Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
din cand in cand (dar tot mai des) se aude un tiuit cand opresc motorul; ca si cum as opri un aspirator (sunetul scade rapid in intensitate)
Skip ads

  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cureaua de distributie e OK? Se intampla si cand pornesti/demarezi sau la frana de motor?
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
distributia am schimbat-o recent.

se intimpla doar cand opresc(cu precadere) - cel putin atunci se aude clar. e un sunet ff ascutit.

banuiesc ceva pe la cureaua de accesorii sau vreun rulment de la electromotor??

voi ce ziceti?
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Se pare ca este produs cu precadere de vibratiile la oprirea combustiei motorului. Eu am avut cu mult timp in urma aceeasi problema la Dacia, cand aveam rupta garnitura de la imbinarea saxofon/esapament. Si se auzea numai cand opream motorul, imediat dupa ce inchideam contactul.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sincer, imi suna ca un motor(electric) care se opreste...
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Poate sa fie un rulment de la rola intinzatoare, alternator sau pompa de servodirectie sau chiar pompa de apa. Cel mai bun test este scoaterea curelei de la agregate. Daca nu se mai aude, deja ai un raspuns. Daca tot se aude, poate fi de la ventilatorul de la climatizare (daca este pornit). De la electromotor sigur nu e, acesta nu mai este cuplat la coroana cand functioneaza motorul.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pai distributia am schimbat-o recent(inclusiv pompa de apa) si oricum n-a influentat zgomotul respectiv (care se produce in continuare).

ramane probabil rulmentul de la alternator...

a schimbat careva asaceva si cam cat o fi? Confused

PS: la pompa de servodirectie e un rulment? Shocked
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ORICE piesa cu miscare circulara are un rulment sau in cel mai rau caz lagare. Si alternatorul si pompa de servo au un rulment care se poate gripa in timp. Da cureaua jos si incearca sa invarti fulia cu mana.
  • gangxta

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
incearca si rulmentu de la intinzatoru de la alternator...e u rulment capsulat...la mine ala se auzea...da era permanent! Ziceai ca am motor elctric!
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
hi baetii, eu sunt de parerea ca intinzatorul hidraulic al curelei de antrenare a
agregatelor este slab(obosit) . La oprirea motorului fulia centrala pe vibroken,care are si putin rolul de volant se mai vrea invartita putin si da acel tiuit amintit de prietenul nostru. Vrei sa incerci ? baga o surubelnita mare sub intinzator si apasa tu puternic cu mana si cineva sa opreasca motorul in acelasi timp. Succes
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eu la servodirectie cand luam viraje imi facea un tiuit ingrozitor, era un intinzator...
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cam aceleasi simptome le am si eu , cand pornesc motorul la relanti pe loc se aude un zgomot suspect din masina ceva care se invarte cu intermitenta, la motor se aude prin partea stanga cum stai in fata masinii in zona alternatorului sau ce-o mai fi pe acolo, de la turbina nu este ca am ascultat-o sa fie cureaua alternatorului , rulmenti sau altceva, intinzatorul. Si inca ceva ,cand opresc motorul, timp de 1-2 secunde se mai invarte ceva in inertie si se aude ceva o supapa care se inchide sau deschide (sa fie ceva de la vacum). Motorul porneste din prima si trage foarte bine nu consuma ulei.

Opel astra 2001 caravan y20 dth
  • drestea

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Tot ceva de genul "tiuit", sau cum ar sufla ceva foarte fin, se aude si la mine, dar nu are un anume moment cand se aude, poate fi si la pornire si in mers, si la relanti, dar nu e continuu. Am dat jos cureaua de la accesorii si am constatat ca e rola intinzatoare de la pompa servo, care necesita schimbare. Una noua e 167 lei...
Incearca sa urmezi sfatul lui Corneliu, dai jos cureaua si verifici cu mana rolele.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 860
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
acum 4 ani.. cred ca a rezolvat problema
  • drestea

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
off topic : Poate mai intampina si altcineva aceasta problema... daca era irelevant topicul poate ar fi fost sters ...
  • sectorash

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Austria
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2007

  • Mesaj Privat
acel tiuit este de la o elecrovalva care reduce presiunea din rampa.
explicatie de la un sef de atelier OPEL.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
chiar daca discutia este veche, eu as recomanda oricui pateste asta, sa verifice daca nu cumva bendixul ramane in coroana volantului dupa pornirea motorului. Normal trebuie sa se retraga imediat dupa pornire dar se intampla sa se defecteze si ramane "infipt". Asta duce in scurt timp la avarii grave ale electromotorului, bendixul (care oricum e dus), coroana dintata. In aceste cazuri, electromotorul este obligat sa se invarta continuu cu turatii ce depasesc 50.000 rot/minut (cincizeci de mii).
Nu rezista mult si cedeaza.
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,592
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca este vorba doar de un tiuit care apare dupa oprirea motorului tind sa cred ca este de la instalatia de climatizare,este normal(de aude cateva zeci de secunde).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR