Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • muctm
  • OP
  • 19 mesaje
  • din 14 Feb 2007
  • Vectra 2004 Z19DTH fara DPF
  • Bucuresti
  • muctm

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH fara DPF
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Vine primavara si masinile noastre ar trebui sa se tina mai bine pe sosea:) (mai ales in curbe).
Eu am o Vectra C 2004 z19dth berlina cu amortizoarele si arcurile originale (fara IDS+ sau CDC) si este o adevarata barca, asa ca :

arcuri: Eibach Pro -30mm fata/spate - sunt arcuri sport dar suficient de ridicate cat sa pot circula fara sa strang din fund la fiecare groapa
~230EUR de la importatorii oficiali pt eibach (voi da nume cand se formeaza un grup de minim 5 doritori)
amortizoare: Bilstein B4 - tehnologie Gaz, mai moi decat pentru o suspensie sport adevarata, tin la rinichi si la confort
~2 x 220ron fata si 2 x 180ron spate (pe net sunt 2x110eur fata si 2x80 eur spate)

Mai este cineva interesat de un astfel de upgrade?...cat mai multi cu atat mai ieftin: GROUP BUY = DISCOUNT Mr. Green

Cer si ajutorul adminilor pt popularizarea unei astfel de actiuni

PS: nu stiu daca este sectiunea care trebuie pt acest mesaj
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu te cunosteam as fi zis ca faci reclama Smile
Am un prieten care ar putea fi interesat - are o masina exact ca a ta - dar nu il lua in calcul, inca.
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
intrebare ... pana la urma care-s amortizoarele mai moi ?
de la un magazin (patron e un amic) mi-a spus ca cele pe ulei ar fi mai moi ...
  • muctm
  • OP
  • 19 mesaje
  • din 14 Feb 2007
  • Vectra 2004 Z19DTH fara DPF
  • Bucuresti
  • muctm

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH fara DPF
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2007

  • Mesaj Privat
In principiu toate au ulei, insa alea doar cu ulei sunt f proaste asa ca s-a inventat tehnologia cu gaz...care impiedica uleiul sa faca spuma si astfel tine nivelul de amortizare constant

Am zis mai moi fata de o suspensie sport, care te face sa te simti ca ai cazut in fund la fiecare groapa. Amortizoarele bilstein B4 sunt inlocuitor pentru amortizoarele de fabrica si sunt mai fiabile si mai rigide un pic, dar tot in domeniu "comfortabil". Seria B6 si B8 sunt amortizoare sport...

Pentru a se intelege ca nu fac sau nu vreau sa fac reclama am optat pentru Eibach si Bilstein pentru ca asa vine chitul Irmscher de suspensie sport pentru Vectra C, asa ca m-am gandit sa le iau eu separat decat sa platesc dublu doar pt ca vine intr-o cutie mare si fromoasa de la acel tuner.
Nu am relatii la nici unul din magazinele de unde am luat preturile afisate mai sus. Daca cineva de pe forum le poate aduce la un pret mai mic sunt deschis la optiuni.

Mi se pare mie sau ideea de "Group buy" sperie in general lumea?
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
muctm a scris:Mi se pare mie sau ideea de "Group buy" sperie in general lumea?

nu cred ca sperie ... doar ca la unele piese nu renteaza sa faci "group buy" ... doar sa se intample sa fie cativa care au nevoie de aceeasi piesa ... ca doar n-o sa-si cumpere nimeni ceva ce (inca) nu-i trebuie doar pt ca ar putea obtine o reducere daca se cumpara in cantitate mai mare ...
parerea mea ... Rolling Eyes
  • kaiser

  • Mesaje scrise: 271
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salutare
maiandrei respect
suna bine un upgrade de genu' asta, dar cam cat ar ajunge cu totate nebuniile? din experienta mea de mecanic care este egala cu 0, stiu ca trebuiesc schimbate si flanse, etc, mai multe nebunii, adik nu se rezuma doar la amortizor si atat.
  • muctm
  • OP
  • 19 mesaje
  • din 14 Feb 2007
  • Vectra 2004 Z19DTH fara DPF
  • Bucuresti
  • muctm

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH fara DPF
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Pt cazul de fata (Vectra C) nu mai trebuie sa faci nimic decat sa pui arcurile si amortizoarele si sa-i faci o geometrie completa.
Spatele e complet ajustabil, iar fata doar "toe"= directia rotilor (in traducere libera), dar pt ca e o coborare de doar 30mm "camber" = caderea? va ramane in limite normale.
Pentru mai mult de 40mm coborare ai nevoie de suruburi excentrice...

deci: $ total = $arcuri + $amortizoare + $montaj + $geometrie completa
  • muctm
  • OP
  • 19 mesaje
  • din 14 Feb 2007
  • Vectra 2004 Z19DTH fara DPF
  • Bucuresti
  • muctm

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH fara DPF
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Pentru cine este interesat ajung si eu la intalnirea de joi (sper ca mai gasesc pe cineva pe la ora 20:00) si putem discuta live Cool
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR