Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • fekete-pisti

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema...
De o luna in fiecare saptamana merg cu mashina in service. Prima data mi s`o spart un furtun, apoi am dus`o si l-o schimbat. Apoi mi s`o mai spart un furtun, l`am schimbat si pe ala, apoi oringurile de la radiatoru de incalzire din mashina, le-am schimbat si pe alea, apa din motor disparea..
Mi-au spus 90% este un termostat. Mi l-o schimbat si pe asta. La fel, imi pierde apa. Pe nicaieri nu se vede pe unde curge, e totul uscat.
Cei de la opel zic ca habar nu mai au ce sa ii mai faca.. eu nici atata!

Ati mai patit careva asa ceva? Crying or Very sad
Multumesc frumos!
Skip ads

  • OPELTUNING

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Fekete patit si eu. Asta problem la tot opel. Si eu stat vreo doi luni la ei si nu pornit la ea. Mr. Green Dar,
daca tu vrei sfaturi spune macar ce masina (banuiesc ca astra), ce an si ce motorizare ai, poate asa e mai usor pentru noi sa ti dam sfaturi. Very Happy
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
astra, 1.7 dti, 2001
Am un amic si a avut aceeasi problema. Dupa mai multe interventii ale meseriasilor, a gasit buba: robinetul de golire a radiatorului deschis putin si cu motorul cald (formandu-se presiune in instalatie) pierdea apa. A strans bine surubul si s-a rezolvat problema.
  • fekete-pisti

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Bandi a scris:astra, 1.7 dti, 2001
Am un amic si a avut aceeasi problema. Dupa mai multe interventii ale meseriasilor, a gasit buba: robinetul de golire a radiatorului deschis putin si cu motorul cald (formandu-se presiune in instalatie) pierdea apa. A strans bine surubul si s-a rezolvat problema.



Am fost la un servis Very Happy si mi-au spus ca s-ar putea sa fie fisurata chiuloasa, nu stiu cat poate fi de adevarat sau nush, habar n`am, dar oricum sa-i mance frantzoo pe aia de la Opel Reprezenta, ca-s niste gunoie sociale, `ta-i becu Laughing pentru ca mi-o zis ca mi stricat turbo-ul si eu am avut incredere in ei ca is reprezentanta si am zis, ok, il schimbam, si defapt turbo-ul vechi era bun.. Noah de asta ce mai ziceti...?

Maine il bag pe masina in servis si luni imi spune ce si cum.. Laughing
  • OPELTUNING

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Doua cauze care le am avut si eu la acelasi motor
Chiuloasa fisurata
Furtun din circuitul de apa fisurat foarte putin si doar cand era cald motorul curgea apa foarte fin si se prelingea pe motor unde se evapora, deci nu se vedea nimic pe sub masina. A fost depistat defectul dupa miros... Very Happy
  • Yhuu

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu un prieten cu astra, 1.7 dti, 2001 exact aceeasi problema ca tine..pierdea apa si nu stia pe unde...
Apa se ducea in ulei...a schimbat garnitura de chiuloasa...nimic la fel...pana la urma a schimbat tot motorul ...
  • costinionut

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
eu am patito dar sa oprit la un furtun si atat pe care la m schmbat eu si de atunci nimic .. uff.. daca ar fi chiuloasa cred ca e ceva banuti... cat ati dat pe o chiuloasa?
  • OPELTUNING

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
350 euroi acum 2 ani
  • zeebrugg

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 1.7 cdtdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
e posibil sa fie garnitura. pierdeam apa si nu vedeam pe unde, am mers la un mecanic mai vechi si m-a lamurit. era garnitura si-a dat seama punand mana la teava de esapament.Wink
  • Bughy

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
si la mine se pierdea lichid de racire si tot completam cu apa distilata ca era vara... am fost si eu in service si nu am descoperit pe unde curge... am pus o data jumatate de litru de apa de la robinet si porul s-a inchis. de atunci nu mai am probleme... am schimbat apa cu antigel si totul e ok.
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sfatul meu, uitate la ulei si vezi daca e laptos, adica daca are i culoare albicioasa, daca da,atunci e garnitura de chiuloasa, o schimbi si gata
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sau mai exista solutii care se pun in antigel si acopera eventualele fisuri din radiator sau din furtune, dar este doar solutie de moment, posibil ca lichidul de racire sa ti se scurga pe galeria de evacuare,fiind incinsa ,evapora lichidul,iar tu nu vei vedea niciodata pe unde curge,dar uitate mai inainte la ulei...
  • cornel73

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
OPELTUNING a scris:350 euroi acum 2 ani


sal ce explicatie ai primit de la service.... sau nu? cum se poate fisura o chiuloasa Shocked
  • pavelalex

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
din cate stiu chiloasa ca am patito ... cu un fiat .. am ramas fara apa in radiator ... asa sa ovalizat dar am rezolvato cu o rectificare ,si la fel cu un bloc motor de fiesta avea o gaura de un deget intre cele 2 pistoane din mijloc ala a trebuit sal schimb cu altul second dar in general asta tine de temperatura de functionare a masinii.. cand pornesti la rece nu te dai la ea pana nu iti urca temperatura
  • potorac ionut daniel

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cand verificati pierderi de apa nu trebuie sa vedeti neaparat cum curge apa. sfatul meu e sa va uitati si dupa depuneri de calcar sau urme de apa prelinsa si uscata de motorul fierbinte in jurul pompei de apa si in jurul furtunelor. uneori daca apa intra in motor se poate vedea si pe capacul pe unde completezi cu ulei,apare o pasta crem pe capac
  • Danciu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
verifica si pompa de apa eu pe acolo pierdeam apa
  • robert sisca

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Sal. Am un opel astra H sedan anul 2008 clasa compacta. Legat de subiectul belele aparute din senin sau probleme care nu s-au putut remedia ce am patit eu a fost fabulos.....masina are acum 1 an si 5 luni de cand cumparat o.Dar acum 4 luni m au lasat franele din senin pe posada! Am inebunit!Fireste masina mai frana doar daca trageam frana de mana! Am adus o usor la Bucuresti si direct in service! Acolo stupoare! Un furtun din cele doua din spate era montat gresit din fabricatie si s-a frecat de osia dr spate! Era sa mor si eu si familia pentru un defect de fabricatie! Fireste furtunul a cedat si s-a scurs tot lichidul de frana! Ma rog bine ca am scapat dar a fost pentru prima data cand am regretat ca mi am luat o masina OPEL! Am dat si o caruta de bani ca sa o mierlesc .....asa ca de acum inainte am sa fiu de 10 ori mai atent cand am sa mai cumpar ceva in general! Atentie masina a fost fabricata in POLONIA nu in Germania!
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
# robert sisca Binee ca nu ai patit nimic, nici tu, nici familia, nici masina (pagube insemnate).
Mai intai trebuie sa ma mir ...daca ti-a curs tot lichidul de frana cum de nu a fost semnalizat acest lucru niciunde ?
Dupa acest incident, trebuia sa ceri o expertiza tehnica (faza cu picatul franelor e foarte grava ) si sa incerci sa mai scoti ceva bani de la ei sau in cel mai rau caz sa iti mai puna optiuni pe masina GRATUIT.
In general masinile OPEL sunt foarte fiabile si bune la pret in comparatie cu alte marci, deci sa nu iti para rau.

CristianTM.
  • robert sisca

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Corect ce ai spus legat de ce nu a aparut nimic pe bord! Ai sa razi dar masina mea nu afiseaza pe bord nici macar cand se apropie revizia periodica! Ceea ce m a mahnit! Am intrebat si mi sa spus ca este vorba de activarea unor functii pe care eu nu le am activate dar pentru care trebuie sa platesc ! Ce sa mi mi sa luat de ei de numa numa! Un mic ex : mi s a ars un bec faza scurt si nu mi a aparut ca nu functioneaza ! Mi am dat singur seama stand in fata masinii seara si avand becurile aprinse...asa ca.... masina este cat se poate de simplista si dupkliciatara din acest punct de vedere! Legat de expertiza super poveste : am luat legatura cu sefii sefilor pe astfel de probleme de la OPEL Bucuresti! Ma rog nu se simteau ei prea bine dat fiind si meseria pe care o am eu! In fine am ajuns sa mi dea o masina OPEL Vectra model 2008 Diesel etc pentru 7 zile cat masina mea era la ei in reparatii! Greseala mea a fost ca trebuia sa cer acea expertiza tehnica inainte de a o lasa in Service! Dupa necazul s-a remediat si eu aveam 2 alternative : sa merg mai departe sa i actionez in judecata sa cer daune morale etc sau sa accept scuzele lor si asigurarile lor ca nu se va mai intampla nimic la masina pe parte de frana directie etc! Din nou din cauza serviciului nu mi am permis luxul de a ma judeca cu o asemenea Co si am mers mai departe dar nesiguranta mea a ramas fata de masina mea de care sper ca la finalul anului sa scap!Acum functioneaza pperfect si nu are nicio problema! Bine si in final inca un amanunt mi au propus ei la un momentdat sa i-au acel opel VECTRA 2008 cu 7000 de km sa o las pe a mea si sa le mai dau o diferenta de 4500 de euro la vremea aceea! Si din mai multe cauze am refuzat ! N am sa stiu niciodata daca am facut bine sau nu ca am refuzat oferta celor de la Opel legat de targul acela?
  • alaurentiu1970

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Razz CÃUTAȚI PRIN MAGAZINE AUTO ;;STOP LEAK: iar dacã curge puțin,aceastã soluție poate opri scurgerile din radiatoare,fisuri de chiloasã. Wink RECOMAND firma 2+2 . NOROC ȘI NU UITAȚI: NUMAI ANTIGEL+++ATIA VARA CÎT ȘI IARNA!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR