- Osciompekus
- OP
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
Sulutare oameni buni si fericiti conducatori de opel . Sunt nou venit pe acest forum si si am si eu cateva pb la care as vrea sa aflu niste raspunsuri daca se poate sau daca stie cineva de pe aici.
Prima pb si ce mai stresanta este injectia, care de ceva vreme a tras pe dreapta ....mai precis: cand pornesc motorul trebuie sa o las in pace cateva minute adika sa nu o accelerez delok, altfel se opreste, dupa acele cateva minute se aprinde becul la inj./pompa (care in mod normal trebuie sa stea stins), dupa ce se aprinde merge oarecum normal masina...doar cateva suturi din cand cand. Dua ce se incalzeste motorul porneste extrem de greu dau la cheie de imi sar capacele si mai da si rateuri pe deasupra...
A doua chestie e garnitura de chiuloasa care ori sa ars ori a fost pusa prost de cei din service pt ca imi scapa ului pe langa ea...si destul de mult ului cam 1l la mie (nici nu prea imi pot da seama daca consuma)....
AAA si inca o chestie gazele de la toba au un miros extrem de ciudat..
Cam atat am avut de spus...cred
Prima pb si ce mai stresanta este injectia, care de ceva vreme a tras pe dreapta ....mai precis: cand pornesc motorul trebuie sa o las in pace cateva minute adika sa nu o accelerez delok, altfel se opreste, dupa acele cateva minute se aprinde becul la inj./pompa (care in mod normal trebuie sa stea stins), dupa ce se aprinde merge oarecum normal masina...doar cateva suturi din cand cand. Dua ce se incalzeste motorul porneste extrem de greu dau la cheie de imi sar capacele si mai da si rateuri pe deasupra...
A doua chestie e garnitura de chiuloasa care ori sa ars ori a fost pusa prost de cei din service pt ca imi scapa ului pe langa ea...si destul de mult ului cam 1l la mie (nici nu prea imi pot da seama daca consuma)....
AAA si inca o chestie gazele de la toba au un miros extrem de ciudat..
Cam atat am avut de spus...cred
- george_wap
- **
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Osciompekus
- OP
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
Cu garnitura de chiulasa nu cred ca este arsa, daca este , atunci iti fierbe motorul si chiar nu poti pierde ulei pe la ea. Chiar daca ai pierde ulei pe acolo inseamna ca chiulasa nu este stransa mai deloc => ceea ce inseamna ca-ti fierbe motorul imediat, iti baga apa in esapament sau in ulei, pierzi compresie etc. Sau ai chiulasa sparta.
Problema este probabil la etansarea dintre chiulasa si blocul cu axa cu came, care la opel nu folosesc garnitura de etansare, se face etansare fier pe fier, sau la garnitura de la capacul de la culbutori.
Cu problema la pornire poate sa fie senzorul de temperatura al motorului, dar cel mai simplu ar fii sa-i faci un diagnostic cu agrafa si sa ne spui ce coduri de eroare iti da calculatorul.
Problema este probabil la etansarea dintre chiulasa si blocul cu axa cu came, care la opel nu folosesc garnitura de etansare, se face etansare fier pe fier, sau la garnitura de la capacul de la culbutori.
Cu problema la pornire poate sa fie senzorul de temperatura al motorului, dar cel mai simplu ar fii sa-i faci un diagnostic cu agrafa si sa ne spui ce coduri de eroare iti da calculatorul.
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat