kamas
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut ,
Am un opel astra 2.0 di ,hidramat, din 2002, diesel. In urma cu o sapt nu a mai pornit,dau la cheie si se aude un "tzac" si atit, bateria este aproape noua(5-6 luni), se aprinde totul pe bord,claxoneaza tare normal , deci problema nu este de la baterie ci de la electromotor, si anume mai precis carbunii. Bun, am cumparat carbunii respectivi, masina se afla in parcare in fata blocului,neavind cum sa o pornesc, am decis sa chem pe cineva, un mecanic(prieten) sa dea electromotorul jos si sa schimbe carbunii, zis si facut, cind ne-am apucat de treaba, surpriza! este extrem de greu de dat electromotorul jos , deoarece, trebuie data jos planetara stanga,ceva la motor( nu retin exact ce) turbina,etc. Deci,nu este chiar asa simplu. Momentan, masina este tot in parcare, astept sa vina un prieten cu o platforma sa o ducem la un service. Daca a mai intimplinat cineva problema asta....as avea nevoie de niste idei...ceva...Mentionez ca masina este hidramata. am inteles ca la 1.7 cdti manuala....este simplu de dat jos electromotoru, la 2.0 hidramata...e grav.
salut
Am un opel astra 2.0 di ,hidramat, din 2002, diesel. In urma cu o sapt nu a mai pornit,dau la cheie si se aude un "tzac" si atit, bateria este aproape noua(5-6 luni), se aprinde totul pe bord,claxoneaza tare normal , deci problema nu este de la baterie ci de la electromotor, si anume mai precis carbunii. Bun, am cumparat carbunii respectivi, masina se afla in parcare in fata blocului,neavind cum sa o pornesc, am decis sa chem pe cineva, un mecanic(prieten) sa dea electromotorul jos si sa schimbe carbunii, zis si facut, cind ne-am apucat de treaba, surpriza! este extrem de greu de dat electromotorul jos , deoarece, trebuie data jos planetara stanga,ceva la motor( nu retin exact ce) turbina,etc. Deci,nu este chiar asa simplu. Momentan, masina este tot in parcare, astept sa vina un prieten cu o platforma sa o ducem la un service. Daca a mai intimplinat cineva problema asta....as avea nevoie de niste idei...ceva...Mentionez ca masina este hidramata. am inteles ca la 1.7 cdti manuala....este simplu de dat jos electromotoru, la 2.0 hidramata...e grav.
salut
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
costache
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
parca ai mai deschis un topic pe undeva pe aceeasi tema!
si in acel topic ti-am spus ca nu trebuie demontate toate alea pe care le-ai enumerat tu!
trebuie demontat numai conducta metalica care pleaca de la turbina si aparatorile din aluminiu ale turbinei si electromotorului! atata tot !
electromotorul, cum a spus si @costache, se scoate pe sus! la astra g 2.0 dti nu a fost nevoie de demontare filtru motorina, a iesit usor, pe sus, dar intr-o anumita pozitie!
si in acel topic ti-am spus ca nu trebuie demontate toate alea pe care le-ai enumerat tu!
trebuie demontat numai conducta metalica care pleaca de la turbina si aparatorile din aluminiu ale turbinei si electromotorului! atata tot !
electromotorul, cum a spus si @costache, se scoate pe sus! la astra g 2.0 dti nu a fost nevoie de demontare filtru motorina, a iesit usor, pe sus, dar intr-o anumita pozitie!
kamas
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2009
- Mesaj Privat
salut, am fost azi la un service si miine o duc la ei sa vedem dc se rezolva. Marius007zo2 nu am mai deschis alt topic cu tema asta, probabil alta persoana are sau a avut problema asta. Eu am un prieten la opel, si el mi-a spus prima data despre treaba asta, ca trebuie data jos planetara,etc , etc , pe urma altcineva la fel...pe de alta parte azi la sevice unde am fost cineva de acolo mi-a spus ca nu e nevoie de dat atatea jos...acum, am ajuns acasa,si am citit mesajul de la tine...tu spui ca doar aparatorile de aluminiu si conducta metalica de la turbina...nu stiu ce sa mai cred, dupa ce am vazut eu acolo, tin ca iti dau dreptate,am dat jos aparatorile si nu se putea baga cheia din cauza conductei de la turbina...am reusit sa vad doar un surub la electromotor...habar nu am in cite suruburi este prins...si unde se afla...sper miine sa o rezolv...si va anunt imediat ce anume sa dat jos,si o sa fac si niste poze...multumesc oricum pentru ajutor...
kamas
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2009
- Mesaj Privat
marius007zo2, am vazut ca ai scris la un comentariu al meu pe aceasi tema, eu stau pe la camera de comert,titan nu ar fi departe, am vazut ca ai zis ca ma poti ajuta si cu platforma pina la service,dar imi poti spune cam cit mar costa,platforma...eventual daca stii,manopera de la service cam cit ar duce...in mare nu sume exacte, te intreb pentru ca sa imi fac o idee cam ma costa problema asta cu electromotorul.
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
kamas
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2009
- Mesaj Privat
raspund dupa aprox. 3 sapt....am promis ca o sa scriu ce sa intimplat si ma tin de cuvint. Deci, in primul rind vreau sa spun ca am rezolvat cu masina, este ok acum, ce sa intimplat de fapt: Am gasit pe cineva, care sa bagat sa rezolve problema, a dat jos conducta metalica care pleaca de la turbina si aparatorile din aluminiu ale turbinei( exact cum a spus marius007zo2, caruia ii multumesc ptr sfaturi si indrumari) , intr-adevar a iesit mai greu electromotorul, dar pina la urma a iesit. Dupa ce am desfacut electromotorul, surpriza, carbunii erau perfecti, cum nici acum nu imi pot da seama, avind in vedere ca masina are 129.000 km , problema erau rulmentii, care erau terminati, rulmenti sa cumpar nu am gasit nicaieri...asa ca m-am dus cu ei la cineva pe la obor...si ia schimbat, ma costat schimbul de rulmenti fix 30 ron , si anume 5 ron rulmentul si 15 ron manopera..... am curatat electromotorul (era niste pilitura in el.....) l-am pus pe masina si a pornit fara nici o problema.
Daca cineva intimpina problema asta, sa fie foarte atent cind se da jos electromotorul, deoarece carbuni pot fi ok si problema sa fie rulmenti care costa ffff putin.
Oricum e o chestie foarte nasoala, si nu doresc nimanui sa intimpine problema asta...mai ales la motoare 2.0 diesel....Bafta !
Daca cineva intimpina problema asta, sa fie foarte atent cind se da jos electromotorul, deoarece carbuni pot fi ok si problema sa fie rulmenti care costa ffff putin.
Oricum e o chestie foarte nasoala, si nu doresc nimanui sa intimpine problema asta...mai ales la motoare 2.0 diesel....Bafta !