Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • Luco

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
am cautat, dar n-am gasit pe forum un sondaj despre cat de des schimbati anvelopele la Opelul vostru. Stiu ca nu tine doar de km acest lucru, dar e un indiciu important.
Eu am 46.000 KM cu anvelope Dunlop Sport pe Opel Astra Classic II si inca nu le-am schimbat;
Skip ads

  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 683
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu le schimb atunci cind ajung la semnul de minin pentru uzura. Daca ai cauciucuri bune, de firma, te duc cam 50.000 km. Dar conteaza si cum mergi cu ele. Daca scoti fum din ele la fiecare demaraj, le arunci pina in 5.000. Eu pina acum am folosit Goodyear, Continental, Firestone si Dunlop.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu le schimb cand le lovesc intr-un sant transversal peVacaresti sau le ciuntesc intr-o bordura pe la P-ta Ramnicu Sarat. In felul acesta le am mereu noi!
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Dariescu Claudiu a scris:Eu le schimb atunci cind ajung la semnul de minin pentru uzura.

Si eu tot asa fac.
Mai le schimb intre ele sa se uzeze uniform.
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ca si colegii, cand ajung la semnul de uzura maxima. Le schimb si intre ele, dar nu am un obicei din a face asta.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
La semnul de uzura sau si mai devreme daca nu mai prezinta garantie.
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
depinde daca iei GOORIDE le schimbi si la 2000 km
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
inca nu stiu, cred ca depinde mult de producator, eu zic maxim 30.000-40.000 sau 3-4 ani.
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Le schimb cand ajung la semnul care indica uzura maxima, asta daca nu cumva continui sa iau de pe sosea cuie,sarme,fier beton de 3-4mm...etc...momentan am Michelin 205/55 R16 91H, dar am o problema, nu gasesc lanturi...aveti idee...?!
  • raz

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1997 1.4 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut,


Io am vulcanizare si cel mai bun sfat pe care ti-l pot da e sa schimbati cauciucurile pana sa ajunga la semnul de uzura maxima.Adica le puneti pe spate,NICIODATA pe fata.
Uzura depinde in functie de marca,si de cum conduci.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Chiar daca suna aiurea, cauciucurile mai bune trebuie sa stea pe spate ( la masinile cu tractiune fata). Un cauciuc de iarna se inlocuieste cam la 4 ani chiar daca nu a ajuns la limita de uzura. cel de vara la 6 ani ( de asemenea daca inainte nu a ajuns la limita de uzura)
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu am avut masina de firma (Solenza) incaltata cu cauciucuri Matador si pot sa va spun ca faceam 99.9% din drumuri numai in tara. Cauciucurile de pe spate au rezistat eroic 70.000 de km...cand unul dintre ele a explodat pe autostrada Bucuresti-Pitesti la 120 km/h. Am scapat fara nici o problema, pt ca aveam portbagajul full cu greutate, iar masina am reusit sa o tin sub control. Mai eram cu o persoana in masina, iar masina avea maxim 2 ani din fabrica la vremea respectiva. Binenteles ca a doua zi aveam cauciucuri noi. Very Happy
In prezent, la Kadett-ul personal, am 2 seturi de jante incaltate 4 cu anvelope de vara si 4 de iarna. Dar mai mult de 40.000 de km nu merg cu niciun cauciuc (mai dau scarturi, mai franez brusc, alea alea, ca orice sofer de bucale).
  • raz

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1997 1.4 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
daniel ia gandeste-te ce se intampla daca lui opelino ii exploda la 120 km/h un cauciuc p fata....ar trebui sa te mai gandesti.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
daca iti bubuie pe spate, e acelasi lucru. te invarti ca titirezul.

daca cauciucurile pe spate sunt tocite si derapezi, se duce treaba. fata o mai scoti cu tractiunea, dar spatele...

PS:cine umbla cu caucicurile opinci e inconstient
  • Paraschiv Sorin

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La semnul de uzura. Ultima data acest semn a fost craparea unui cauciuc pe latime in mers Very Happy .
Noroc ca era pe spate.
Si sa stiti ca nu te invarti ca titirezul. O poti tine usor din volan, incetinesti si tragi pe dreapta.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Subscriu ideii de a avea cele mai bune anvelope montate pe spate. Fata o poti controla din volan dar spatele face ce vrea el. In plus, pe fata se uzeaza mai rapid anvelopele. De aceea este bine ca anvelopele cele mai proaste sa la ai puse la uzat si nu la pastrat.
Ca sa fiu mai clar, o anvelopa care mai merge maxim 5.000 km pe fata va merge 10.000 sau mai mult pe spate. Este mai simplu sa mergi cu atentie 5.000 decat 10.000 nu? Dupa aceea vei monta pe cele noi pe spate iar cele vechi la uzat pe fata.
Ganditi-va ca sunt soferi care merg mai putin de 10.000 km pe an. O anvelopa noua va rezista pe spate 5-6 ani din care 1-2 peste termenul de siguranta chiar daca mai are flori pe calea de rulare. Nu ar fi mai sigur sa fie puse pe fata dupa 3-4 ani sa se duca in maxim 1 an?
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu aveam greutate pe spate...habar nu am ce se putea intampla, pt ca eram si pe banda 2 langa parapet! Am avut noroc ca portbagajul il aveam mereu incarcat cu piese, iar masina era mereu lasata pe spate si asta m-a ajutat mult, dar poate si experienta si-a spus cuvantul si nu a lasat teama sa puna stapanire pe moment.

PS: Nu s-ar fi intamplat acest lucru daca patronul ar fi cedat rugamintilor mele de a-mi da bani de cauciucuri. Dupa incident, a doua zi aveam masina incaltata cu cauciucuri noi. Dar eu sustin mereu ca e mai bine sa previi decat sa repari dupa eveniment (daca mai ai ce!).
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,589
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Care este semnul de uzura maxima?
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ti-am facut niste semne la semnele de uzura


  • thrill

  • Mesaje scrise: 860
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
recomand si eu sa se schimbe cauciucurile imbatranite sau uzate.. va spun din experienta. pe a2 la 160 km/h pe la 22:00 simteam niste zdruncinituri foarte mari, am oprit masina sa vad ce s-a intamplat! (in ziua aceea imi schimbasem amortizoarele, si credeam ca a uitat mecanicu sa stranga vre-un surub ceva). cand ma uit mai atent, un cauciuc imbatranit care il primisem ca rezerva odata cu masina, s-a "exfoliat" daca pot spune asa..
am avut noroc ca nu a explodat..

si o poza



Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Chestionar

La cati km ati schimbat anvelopele?
10k 1%
20k 1%
30k 10%
45k 15%
60k 21%
75k 2%
90k 1%
>90k (imi place riscul) 3%
Cand ajund la semnul de uzura maxima 41%
265 voturi

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR