mircs
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am un opel astra 1,4 pe benzina din 2001. In ultima vreme simt ca se inclina in curbe mai mult decat acum 2 luni, iar la gropi simt de parca s-ar descompune masina. Ce probleme pot fi ? s-au stricat amortizoarele ? cum imi pot da seama daca sunt cele din fata sau si cele din spate ? pot fi si arcurile rupte ? se intampla ceva daca imi schimb in primul rand numai amortizoarele din fata si cand mai am bani si pe cele din spate ? ce parere aveti de amortizoarele folosite ?
Va multumesc ancitipat pentru ajutor.
Mircea
Va multumesc ancitipat pentru ajutor.
Mircea
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
eu cred ca ar tb sa te uiti putin sub masina daca te pricepi cat de cat, poate s-a rupt ceva la articulatii. asta pt senzatia ca se "descompune". ar trebui sa si trancane destul de tare daca e desprins/rupt ceva (gen bara stabilizatoare daca ai asa ceva)
oricum, pana nu vede un mecanic masina e greu de spus ce e. mai bine mergi la un service s-o suie pe rampa, daca se "descompune" e periculos sa mergi cu ea asa.
oricum, pana nu vede un mecanic masina e greu de spus ce e. mai bine mergi la un service s-o suie pe rampa, daca se "descompune" e periculos sa mergi cu ea asa.
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
subscriu si eu la ce a zis "io": mergi la un service mai ales ca o constatare nu e scumpa si esti apoi esti sigur unde e problema.
in plus inclin sa zic ca e posibil sa ai cel putin o bieleta antiruliu rupta...
asta poti verifica virand la maxim stanga (sau dreapta) si facand balans - o sa observi imediat piesa care nu e fixa.
Ultima modificare făcută de Dac la Joi 07 Apr, 2005 10:58 pm
in plus inclin sa zic ca e posibil sa ai cel putin o bieleta antiruliu rupta...
asta poti verifica virand la maxim stanga (sau dreapta) si facand balans - o sa observi imediat piesa care nu e fixa.
Ultima modificare făcută de Dac la Joi 07 Apr, 2005 10:58 pm
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
Daca sunt amortizoare pe ulei ai sanse sa fie ulei improscat pe interiorul aripii (fata sau spate) si de obicei nu se duce usor nici la spalare. Eu chiar dupa spalare am observat aceasta "bucurie" cind m-am uitat la aripa din fata (mi-a confirmat si mecanicul oricum). Chestia e ca eu nu simt nimic inca la condus. Apropo de amortizoare second NU le recomand. E foarte greu chiar daca te pricepi sa-ti dai seama in ce stare sunt. Vezi ca si la cele noi sunt firme care nu-ti dau garantie decit daca iei pereche (ori fata ori spate, care te intereseaza) pentru ca sustin ca daca schimbi numai unul el preia aproape toata treaba celuilalt si se uzeaza mai repede. De fapt prin zona mea chiar toate firmele nu dau garantie la 1 bucata. Mie mi-au fost laudate boge care am inteles ca ar fi 2-3 milioane buc. Second ar fi cam 1 milion bucata (fara garantie binenteles) si nu cred ca merita.
mircs
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2005
- Mesaj Privat
Multumesc pentr lamuriri. Ideea este ca am vazut ulei scurs pe langa amortizoare. Iarna aceasta a fost dusa la service la revizia de 105.000 km (am dus-o la 100.000) si i-au fost schimbate flansele de la amortizoare, bieletele si capetele de bara. Daca vreau sa iau curba, rotile se invart fara probleme. Problema este ca masina se balanseaza mult - iar pe drumurile cu denivelari, fata imi face ca o barca pe apa . Cred ca sunt amortizoarele de vina.
Sper doar sa gasesc un loc unde sa cumpar amortizoare noi.
Sper doar sa gasesc un loc unde sa cumpar amortizoare noi.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
mircs a scris:Problema este ca masina se balanseaza mult - iar pe drumurile cu denivelari, fata imi face ca o barca pe apa . Sper doar sa gasesc un loc unde sa cumpar amortizoare noi.
Mai mult ca sigur ca sunt amortizoarele!
Amortizoare noi gasesti oriunde, dar problema se pune de garantie si de firma producatoare, cat si de banii pe care ii ai disponibili.
Cand imi trebuia mie, astea erau preturile: Sachs-1.650.000, Monroe-1.380.000 (pe fata).
Ultima modificare făcută de MadDawg la Dum 10 Apr, 2005 12:42 pm
- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- maggicianu
- **
- 111 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Cluj
maggicianu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
salutare,
sa vedem daca reinvie discutia aici
am si io cateva nelamuriri in legatura cu suspensile in general
am vazut ca masina se inclina mai tare in curbe si cand dau in gropi sau alte kesti simt o bataie in spate
am hotarat sa schimb amortizoarele deocamdata si am cerut mecanicului un preventiv
dupa ce mi-a spus omul pretul total am intrebat ce ar mai trebui schimbat cand s face o asemenea lucrare si mia spus ca nimc
acu va intreb pe voi ce ma sfatuiti sa mai schimb pe langa amortizoare?
multam fain
sa vedem daca reinvie discutia aici
am si io cateva nelamuriri in legatura cu suspensile in general
am vazut ca masina se inclina mai tare in curbe si cand dau in gropi sau alte kesti simt o bataie in spate
am hotarat sa schimb amortizoarele deocamdata si am cerut mecanicului un preventiv
dupa ce mi-a spus omul pretul total am intrebat ce ar mai trebui schimbat cand s face o asemenea lucrare si mia spus ca nimc
acu va intreb pe voi ce ma sfatuiti sa mai schimb pe langa amortizoare?
multam fain
zeke
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2008
- Mesaj Privat
- maggicianu
- **
- 111 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Cluj
maggicianu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
- cornel-corsa
- *
- 22 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Corsa 2001 y17dtl
- Bucuresti
cornel-corsa
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- vali17kar
- **
- 370 mesaje
- din 30 Aug 2008
- Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
- Arad
vali17kar
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2008
- Mesaj Privat
Probabil ca ai si vandut acele masini cu amortizoare reconditionate!Nu de alta,dar am avut si eu reconditionate pe masina personala acum cativa ani si pot sa-ti spun cu mana pe inima ca nu am fost multumit deloc de lucrare!Binenteles ca au iesit mai rigide ,dupa cum ai spus si tu,dar nu asta ar fi fost cea mai mare problema,ci a iesit unul cu mult mai rigid fata de celalalt si binenteles cat a costat operatiunea............tot atata m-au si tinut!De atunci,........in veci pururea sa nu mai aud de asa ceva!Ce-i nou,ii nou,vorba aia,dai un ban si....stai in fata! Si cand vine vorba de propria siguranta si a familiei binenteles,nu as crede ca un om intreg la minte ar pune in aplicare o asemenea metoda!Chestiile astea se practicau in anii 90,cand nu prea se gaseau piese,sau si daca se gaseau erau cu ceva mai scumpe!Dar in ziua de azi,poti procura si piese de TANC daca vrei,nu se pune problema,ca doar sunt o gramada de firme si magazine specializate!
cristitelefoane- Suspendat
- 22 mesaje
- din 01 Jan 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Bucuresti
cristitelefoane- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2008
- Mesaj Privat
- cornel-corsa
- *
- 22 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Corsa 2001 y17dtl
- Bucuresti
cornel-corsa
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut pt crstitelefoane referitor la reparatul amortizoarelor il poti gasi in MILITARI com ROSU sper ca sti unde este nr tel 0744869963 domnul CONDESCU este fff de treaba, iar referitor la amortizoare daca le vrei mai elastice sa nu umble la supape doar sati sch uleiul iar daca le vrei putin mai tari o sa umble putin la supape .Daca ai prieteni care au BMV sauVW si sint pasionati de liniute si suspensi sport este imposibil sa nu-l cunoasca .Eu cred ca ai sa fi multumit de lucrare.astept un mesaj de la tine bafta.
cristitelefoane- Suspendat
- 22 mesaje
- din 01 Jan 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Bucuresti
cristitelefoane- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2008
- Mesaj Privat
adyzug
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
Va salut. Am un Astra G 1.7 CDTI si am o problema. Cand trec peste sinele de tramvai (mai inalte) sau diverse denivelari - simt ca masina nu le "amortizeaza" asa cum ar trebui; este foarte dura, rigida. Am condus si alte masini cum ar fi Scoda Octavia, Ford Focus si nu se simte asa ceva (chiar si la Logan).Masina are 46 mii km. Este stabila in curbe, insa trebuie sa ma tin bine de volan cand trec pe un drum pavat, cu sine de tramvai sau gropi (mici).
Am facut o verificare la Erebus si m-i s-a spus ca nu sunt probleme. Sunt convins ca doar au aruncat o privire asupra masinii si atat.
Am observat la amortizorul stanga-spate ca e murdar de ulei. Un alt simptom este ca atunci cand ma urc la volan sau balansez spatele masinii se aude "ca un scartiit" in zona rotilor spate, mult mai pronuntat pe partea stanga.
Ce parere aveti, unde ar fi problema? Care amortizoare ar fi mai bune: pe ulei sau pe gaz; care-i diferenta. Rog sa-mi sugerati un servis sau un mecanic care isi face treaba profesionist. Multumesc anticipat
Am facut o verificare la Erebus si m-i s-a spus ca nu sunt probleme. Sunt convins ca doar au aruncat o privire asupra masinii si atat.
Am observat la amortizorul stanga-spate ca e murdar de ulei. Un alt simptom este ca atunci cand ma urc la volan sau balansez spatele masinii se aude "ca un scartiit" in zona rotilor spate, mult mai pronuntat pe partea stanga.
Ce parere aveti, unde ar fi problema? Care amortizoare ar fi mai bune: pe ulei sau pe gaz; care-i diferenta. Rog sa-mi sugerati un servis sau un mecanic care isi face treaba profesionist. Multumesc anticipat
cristitelefoane- Suspendat
- 22 mesaje
- din 01 Jan 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Bucuresti
cristitelefoane- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2008
- Mesaj Privat
amortizorul pe spaate daca este scurs trebuie schimbat-recomand cele pe gas dar nu sport galbene gen koni sunt prea rigide-scartaitul spate poate fii din bucse sau chiar amortizorul cu problema-amortizoarele trebuie cumparate in functie de drumurile pe care folosesti masina pt cele grele merg cele pe ulei dar pentru asfalt recomand cele pe gas in general masinile noi vin echipate cu amortizoare pe gas.
adyzug
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat