- claudiu__
- OP
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
Va salut!
Deocamdata postez aici, urmand ca dupa confirmarea posibilitatii transplantului sa pun un anunt la piese.
M-am saturat sa schimb vitezele! Cam 80% din timp il petrec in trafic de oras, si mi-ar fi foarte buna o cutie de viteze automata sau easytronic.
Am cateva intrebari:
-ce implica aceasta transformare? Se inlocuieste cutia(evident), trimurile din interior de pe langa schimbator, ambreiajul(?) si mai ce?
-ce se schimba la electronica? cum fac legatura intre ecu si cutie(banuiesc ca fiind necesara o astfel de legatura)? doar se fac niste conexiuni si se activeaza din tech? sau...?
-a mai facut cineva chestia asta?
-se merita sa fac modificarile pe masina asta sau ar fi mai bine s-o schimb cu alta cu cutie automata?
Eu as prefera easytronic-sa am totusi optiunea sa schimb si manual.
Va rog sa nu incercati sa-mi explicati avantajele si dezavantajele legate de alegerea mea, si nici sa nu incercati sa ma convingeti ca e mai buna cutia manuala. In cazul meu chiar nu e.
Merci
Deocamdata postez aici, urmand ca dupa confirmarea posibilitatii transplantului sa pun un anunt la piese.
M-am saturat sa schimb vitezele! Cam 80% din timp il petrec in trafic de oras, si mi-ar fi foarte buna o cutie de viteze automata sau easytronic.
Am cateva intrebari:
-ce implica aceasta transformare? Se inlocuieste cutia(evident), trimurile din interior de pe langa schimbator, ambreiajul(?) si mai ce?
-ce se schimba la electronica? cum fac legatura intre ecu si cutie(banuiesc ca fiind necesara o astfel de legatura)? doar se fac niste conexiuni si se activeaza din tech? sau...?
-a mai facut cineva chestia asta?
-se merita sa fac modificarile pe masina asta sau ar fi mai bine s-o schimb cu alta cu cutie automata?
Eu as prefera easytronic-sa am totusi optiunea sa schimb si manual.
Va rog sa nu incercati sa-mi explicati avantajele si dezavantajele legate de alegerea mea, si nici sa nu incercati sa ma convingeti ca e mai buna cutia manuala. In cazul meu chiar nu e.
Merci
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
claudiu__ a scris:-se merita sa fac modificarile pe masina asta sau ar fi mai bine s-o schimb cu alta cu cutie automata?
mult mai intelept!
se schimba tot:cutie,timonerie,ambreiaj nu o sa mai ai,pedala de frana mai mare,la easytronicul tre sa aiba TC masina(parca).apoi vine partea electronica...nu stiu ce presupune..
costurile cred ca o sa sara de 2000E.daca tu crezi ca face banii, e ok!
PS-am inteles ca easytronic nu e chiar un sistem prea robust!
- claudiu__
- OP
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
Deocamdata sunt in faza de documentare. As prefera easytronic pentru ca poti totusi sa schimbi si semi-manual.
O parte dintre modificarile pe care le-ai spus pot fi evitate:
-n-am nevoie de pedala de frana mai mare. Poate foarte bine sa ramana si asta. Stiu ca e mai lata la automate, dar nu vad rostul alteia. In afara de un senzor pe pedala(daca nu cumva o fi acelasi care actioneaza si luminile de frana) nu cred ca mai sunt alte modificari la sistemul de franare.
-pedala de ambreiaj dispare intr-adevar, dar ambreiajul propriu-zis pe care il am acum nu ramane? Cu singura diferenta ca nu-l mai actionez eu ci cutia.
-daca trebuie TC a picat din start. Sper sa se poata fara.
Eu sper sa ies undeva mai ieftin totusi, mai ales ca, in cazul unui schimb,teoretic raman cu cutia manuala cu toate accesoriile. Frumos ar fi sa gasesc pe cineva cu masina ca a mea care are automata si vrea manuala. Dar repet, deocamdata ma documentez.
O parte dintre modificarile pe care le-ai spus pot fi evitate:
-n-am nevoie de pedala de frana mai mare. Poate foarte bine sa ramana si asta. Stiu ca e mai lata la automate, dar nu vad rostul alteia. In afara de un senzor pe pedala(daca nu cumva o fi acelasi care actioneaza si luminile de frana) nu cred ca mai sunt alte modificari la sistemul de franare.
-pedala de ambreiaj dispare intr-adevar, dar ambreiajul propriu-zis pe care il am acum nu ramane? Cu singura diferenta ca nu-l mai actionez eu ci cutia.
-daca trebuie TC a picat din start. Sper sa se poata fara.
Eu sper sa ies undeva mai ieftin totusi, mai ales ca, in cazul unui schimb,teoretic raman cu cutia manuala cu toate accesoriile. Frumos ar fi sa gasesc pe cineva cu masina ca a mea care are automata si vrea manuala. Dar repet, deocamdata ma documentez.