Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Stiti vre-un mecanic care se deplaseaza la client ? Eu am nevoie sa imi scoata aerul din instalatie ,ca sa pot pornii masina.

Multumesc.
Skip ads

  • Y_GREC

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca e un DIESEL.....ce masina mai exact? iti explic eu cum scoti aerul din instalatie. Wink
  • jojo

  • Mesaje scrise: 944
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mai multe detalii ?

"Mecanic in Bucuresti? ", nu prea se intelege, ai nevoie de mecanic in Bucuresti sau in Gorj ?
Daca vrei in Bucuresti ia legatura cu Maiandrei !
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Masina este Ovel vectra b 1998, motorul este x20dtl. Puteti sa imi explicati cum o pot aerisii ? Am nevoie in Bucuresti, dar daca pot face singur asta nu as mai avea nevoie.

Multumesc,
Tiry213
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum pot aerisii instalatia? Am nevoie pana vineri de un "tutoria" fiindca atunci imi trebuie masina.
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
tiry213 a scris:Stie cineva cum pot aerisii instalatia? Am nevoie pana vineri de un "tutoria" fiindca atunci imi trebuie masina.


Instalatia nu poate fi aerisita decat pina la prima oprire mai lunga de cateva ore a motorului. Problema este cauza. Poate fi intradevar aer in instalatie sau o defectiune a pompei de injectie. In proportii ar fi cam asa: 75% inelele de injectoare, 20%pompa, 5%pompa. Cel mai frecvent cedeaza inelele de injectoare si nu este o operatie care sa fie facuta acasa. Inelele respective sunt pozitionate intre injectoare si puntile de fixare ale injectoarelor. Tot ansamblul este situat sub axa cu came ce , face necesara si demontarea axei si lantului de distributie.
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Problema nu este de la pompa de injectie. Din cate banuiesc eu este de la inelele de la injectoare, fiindca mecanicii au tras de furtune cu patentul pana le-au rupt (vroiau sa le schimbe) si atunci cred ca s-o fii strambat vreun inel.
De pornit mi-au pornito de cateva ori chiar daca a stat mai mult timp. Au desfacut conductele care intra in injector , si au dat la automat pana a dat motorina. Asta vreau sa fac si eu acum, fiindca trebuie sa o pornesc sa o duc la service. Problema mea e alta acum . Nu stiu ce tubulara sa folosesc sa desfac cele 3 suruburi care tin "cutia"(nu plasticul de protectie de pe motor ) lunga de deasupra conductelor injectoarelor. Suruburile seamana cu niste suruburi normale dar in loc de 6 laturi au 6 iesituri "colturi".
Am pus o poza cu o imagine a surubului, care nu reusesc sa il desfact. Nu stiu nici dimensiunea care imi trebuie

  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
tiry213 a scris:Problema nu este de la pompa de injectie. Din cate banuiesc eu este de la inelele de la injectoare, fiindca mecanicii au tras de furtune cu patentul pana le-au rupt (vroiau sa le schimbe) si atunci cred ca s-o fii strambat vreun inel.
De pornit mi-au pornito de cateva ori chiar daca a stat mai mult timp. Au desfacut conductele care intra in injector , si au dat la automat pana a dat motorina. Asta vreau sa fac si eu acum, fiindca trebuie sa o pornesc sa o duc la service. Problema mea e alta acum . Nu stiu ce tubulara sa folosesc sa desfac cele 3 suruburi care tin "cutia"(nu plasticul de protectie de pe motor ) lunga de deasupra conductelor injectoarelor. Suruburile seamana cu niste suruburi normale dar in loc de 6 laturi au 6 iesituri "colturi".
Am pus o poza cu o imagine a surubului, care nu reusesc sa il desfact. Nu stiu nici dimensiunea care imi trebuie


Se numeste tubulara "E" ,dar daca nu ai altceva poti incerca cu tubulara normala dar nu forta.In mod normal nu ar trebuii sa fie foarte strans. Inelele nu s-au stricat la interventia nimanui pentru ca nu ai acces la ele fara sa demontezi din motor. Poti sa tragi cat vrei de furtune, nu se va intampla nimic. Inelele se deterioreza in timp din cauza uleiului.
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri. Azi o sa caut tubulara respectiva, dimensiunea surubului cred ca e 8mm. Unul din suruburi l-am desfacut cu o cheie reglabila, fiindca am avut aces la el, dar la celalte doua nu am reusit sa ajung. Daca reusesc cu tubulara normala , o sa incerc sa desfac conductele la injectoare ca sa o pornesc.
Crezi ca ar trebui sa desfac si filtrul de motorina sa vad daca mai are motorina in el ?
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
tiry213 a scris:Multumesc de raspunsuri. Azi o sa caut tubulara respectiva, dimensiunea surubului cred ca e 8mm. Unul din suruburi l-am desfacut cu o cheie reglabila, fiindca am avut aces la el, dar la celalte doua nu am reusit sa ajung. Daca reusesc cu tubulara normala , o sa incerc sa desfac conductele la injectoare ca sa o pornesc.
Crezi ca ar trebui sa desfac si filtrul de motorina sa vad daca mai are motorina in el ?


Ar fi de ajutor dar, problema principala este ca daca te uiti pe furtunul de retur intra in tur si acolo se plimba aerul.
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Furtunul de retur intra in tur ? Eu nu stiam chestia asta, si daca ma gandesc bine, daca mie imi trage aer la retur, nu am facut nimic.
Aseara m-am chinuit vreo 2 ore, am aerisit injectoarele (nu stiu cat de bine) cert e ca motorina curgea in capatul injectoarelor, a dat sa porneasca de vreo doua ori, dar nimic mai mult. Nu am desfacut filtrul de motorina sa vad daca e ok . Azi o sa mai caut mecanic, fiindca pana acum nu am gasit unul care sa vina la masina. De la bujii nu cred ca e problema fiindca era destul de cald iar becul se stingea normal.
Daca mai ai vreo recomandare te rog sa imi spui.
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
tiry213 a scris:Furtunul de retur intra in tur ? Eu nu stiam chestia asta, si daca ma gandesc bine, daca mie imi trage aer la retur, nu am facut nimic.
Aseara m-am chinuit vreo 2 ore, am aerisit injectoarele (nu stiu cat de bine) cert e ca motorina curgea in capatul injectoarelor, a dat sa porneasca de vreo doua ori, dar nimic mai mult. Nu am desfacut filtrul de motorina sa vad daca e ok . Azi o sa mai caut mecanic, fiindca pana acum nu am gasit unul care sa vina la masina. De la bujii nu cred ca e problema fiindca era destul de cald iar becul se stingea normal.
Daca mai ai vreo recomandare te rog sa imi spui.

Vad ca nu nu ma intelegi, sau nu ma crezi, daca te uiti in topicul Erebus, ai sa vezi ca parerea mea este destul de avizata. Sfatul meu: remorcheaza masina la primul service. Oricat de prost s-ar executa lucrarea esti protejat prin lege, oricand poti solicita garania lucrarii . De ce crezi ca un mecanic acasa lucreaza mai bine decat in service, cand de fapt ei tot dintr-un service provin. Crezi ca mecanicul are un comutator de calitate a lucrari si cand ajunge acasa comuta pe pozitia F.B?
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pai problema mea e ca nu am cum sa pornesc masina sa o duc la service Smile Eu asta vreau. Aici nu are cine sa ma remorcheze, iar de tractat nu au pe unde sa bage masina, fiindca am parcat-o pe un trotuar foarte ingust si cam lung, iar de impins trebuie 4-5 oameni sa o trec de bordura. Sad
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
tiry213 a scris:Pai problema mea e ca nu am cum sa pornesc masina sa o duc la service Smile Eu asta vreau. Aici nu are cine sa ma remorcheze, iar de tractat nu au pe unde sa bage masina, fiindca am parcat-o pe un trotuar foarte ingust si cam lung, iar de impins trebuie 4-5 oameni sa o trec de bordura. Sad

Cauta cei 4-5 oameni, altfel o sa ai nevoie si de electromotor.
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am scos-o din parcare impinsa , am tractat-o si am duso la service. Era un furtunas de pe retur spart. A fost si greu de observat fiindca era furtun cu panza pe deasupra si nu se vedea spartura.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR