stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
salutare la toata lumea, am un omega din 97 cu motor de 2,5 td la care am o mare problema.
am avut probleme cu pornirea, cand era motorul rece pornea normal, dar cand se incalzea motorul atat cat sa nu mai intre bujiile pornea foarte greu, uneori dadeam de 7-8 ori la automat cate 5-6 sec pana pornea.
am cumparat pompa de injectie noua ( asta in primavara ) pana sa vina frigul totul a fost ok, dar acum daca scade temperatura sub 5 grade porneste foarte foarte foarte greu, asta dupa ce tin bujiile de 3-4 ori.
scoate fum precum un tractor pana porneste.
daca stie cineva despr ce este vorba il rog sa ma ajute
am avut probleme cu pornirea, cand era motorul rece pornea normal, dar cand se incalzea motorul atat cat sa nu mai intre bujiile pornea foarte greu, uneori dadeam de 7-8 ori la automat cate 5-6 sec pana pornea.
am cumparat pompa de injectie noua ( asta in primavara ) pana sa vina frigul totul a fost ok, dar acum daca scade temperatura sub 5 grade porneste foarte foarte foarte greu, asta dupa ce tin bujiile de 3-4 ori.
scoate fum precum un tractor pana porneste.
daca stie cineva despr ce este vorba il rog sa ma ajute
- mishu2000
- **
- 188 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- mishu2000
- **
- 188 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- mishu2000
- **
- 188 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
acolo am schimbat pompa, la Tagi, dar acum dupa tester n-au stiut ce sa-mi spuna, in schimb motorul merge bine, fuge pana la 194 km
scoate fum cand mergi mai sportiv dar cred ca este turbina de vina, ca in momentul cand scot tubulatura de aer gasesc ulei in ea , destul de mult si nu cred ca este normal.
Nu stiu ce poate avea....poate fi si din cauza uleiului, folosesc un valvolaine 10-40. Ar trebui schimbat cu altul?
scoate fum cand mergi mai sportiv dar cred ca este turbina de vina, ca in momentul cand scot tubulatura de aer gasesc ulei in ea , destul de mult si nu cred ca este normal.
Nu stiu ce poate avea....poate fi si din cauza uleiului, folosesc un valvolaine 10-40. Ar trebui schimbat cu altul?
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
sal. zici ca bujiile sunt noi . ok. dar de unde stii ca se alimenteaza cu curent. poate releul care le comanda tie bulit . daca bujiile sunt alimentate si tot asa greu o ia ar putea fi avansul prea mic la pompa . dar la cald cum porneste ?
tre sa-i mai dai avans zic eu adica impingi pompa spre motor sau debit la motorina . la relantiu cand motorul este cald cati iti arata pe mid ? tre sa fie 0.4 0.6 l\h. daca iti arata mai mult este prea debitata . asta se regleaza din capac .
asata ar fi 2 variante mai sigure.
tre sa-i mai dai avans zic eu adica impingi pompa spre motor sau debit la motorina . la relantiu cand motorul este cald cati iti arata pe mid ? tre sa fie 0.4 0.6 l\h. daca iti arata mai mult este prea debitata . asta se regleaza din capac .
asata ar fi 2 variante mai sigure.
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
sal. am gasit 1 bujie arsa, cea dela injectorul cu senzor si am mai luat din avans la pompa, am reglat capacul pompei la un consum de 04l/h si acum porneste bine, a scazut si consumul la 7l/130km/h,cam sensibil motorul la reglaje dar merita,
folosesc bujii bosh cu timp de incalzire 6 sec, am avut cu timp de 11 sec si nu au fost bune.
folosesc bujii bosh cu timp de incalzire 6 sec, am avut cu timp de 11 sec si nu au fost bune.
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
Cu un releu electronic de timp cu reglaj se poate vedea timpul de aprindere maxima la o bujie, sau se pune bujia direct pe baterie si se cronometreaza dar este ceva relativ, releul de pe masina are un timp de remanenta de 8 sec, daca bujia are un timp mai mare de aprindere ( incalzire maxima ) atunci pornirea este foarte grea, eu am avut bujii cargo cu timp de 11 sec si am avut probleme, am montat bujii bosh cu timp de 6 sec si acum porneste bine, la mine a dat rezultate bune sper sa mearga si la tine
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mishu2000
- **
- 188 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
eduard14
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vaslui
- Masina: Omega 1995 2.5
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
am si eu un opel omega 2.5 td si la relanti imi arata ca consuma 1.0 litri pe h tot asa cand ii motoru rece porneste la sfert de cheie da cand se incalzeste si numai cupleaza bujiile dai la automat vro 10-15 sec sa porneasca...am auzit de la altii ca trebuie schimbate bujiile ? sau trebuie sa fac altceva ? astept rasp ..mc
eduard14
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vaslui
- Masina: Omega 1995 2.5
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
si eu am un omega 2.5 si tot asa am avut belele cu el ...la rece pornea usor ..si cand se incalzea motoru dadeam mult la cheie pana pornea....am un prieten care are un bmw 325 td motorizat exact ca opelu meu ....avea si el aceeasi problema )) si-a schimbat bujiile ..si acu porneste destul de usor cat si la cald si la rece...dar cu pornirea la frig...cred ca iti trebuie un releu la bujii nou ?