ANSWERS
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat
- pony_burn
- **
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
daca e senzorul de presiune de pe galeria de admisie, atunci masina nu trage deloc, e ca si cum nu ai turbo si in orice treapta de viteza se plafoneaza pe la 3000 de ture.
Asta am patit eu si cam astea erau simptomele.
Senzorul ala ori functioneaza ori nu si daca nu functioneaza eroarea apare sigur pe tester.
Poti testa de asemenea cu senzorul de la alta masina cu aceeasi motorizare ca sa vezi daca asta e cauza.
Asta am patit eu si cam astea erau simptomele.
Senzorul ala ori functioneaza ori nu si daca nu functioneaza eroarea apare sigur pe tester.
Poti testa de asemenea cu senzorul de la alta masina cu aceeasi motorizare ca sa vezi daca asta e cauza.
- roadrunner79
- **
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- pony_burn
- **
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:a mea trage binisor, insa cred ca e loc de mai bine.
pe unde zici ca se afla senzorul asta, ca localizare? se poate curata ceva la el?
pe unde zici ca se afla senzorul asta, ca localizare? se poate curata ceva la el?
La 1.7 nu stiu sigur pentru ca eu am 2.0
La mine se afla in capatul din dreapta al galeriei de admisie, sub suportul de plastic care tine cablurile.
O sa incerc sa ii fac o poza.
De curatat se poate curata, dar cu f multa grija, pt ca asa cred ca l-am stricat eu pe al meu.
Daca totusi masina trage (incearca intr-a 2-a si intr-a 3-a sa vezi cum trage intre 2000 si 3000 de ture), nu
cred ca e de la el. Cum am mai zis, daca merge senzorul, trage, daca nu merge, nu trage deloc, e ca un diesel fara turbo.
O alta verificare pe care am facut-o: cu senzorul stricat si masina scoasa din viteze motorul nu trece de 4000 de ture.
poza e luata de pe un alt topic de pe clubopel
adi3636
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2008
- Mesaj Privat
- pony_burn
- **
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- madboy
- OP
- 200 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Arges
madboy
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- **
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Me & Astra
- **
- 191 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Zafira 2000 x 20 dtl
- Bacau
Me & Astra
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
Defectiunea acelui senzor se poate manifesta si mai ciudat, adica> in orice treapta de viteza, indiferent de turatia motorului, masina trage normal, pana aproximativ la viteza de 120km/h cand se aprinde martorul de avarie si scade puterea motorului. La o noua repornire a masinii martorul se stinge, pana la atingerea din nou a vitezei anterior mentionate cand apar aceleasi probleme.
- robytza
- ****
- 1,087 mesaje
- din 24 Jul 2007
- GT 2007
- Alta tara
robytza
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Alta tara
- Masina: GT 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
mai bine meri la un service sa faci un test ca altfel vei desface in fiecare zi masina pentru a testa cate o parere cred ca e mai convenabil asa.....
sa-ti zic si parerile mele :
1. mai mult ca sigur e dus debitmetru
2. daca scoate fum mult si intre 2000 si 3000 de ture intr-a doua nu trage mai deloc atunci e dusa turbina...
sa-ti zic si parerile mele :
1. mai mult ca sigur e dus debitmetru
2. daca scoate fum mult si intre 2000 si 3000 de ture intr-a doua nu trage mai deloc atunci e dusa turbina...
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
A venit momentul sa reinviem topicul.
Zilele acestea am fost pana la Bucuresti. La dus, conditiile meteo nu au permis o viteza prea mare dar la intoarcere, pe autostrada, la 3000 ture/min s-a aprins ceck engine si nu a mai dezvoltat putere. Am oprit si repornit motorul dar nu s-a intamplat nimic. Dupa cateva zeci de km, am mai oprit o data si s-a stins becul iar motorul a inceput din nou sa traga. Astazi, intre Sibiu si Sebes, situatia s-a repetat in sensul ca tot la 3000 rot/min s-a aprins din nou dar s-a stins imediat pa prima repornire a motorului.
maine ma duc la tester sa vad ce eroare e stocata iar daca nu o va arata, ii fac un test dinamic.
Zilele acestea am fost pana la Bucuresti. La dus, conditiile meteo nu au permis o viteza prea mare dar la intoarcere, pe autostrada, la 3000 ture/min s-a aprins ceck engine si nu a mai dezvoltat putere. Am oprit si repornit motorul dar nu s-a intamplat nimic. Dupa cateva zeci de km, am mai oprit o data si s-a stins becul iar motorul a inceput din nou sa traga. Astazi, intre Sibiu si Sebes, situatia s-a repetat in sensul ca tot la 3000 rot/min s-a aprins din nou dar s-a stins imediat pa prima repornire a motorului.
maine ma duc la tester sa vad ce eroare e stocata iar daca nu o va arata, ii fac un test dinamic.
- madboy
- OP
- 200 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Arges
madboy
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- bvirgil1979
- **
- 75 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2004 Z17dtl
- Bucuresti
bvirgil1979
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
Bandi a scris:A venit momentul sa reinviem topicul.
Zilele acestea am fost pana la Bucuresti. La dus, conditiile meteo nu au permis o viteza prea mare dar la intoarcere, pe autostrada, la 3000 ture/min s-a aprins ceck engine si nu a mai dezvoltat putere. Am oprit si repornit motorul dar nu s-a intamplat nimic. Dupa cateva zeci de km, am mai oprit o data si s-a stins becul iar motorul a inceput din nou sa traga. Astazi, intre Sibiu si Sebes, situatia s-a repetat in sensul ca tot la 3000 rot/min s-a aprins din nou dar s-a stins imediat pa prima repornire a motorului.
maine ma duc la tester sa vad ce eroare e stocata iar daca nu o va arata, ii fac un test dinamic.
Zilele acestea am fost pana la Bucuresti. La dus, conditiile meteo nu au permis o viteza prea mare dar la intoarcere, pe autostrada, la 3000 ture/min s-a aprins ceck engine si nu a mai dezvoltat putere. Am oprit si repornit motorul dar nu s-a intamplat nimic. Dupa cateva zeci de km, am mai oprit o data si s-a stins becul iar motorul a inceput din nou sa traga. Astazi, intre Sibiu si Sebes, situatia s-a repetat in sensul ca tot la 3000 rot/min s-a aprins din nou dar s-a stins imediat pa prima repornire a motorului.
maine ma duc la tester sa vad ce eroare e stocata iar daca nu o va arata, ii fac un test dinamic.
Eu am avut aceeasi problema si pana la urma s-a dovedit a fi un senzor, se numeste crankshaft sensor, e in jur de 100 Eur.La mine se manifesta in felul urmator:daca mergeam constant cu 110-115 sau trageam mai tare de ea intr-o depasire temperatura motorului urca in jur de 89 grade (normal statea intre 86-87)se aprindea masina cu cheita si nu mai tragea sau tragea foarte greu.
Cum am rezolvat problema?Am fost la Maiandrei sa ii fac o diagnoza si am plecat cu masina pe autostrada si cum o calcam putin sensorul acela nu mai indica corect rotatia motorului (in loc de 2500-2800 ture scadea la jumatate 1300-1400, iar apoi scadea la 0 si in urmatorul moment se aprindea check engine) si nu mai tragea.
Acum nu stiu ce sa zic dar poti incerca si tu sa observi daca acel check engine se aprinde atunci cand temperatura motorului urca cu 1-2 grade spre 90.Tot legat de problema daca o lasam in frana de motor pana la 90 km/h temperatura scadea cu aproximativ 2 grade si se stingea acea defectiune,la fel se stingea si daca opream masina pe loc la vreun semafor sau o apream si o porneam din nou.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
Nu vreau sa spun prostii dar la Vectra b motor pe benzina eroarea e legata de senzorul clapetei de acceleratie - posibil trebui curatat senzorul si motorasul care actioneaza clapeta(sunt discutii pe forum legate de aceasta operatie)
P1125 Throttle position sensor intermittent
Ceea ce nu cunosc sigur este daca aceste coduri de eroare corespund de la un motor la altul -adica daca sunt valabile la diesel , in principiu ar trebui sa corespunda cea mai mare parte
spor la treaba
P1125 Throttle position sensor intermittent
Ceea ce nu cunosc sigur este daca aceste coduri de eroare corespund de la un motor la altul -adica daca sunt valabile la diesel , in principiu ar trebui sa corespunda cea mai mare parte
spor la treaba
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Din ce am citit pana acum pe forum, eroarea reprezinta presiune prea mare in turbo. Avand in vedere faptul ca electrovalva de vacum a turbinei este anulata, poata sa bage turbo prea mult si de aceea sa fie si diferenta de debit injectat intre cerut si livrat.
Am incercat sa elimin toate celelalte posibile cauze in sensul ca am schimbat filtrul de motorina si am curatat sorbul pompei de alimentare. Acolo am gasit ceva mizerie, un fel de gelatina neagra care optura cam 60% din sorb dar problema persista.
Pestre 3 zile vine ºi electrovalva si mai vedem. Pana atunci mai sap pe forum.
Am incercat sa elimin toate celelalte posibile cauze in sensul ca am schimbat filtrul de motorina si am curatat sorbul pompei de alimentare. Acolo am gasit ceva mizerie, un fel de gelatina neagra care optura cam 60% din sorb dar problema persista.
Pestre 3 zile vine ºi electrovalva si mai vedem. Pana atunci mai sap pe forum.
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat