Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
De ceva vreme am intalnit si eu o problema la motorul meu....in sensul ca la turatii marii...peste 5500 se aprinde becul de check engine si "da in nas", nu trage cum trebuie si se ingatuie. I-am facut testul si mi-au aparut erorile din titlu...adica voltaj mare in baterie.....si voltaj mare in senzor de temperatura (air flow). Poate cineva mai avut problema asta si i-a dat de cap...eu unul nu reusesc sa imi dau seama din ce cauza face. Mentionez ca am schimbat debitmetrul...si la inceput nu facea....acum vad ca face si cu asta. Multumesc anticipat.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pune voltmetru pe baterie si tine motorul in plaja de turatii in care se aprinde becul.
poate ai incarcare prea mare.totusi ciudate coduri de eroare.
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Rog un moderator sa uneasca posturile....e vorba de injectie motronic 1,5 cu 5 pini la debitmetru.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sigur e 1.5? cate fire pleaca din mufa de la debitmetru?la motronic 1.5 pleaca doar 4 fire.
motronic ml4,1 e cu 5 fire.
sursa autodata si masina mea.
motronic ml4,1 are 32 pini la ecu.

le:codurie de eroare sunt aceleasi pt ambele tipuri de injectie.
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Posibil sa fi incurcat eu tipul.....dar am 5 fire la debitmetru......pinii de la ecu nu i-am numarat Smile. Am masurat tensiunea de incarcare...si nu e nimic iesit din comun.....e chiar in parametrii...insa nu am turat-o pana la 7000. Faza e ca nu imi face mereu treaba asta.....mai investighez ....tre sa ii dau de cap .
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca pana la urma i-am dat de cap.....erorile ar trebui luate ca atare....in spetza cazul meu...."tensiune mare etc etc"...in momentul cand mi s-a aprins becul....am gandit logic...tensiune mre...deci sa pornesc consumatorii......aeroterma pe treapta 3 si proiectoarele....rezultatul..becul s-a stins imediat. Cei care au asemenea probleme sa stie pe viitor....problema mea cred ca e cauzata de alternator....sau releu.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mai degraba releu.eu am avut un releu ciudat care mai mult de 13,8 nu vroia sa incarce.si mai era si bosch.
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Problema a reaparut....insa cu consecinte mai grave...masina nu se tura si abia reuseam sa plec cu ea de pe loc. O sa incerc sa vad cum si cat incarca alternatorul.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut
in manual zice ca 49 apare cand ai peste 16v.
debitmetrul poate ca da eroare tocmai din aceasta cauza, il scoate din valori marind toata tensiunea din alimentarea senzorilor, sau pur si simplu s-a stricat.
daca ai debitmetrul ars tb sa o resetezi ecu inainte sa o pornesti si in maxim 20 min trebuie sa refaci operatia
debitmetrele astea cu vana gasesti 3 la legatura, nu sunt scumpe
mie imi dadea in nas dupa ce am curatat sonda lambda , sigur nu ai si alte erori?
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am verificat aseara tensiunea si totul e perfect, incarca bine la relanti, incarca bine in turatii, incarca bine cu consumatorii porniti. Concluzia e naspa....am reusesc sa belesc si debitmetrul cu numarul 3. Sper sa fac rost de debitmetrul numarul 4 si ma jur ca nu mai umblu in el.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR