Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • wtf

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Ieri am reusit sa imi sparg baia de ulei Crying or Very sad am arcuri sport H&R pe Opelul meu Astra 1.6i , am avut grija luni la rand la toate bordurile ,etc , dar s-a intamplat ieri ... veneam cu aprox. 50km/h pe o strada si luam canalele "intre roti" .. am trecut peste un hop , masina a facut balans fata-spate si am frecat scurt cu baia un canal mai ridicat .....
s-a aprins becul rosu de la presiune ulei dar am continuat sa merg cu masina deoarece acum 1 saptamana a fost masina in service cu o problema: se tot aprindea acel bec la relanti , chiar daca totul era in regula... urma sa bag masina in service si sa dau baia jos sa vedem care e problema (nu e sonda,am schimbat-o si tot la fel facea) ... in fine, ideea e ca am continuat sa merg cu masina aprox. 1 min pana la urmatorul semafor unde a inceput sa miroasa urat si sa iasa oarecum fum din motor Smile am calcat acceleratia si am auzit ca suna motorul anormal si mi-am dat seama, am tras un doi pe dreapta. n-a apucat sa suna FOARTE urat motorul , la relanti nu imi puteam da seama ca suna diferit ... de asemenea temp. apei nu a apucat sa se ridice....

credeti ca am buºit ceva la motor ? eu personal nu cred, avand in vedere ca sub masina s-a lasat o pata de ulei cand am parcat, deci mai avea ulei destul ...

incurajati-ma Cool
Skip ads

  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Man, am patit si io treaba asta acum vreo doua luni pe autostrada Bucuresti Pitesti. Numai ca la mine surubul de la baia de ulei a cazut pe drum. Asa am pierdut o parte din ulei, numai ca la viteza de 80-90 km/h uleiul nu a iesit asa repede afara. La un moment dat am schimbat treapta de vitreza si turatia a cazut la relanti si atunci "bec rosu" la presiune. Am oprit cu scartz de roti si chiar si motorul l-am oprit imediat. Am deschis capota si sub motor se latea frumos o balta de ulei. La mine nu a iesit asa repede uleiul afara din motor in timp ce mergeam, dar fumul de la tine a iesit din cauza uleiului care a curs afara mai rapid la 50 km/h si s-a prelins, cel mai probabil, pe evacuare. Daca ai oprit motorul repede, nu cred sa ai probleme. Cel mai bine repara baia, pune ulei la loc si porneste. Asculta sa vezi cum suna si uita-te la pornire daca scoate ulei ars pe evacuare. Atunci te poti ingrijora cu ceva probleme la segmenti. Trebuie sa mergi ceva mai mult fara ungere ca sa ai pb cu motorul. Alti motoristi mai buni ca mine de pe forum o sa isi spuna parerea, dar eu te "incurajez" sa mai ridici putin masina.

Succes.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
wtf a scris:.... acum 1 saptamana a fost masina in service cu o problema: se tot aprindea acel bec la relanti , chiar daca totul era in regula...


Ma cam indoiesc ca masina era in regula,mai ales daca ai schimbat si sonda. Becul sta aprins la ralanti daca ai pompa defecta,sorb infundat,filtru infundat...sau ulei de f.proasta calitate in cel mai fericit caz.
  • wtf

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Era aproape sigur de la ulei..... mi-a fost distrusa garnitura de la chiuloasa si mirosea uleiul a benzina, urma sa-i fac schimbul .... cei de la opel au zis ca pot circula linistit pana dupa sarbatori, apoi schimb ulei si daca tot e aprins sa merg sa dau baia jos..
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai acum ne zici... daca era de asteptat sa ai pb cu uleiu' si pompa nu mai era nevoie de baie sparta...
Hai, toate se rezolva, orice fier se repara...

Succes.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
daca se mai invarte motoroul la mana, daca o scoti din viteza si daca ai cumva cum sa il invarti cu un levier ceva de pe cureaua de accesorii, nu ai patit nimic. de obicei daca mergi fara ulei, risti sa calezi pistoane, segmenti, tot , se lipesc de bloc si se blocheaza.
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
wtf

Era aproape sigur de la ulei..... mi-a fost distrusa garnitura de la chiuloasa si mirosea uleiul a benzina, urma sa-i fac schimbul .... cei de la opel au zis ca pot circula linistit pana dupa sarbatori, apoi schimb ulei si daca tot e aprins sa merg sa dau baia jos..



Ce tare e faza asta cu las-o frate asa ca o rezolvam dupa reveu nu vezi ca ne grabim acum nu avem timp .
De parca nu conteaza cum exploatezi tu masina ea oricum merge pana te intorci tu la noi si la urma urmii tot la noi vii. Eu sincer iasi rupe gatul cretinului ala. Ce dreaku nu putea sa iti spuna sa nu mai mergi cu ea sau sa o lasi la ei sau etc.... Dar asta e romania ca nici nu merita sa mai scriu cu R .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR