chiorbeq
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
Problema ta este lipsa sau presiune prea mare debitata de turbina.Cauze sunt multiple,dar cel mai bine e sai faci un test de drum cu OPCOM-ul,are in blocul de valori doua pozitii ,,presiune actuala,, si ,,presiune turbina,, la 3000 de ture in treapta 3 cele doua valori trebuie sa fie aproximativ egale,ai grija sa schimbi vitezele de ,,jos,, asta inseamna mers subturat,ca mai apoi in treapta a3a sa fi cu pedala la fund pina atingi 3000 de ture.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- silviu1987
- *
- 2 mesaje
- din 20 Feb 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Bucuresti
silviu1987
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Ai si tu aceeasi eroare? Ca sa iti raspund la o intrebare mai veche, are legatura cu wastgate-ul pentru ca electovalva o comanda. La mine, fiind pus wastgate-ul pe direct (era actionat direct de vacum) baga turbo prea mult. Este posibil sa se intample acelasi fenomen daca electovalva este deschisa la maxim si lasa vacumul sa comande ca si cum ar fi pe direct.
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
dany_m2v
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
madboy a scris:am o banuiala ca e de la un furtun pentru ca la viteza cand am 3000 si schimb are asa un pik de demaraj apoi moare si merge normal nush cum sa explic . sau se poate sa fie de la intercooler (de la radiatorul ala micutz ) ca la mine e fisurat si se vede ca da putin ulei pe acolo, e bine ? ce sa fac sa il lipesc ? dar eu orcum caut fisuri in furtune crec sa le schimb pe toate pun noi cu tot cu coliere
Apropo cum se ia presiunea la ulei? ca st curios sa stiu o fii si din cauza asta
probabilitate de 80-90% sa fie de la intercooler dak zici ca radiatorul e dus....am patit-o la Renault Megane 2.0 CDI.
Apropo cum se ia presiunea la ulei? ca st curios sa stiu o fii si din cauza asta
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- madboy
- OP
- 200 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Arges
madboy
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
adi3636 a scris:
demontezi electroventilul de comanda a egr (sub conducta de admisie aer, imediat dupa debitmetru) si ai acces la map sensor (tubulara de 10)
roadrunner79 a scris:a mea trage binisor, insa cred ca e loc de mai bine.
pe unde zici ca se afla senzorul asta, ca localizare? se poate curata ceva la el?
pe unde zici ca se afla senzorul asta, ca localizare? se poate curata ceva la el?
demontezi electroventilul de comanda a egr (sub conducta de admisie aer, imediat dupa debitmetru) si ai acces la map sensor (tubulara de 10)
asta e senzorul?
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
nu e asta. ce vezi tu acolo de mi se pare ca e pompa de injectie. am sa ti pun eu o poza dar mare atentie la curatare. trebuie lasat mult la muiat daca vrei intradevar sa iasa curat si sa simti ceva. Nu este vorba numai de curatat orificiul ala din varf. gaura este mult mai adanca iar la baza este o depunere destul de urata.
daca maresti poza unde se vede scris cu rosu pe fond alb
daca maresti poza unde se vede scris cu rosu pe fond alb
- madboy
- OP
- 200 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Arges
madboy
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
cu alcool izopropilic si daca ai la indemana spray pentru debitmetre. lesi la murat vreo 2 ore dupa care daca ai mana fina bagi un ac pe orificiul respectiv dar ff usor si sa nu atingi fundul gaurii , doar sa razi de pe peretii interiori mizeria;) Al meu era curat la exterior dar cand am facut operatia am murdarit 2 servetele de calamina din aia. mult succes!
- madboy
- OP
- 200 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Arges
madboy
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
leutzu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2007
- Mesaj Privat
Astra G y17dt...
Sal si eu am problema asta cu '130km/h maxim' si vin cu 2 raspunsuri:
1-Un furtun de la vacuum crapat => trage aer pe acolo si de aici i se trage(chestie intalnita la 2 prieteni)
2-eu am fost la "maiandrei", are TECH 2 pentru diagnoza, unde mie mia aratat o eroare la "senzorul turatie motor", care e dus, explicandumi ca din cauza asta motorul la viteze mari intra intr-un fel de "safe mode", daca ma intelegeti si unul nou bun costa 390 RON, pe care o sa il schimb in curand si revin cu pareri...Bine inteles ca atunci o sa curat si EGR-ul care cred ca nu a fost dat niciodata jos de pe masina si SIGUR are si el o parte din vina.
Legat de infundarea EGR: nu mai schimbati cu dieselul in 2000-2200 de ture cum faceam eu odata pentru ca in timp chiar se infunda si pot aparea si alte probleme. Si o data pe luna macar forjati-l un pic sa se mai desfunde
Sigur este un topic despre asta cu desfundarea EGR pe undeva--CAND//CUM
In rest Drumuri Bune! tuturor.
Sal si eu am problema asta cu '130km/h maxim' si vin cu 2 raspunsuri:
1-Un furtun de la vacuum crapat => trage aer pe acolo si de aici i se trage(chestie intalnita la 2 prieteni)
2-eu am fost la "maiandrei", are TECH 2 pentru diagnoza, unde mie mia aratat o eroare la "senzorul turatie motor", care e dus, explicandumi ca din cauza asta motorul la viteze mari intra intr-un fel de "safe mode", daca ma intelegeti si unul nou bun costa 390 RON, pe care o sa il schimb in curand si revin cu pareri...Bine inteles ca atunci o sa curat si EGR-ul care cred ca nu a fost dat niciodata jos de pe masina si SIGUR are si el o parte din vina.
Legat de infundarea EGR: nu mai schimbati cu dieselul in 2000-2200 de ture cum faceam eu odata pentru ca in timp chiar se infunda si pot aparea si alte probleme. Si o data pe luna macar forjati-l un pic sa se mai desfunde
Sigur este un topic despre asta cu desfundarea EGR pe undeva--CAND//CUM
In rest Drumuri Bune! tuturor.
rapper
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2010
- Mesaj Privat