificarea se face dupa parametrii masinii tale. Bafta
  • mvm
  • OP
  • 40 mesaje
  • din 20 Jul 2008
  • Astra 2001 y1,7dt
  • Caras-Severin
  • mvm

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 y1,7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dragule petrecila ne-am dat seama ca stii teorema I a lui Kirchhoff (apropo nu este lege ci teorema - diferenta o gasesti in dex). Sa stii ca totusi in privinta dreptatii aceasta nu se imparte 1+1=cu siguranta 2, deci nu poate avea dreptate decat cel ce raspunde "2" (decat daca nu cunosti tu alta lege). Multumesc celor ce incearca sa dea raspunsuri concrete la problema ridicata.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Deocamdata se pare ca singurul raspuns concret l-a dat @cuby. Ca 140 mA e un curent de consum static mare, intuiesc si eu, sunt de acord cu ANSWERS, dar nu pot argumenta, asa cum n-a putut nici el pana nu s-a dus la masina sa masoare. Cand spui mare, inseamna mare in raport cu ceva, iar ceva-ul acela nu il stim, dar @cuby are dreptate. Chestiunea cu impartitul dreptatii eu zic sa o omitem, ca dam in altceva (stim si noi cum sunt judecatorii).
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@mvm imi pare rau, dar eu nu am vrut sa demonstrez ca stiu sau nu stiu o lege sau o teorema dupa cum vrei neaparat sa fie. Pe vremea mea era lege. Si mai ales nu era vorba de asta. Daca vrei teoria chibritului cauta alt topic. Si apropo, cu "dragule" te adresezi tatalui dumitale nu mie. Rezolva-ti singur problemele daca esti asa o capacitate.

Pentru acest flame total inutil, din partea mea nu vei mai avea nici un raspuns. Esti generatia de azi care le stie pe toate. Iti doresc succes.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
wow, toate posturile lui mvm au fost pe parcursul a 24h hai sa zicem 24h 1m si o gramada de oameni s-au inflamat aiurea. Vine un strumf din asta, pune o intrebare, nu da niciun detaliu ca de exemplu: am o vectra c cu 19 calculatoare, alarma, statie etc. Eu stiu ca ar trebui sa fie sub 50mA consumul de curent la stationare insa la un tico troaca credeti ca e la fel? sau la un cocalar cu o statie obosita cat portbagajul?
Concluzia ar fi urmatoarea: interziceti-le membrilor bebe dreptul de a posta pentru cateva zile pana intra in atmosfera, sunt destul de iritat pe tema asta, intra, lanseaza intrebarea aiurea, isi fac treaba, fac mizerie iar apoi pleaca fara sa posteze rezolvarea. Daca ar fi fost clubul meu intai as incepe cu un test IQ.
  • mvm
  • OP
  • 40 mesaje
  • din 20 Jul 2008
  • Astra 2001 y1,7dt
  • Caras-Severin
  • mvm

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 y1,7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Este vorba de astra y1,7dt fara statie. Masurarea curentului s-a facut cu alarma anulata (scoase sigurantele). Cand voi gasi rezolvarea o voi posta, dar momentan ... Masurarea de 0,14A s-a facut intr-un service auto. Nici ei nu au gasit cauza. Singurul lucru mi-au spus ca ar trebui sa fie de cca. 0.03A.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR