- devilthief77
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Dec 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
devilthief77
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2005
- Mesaj Privat
Salut,
Am avut un accident pe 23.12.2005(deci implicit un Craciun de KKT). M-a lovit unu in aripa dreapta destul de rau(aripa, bara, far+ capota) si mi-a strambat roata destul de rau(ma refer la tot ce tine de directie pe partea dreapta). Am CASCO si nu stiu unde sa o repar? Voi cei mai cu experienta ce-mi recomandati, am avut mai multe masini,toate de firma, iar Opel am de putin timp. Nu ma intereseaza cat costa numai sa mi-o faca bine, ca mi-a mai spus unul altul ca directia nu o sa mai fie ca inainte. Va rog sa ma sfatuiti care ar fi cel mai bun service unde v-ati duce voi n situatia mea. Merci.[/b]
Am avut un accident pe 23.12.2005(deci implicit un Craciun de KKT). M-a lovit unu in aripa dreapta destul de rau(aripa, bara, far+ capota) si mi-a strambat roata destul de rau(ma refer la tot ce tine de directie pe partea dreapta). Am CASCO si nu stiu unde sa o repar? Voi cei mai cu experienta ce-mi recomandati, am avut mai multe masini,toate de firma, iar Opel am de putin timp. Nu ma intereseaza cat costa numai sa mi-o faca bine, ca mi-a mai spus unul altul ca directia nu o sa mai fie ca inainte. Va rog sa ma sfatuiti care ar fi cel mai bun service unde v-ati duce voi n situatia mea. Merci.[/b]
- clawoodiu
- **
- 134 mesaje
- din 15 Oct 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
clawoodiu
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2005
- Mesaj Privat
In primul rand ...
In al doilea rand, eu am avut de treaba cu cei de la Di Bas si nu am fost multumit DELOC, mai ales de modul cum trateaza clientul. Daca "mishti din urechi" mai esti bagat in seama, depinde cu cat plusezi, chiar daca masina este pe asigurare. In acte este o harababura, mi-au gresit comanda, nu au cerut toate piesele de la inceput (au cerut bara fatza dar fara dublura metalica de sub ea, desi era evident ca trebuia si ea schimbata), au trimis alt deviz la firma de asigurari, au scos motorina cat s-a putut (desi nu au avut treaba la rezervor), nu au pus tot ce trebuia pe masina (de exemplu nasturii care tzin pasla de insonorizare din 25 de butoni au pus 5), au luat protectia de - de la baterie si au pus alta, dar de +, au montat cu gresheli instalatia de aer conditionat - merge tot timpul ventilatorul din fatza, a trebuit sa ii scot sigurantza, nu au ridicat bine "la linie" bara din spate, pe timpul ploilor diluviene din august au tzinut masina in ploaie fara capota sau alta protectzie (cea veche era demontata, iar cea noua doar probata), de a plouat peste motor 10 zile, pe motiv ca nu era vopsita capota noua si ruginea ... sa mai continui?
Si daca ai curajul sa zici ceva, sa protestezi, te lovesti de un zid (cu barbutza, cum zicea cineva pe aici pe forum) numit indiferentza, vrei sa iei masina, bine, nu ... iar bine
Asa ca in cazul in care ai ceva probleme cu un detzinator de Opel, trimite-l pentru tinichigerie acolo. Am jurat ca pe acolo nu mai calc
In schimb, la GTT - obisnuit de dincolo, am vrut sa fiu atent de la inceput (atentie, nu se numeste SHPAGA, sunt privatzi, treaba lor) si am fost refuzat foarte politicos. Ramane de vazut calitatea lucrarii ...
Si mai este un aspect, nu te rezolva nimeni - asa cred eu - in aceasta perioada, trebuie sa se comande piesele necesare (desi Di Bas, de exemplu se lauda pe site ca au stoc permanent si ce este nevoie aduc in 5 zile - aiurea, a durat 3 saptamani si nu toate, am mai asteptat inca 4 saptamani si pentru restul). Asa ca o rezolvi dupa 10 ianuarie, toata lumea este in vacantza de schi Eu de pe 12 decembrie am fost programat pe 16 ianuarie. Depinde si de amploare si piesele necesare.
In al doilea rand, eu am avut de treaba cu cei de la Di Bas si nu am fost multumit DELOC, mai ales de modul cum trateaza clientul. Daca "mishti din urechi" mai esti bagat in seama, depinde cu cat plusezi, chiar daca masina este pe asigurare. In acte este o harababura, mi-au gresit comanda, nu au cerut toate piesele de la inceput (au cerut bara fatza dar fara dublura metalica de sub ea, desi era evident ca trebuia si ea schimbata), au trimis alt deviz la firma de asigurari, au scos motorina cat s-a putut (desi nu au avut treaba la rezervor), nu au pus tot ce trebuia pe masina (de exemplu nasturii care tzin pasla de insonorizare din 25 de butoni au pus 5), au luat protectia de - de la baterie si au pus alta, dar de +, au montat cu gresheli instalatia de aer conditionat - merge tot timpul ventilatorul din fatza, a trebuit sa ii scot sigurantza, nu au ridicat bine "la linie" bara din spate, pe timpul ploilor diluviene din august au tzinut masina in ploaie fara capota sau alta protectzie (cea veche era demontata, iar cea noua doar probata), de a plouat peste motor 10 zile, pe motiv ca nu era vopsita capota noua si ruginea ... sa mai continui?
Si daca ai curajul sa zici ceva, sa protestezi, te lovesti de un zid (cu barbutza, cum zicea cineva pe aici pe forum) numit indiferentza, vrei sa iei masina, bine, nu ... iar bine
Asa ca in cazul in care ai ceva probleme cu un detzinator de Opel, trimite-l pentru tinichigerie acolo. Am jurat ca pe acolo nu mai calc
In schimb, la GTT - obisnuit de dincolo, am vrut sa fiu atent de la inceput (atentie, nu se numeste SHPAGA, sunt privatzi, treaba lor) si am fost refuzat foarte politicos. Ramane de vazut calitatea lucrarii ...
Si mai este un aspect, nu te rezolva nimeni - asa cred eu - in aceasta perioada, trebuie sa se comande piesele necesare (desi Di Bas, de exemplu se lauda pe site ca au stoc permanent si ce este nevoie aduc in 5 zile - aiurea, a durat 3 saptamani si nu toate, am mai asteptat inca 4 saptamani si pentru restul). Asa ca o rezolvi dupa 10 ianuarie, toata lumea este in vacantza de schi Eu de pe 12 decembrie am fost programat pe 16 ianuarie. Depinde si de amploare si piesele necesare.
- devilthief77
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Dec 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
devilthief77
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Radacini???????...hmm....mai gandeste-te...si vezi ce se mai discuta pe-aici...da si tu un search.
de ex. aici. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3152
de ex. aici. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3152
Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
Absolut intamplator m-am dus imediat ce am cumparat masina la GTT.
Citind ce spun opelistii despre ceilalti dealeri ma ingrozesc.La GTT nu vezi asa ceva.Spaga?N-am dat un leu.
Nici nu am facut mare lucru la masina dar am fost de 3-4 ori , m-am programat civilizat la telefon,uneori am privit prin geam ce se intampla la masina alteori am fost invitat in incinta serviceului si am vb cu mecanicul care mi-a mai spus una-alta.
Nu e reclama ieftina.E o recomandare facuta celor din Bucuresti.Daca ceilalti sunt asa cum scrieti mergeti fratilor la GTT.
Repet sa nu dati cu pietre dupa.Ma refer la partea organizatorica.Customer Care daca vreti.Nu pot sa ii calific dpdv profesional inca.
Am schimbat antigel,am inlocuit scutul din pasajul rotii(anti noroi,pietre,etc),am schimbat ulei+filtru,niste becuri,adica chestii relativ simple.Ma pregatesc sa schimb placute +discuri fata si la primavara distributia.
Citind ce spun opelistii despre ceilalti dealeri ma ingrozesc.La GTT nu vezi asa ceva.Spaga?N-am dat un leu.
Nici nu am facut mare lucru la masina dar am fost de 3-4 ori , m-am programat civilizat la telefon,uneori am privit prin geam ce se intampla la masina alteori am fost invitat in incinta serviceului si am vb cu mecanicul care mi-a mai spus una-alta.
Nu e reclama ieftina.E o recomandare facuta celor din Bucuresti.Daca ceilalti sunt asa cum scrieti mergeti fratilor la GTT.
Repet sa nu dati cu pietre dupa.Ma refer la partea organizatorica.Customer Care daca vreti.Nu pot sa ii calific dpdv profesional inca.
Am schimbat antigel,am inlocuit scutul din pasajul rotii(anti noroi,pietre,etc),am schimbat ulei+filtru,niste becuri,adica chestii relativ simple.Ma pregatesc sa schimb placute +discuri fata si la primavara distributia.
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Tot la GTT(Th.Pallady) am fost si eu anul trecut cand am luat masina(prin decembrie) si mi s-au parut destul de seriosi. Am facut doar o verificare a masinii ca sa fac comparatie cu ce a zis fostul proprietar.
Verificat bucsaraie,pivoti,directie,amortizoare,test computer...si a mai fost cate ceva dar nu-mi mai amintesc...pret 750.000.Nu stiu daca a fost mult sau putin,comparatia o faceti voi.
O chestie negativa insa,nu m-au lasat sa intru in atelier decat cu insistente,cica asta e politica lor. Eu nu as accepta sa nu vad ce-mi face la masina oricat de buni si seriosi ar fi. Romanul tot roman ramane,si nu vreau sa supar pe nimeni spunand asta,dar mai dureaza pana se va schimba mentalitatea in tara asta, mai ales la capitolul seriozitate si corectitudine.Poate am fost eu mai ghinionist ,asa ca prefer "mecanicul de familie" sau,la chestii mai usoare imi bag eu ghearele
Verificat bucsaraie,pivoti,directie,amortizoare,test computer...si a mai fost cate ceva dar nu-mi mai amintesc...pret 750.000.Nu stiu daca a fost mult sau putin,comparatia o faceti voi.
O chestie negativa insa,nu m-au lasat sa intru in atelier decat cu insistente,cica asta e politica lor. Eu nu as accepta sa nu vad ce-mi face la masina oricat de buni si seriosi ar fi. Romanul tot roman ramane,si nu vreau sa supar pe nimeni spunand asta,dar mai dureaza pana se va schimba mentalitatea in tara asta, mai ales la capitolul seriozitate si corectitudine.Poate am fost eu mai ghinionist ,asa ca prefer "mecanicul de familie" sau,la chestii mai usoare imi bag eu ghearele
Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
Hai sa fim seriosi.Nu cred ca este cineva caruia i-ar prinde bine sa fie supravegheat indeaproape,intrebat,etc.Mi se pare de bun simt.Exista si plexiul ala transparent.Daca vrea sa-ti faca vreo ciolanie eu zic ca se descurca lejer si cu tine langa el.Nu zic ca nu mi-ar place sa stau langa el dar nu sunt absurd sa pretind neaparat asta ca o conditie fara de care nu ma mai duc la service.
Pentru cei care stiu : In Europa cum este ?Chiar sunt curios.
Pentru cei care stiu : In Europa cum este ?Chiar sunt curios.
- fiara
- **
- 148 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Bucuresti
fiara
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
Plusez si eu pentru GTT.
Foarte seriosi si profesionisti. Nu iau atentii (spaga).
M-a busit unu usor in fata. Initial vroiam sa ma duc la Dibas
ca sunt langa mine, la Fundeni si Lacul Tei, dar asigurarea
celui care m-a busit m-a trimis la GTT.
Din start era o alta dimensiune fata de Dibas. Mai mult spatiu,
mai curat. A durat ceva pana au adus piesele dar au facut o
treaba super. Si n-am avut probeleme cu plata. Avand contract
cu asiguratorul au rezolvat-o ei fara sa ma implice pe mine.
La sfarsit am vrut sa-i dau sefului (un inginer cu parul carunt ca
pe vremuri, nu un baietas care a facut un liceu profesional) o
plasa cu o sticla de vin si inca ceva, asa, ca multumire ca s-a
ocupat de masina mea, si n-a acceptat.
Deci jos palaria. Daca mai am probleme tot la ei ma duc.
@devilthief77
unde ai casco? intreaba-ti asiguratorul cu ce service opel are contract.
Foarte seriosi si profesionisti. Nu iau atentii (spaga).
M-a busit unu usor in fata. Initial vroiam sa ma duc la Dibas
ca sunt langa mine, la Fundeni si Lacul Tei, dar asigurarea
celui care m-a busit m-a trimis la GTT.
Din start era o alta dimensiune fata de Dibas. Mai mult spatiu,
mai curat. A durat ceva pana au adus piesele dar au facut o
treaba super. Si n-am avut probeleme cu plata. Avand contract
cu asiguratorul au rezolvat-o ei fara sa ma implice pe mine.
La sfarsit am vrut sa-i dau sefului (un inginer cu parul carunt ca
pe vremuri, nu un baietas care a facut un liceu profesional) o
plasa cu o sticla de vin si inca ceva, asa, ca multumire ca s-a
ocupat de masina mea, si n-a acceptat.
Deci jos palaria. Daca mai am probleme tot la ei ma duc.
@devilthief77
unde ai casco? intreaba-ti asiguratorul cu ce service opel are contract.
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Roger a scris:Hai sa fim seriosi.Nu cred ca este cineva caruia i-ar prinde bine sa fie supravegheat indeaproape,intrebat,etc.Mi se pare de bun simt.Exista si plexiul ala transparent.Daca vrea sa-ti faca vreo ciolanie eu zic ca se descurca lejer si cu tine langa el.Nu zic ca nu mi-ar place sa stau langa el dar nu sunt absurd sa pretind neaparat asta ca o conditie fara de care nu ma mai duc la service.
1.De obicei sunt un om serios si cu bun simt...dar las pe altii sa ma caracterizeze...cum ai fi tu de ex
2.Daca ai fi citit cu mai multa atentie subiectul recomandat de mine mai sus, ti-ai fi dat probabil seama ca sunt prea patit cu service-urile din Bucuresti(si aici nu e vorba numai de Radacini)si am dreptul sa am retinerile re rigoare.Si tot din experienta, afirm cu tarie ca daca stai langa mecanic,si te mai pricepi cat de cat la mecanica,ai sanse mai mici sa te prosteasca. E dreptul meu sa stiu DE CE si CUM se executa operatiunea in cauza,pentru ca EU PLATESC!. Asta inseamna sa fi absurd
Trebuie sa ramana la latitudinea fiecarui client daca vrea sau nu sa fie prezent la repararea masinii lui. Daca gresesc,va rog sa ma corectati.
Prin plexicul ala nu vezi nimic cand isi baga omu' capul in motor sau o ridica pe rampa.Dar poate tu te descurci mai bine, cine stie...
3.Era doar o parere personala si nu un raspuns cu directie spre a influenta subiectul deschis.Vad ca esti singurul care nu ti-ai dat seama.
4.Cand am sa aud si eu mai multe cuvinte de lauda despre un anumit service,iar forumistii acestei minunate comunitati vor fi multumiti in urma prestatiei acestuia, probabil ca voi sta si eu linistit in spatiul rezervat clientilor,savurand o cafea si o tigara.
SARBATORI FERICITE
Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
Hai sa o luam metodic.
"Hai sa fim seriosi" era un indemn catre un soi de normalitate.Nu sunt mecanic,lucrez cu calculatoare si stiu sigur ca nu mi-ar place sa stea cineva langa mine cand lucrez si sa-mi puna intrebari,etc.
Ma gandesc ca e cazul sa renuntam la scenarita asta romaneasca.Din cauza unora care chiar au furat si au facut magarii am ajuns sa ne suspectam de furaciuni de cele mai multe ori fara sa fie cazul.
Plexiglasul este un semn de transparenta.Cel putin eu asa il vad.Ca sa-ti dau un exemplu am cascat ochii sa vad daca imi pune in motor uleiul meu Aral pe care l-am adus si nu altceva.Si da,am vazut prin plexi cum a turnat din bidon.
Faptul ca tu platesti intradevar este un argument.Dar nu unul universal.Nu inseamna ca poti sa stai(exagerand)picior peste picior cu o damigeana langa masina in timp ce lucreaza cineva la ea.
Pe spatele facturii pe care o emit cei de la service ai conditiile de garantie care mi s-au parut necesare si suficiente(ca la matematica) .Oamenii iti fac treaba cu piesele lor si-ti dau o garantie mai mare sau cu piesele tale si-ti dau o garantie mai mica.Garanteaza serviciul prestat de ei si platit de tine.Mie mi-e de ajuns.
Nu vreau sa para o polemica.As vrea sa discutam argumentat si sa invatam unii de la altii.
Oricum pentru mine forumul asta e mina de aur.
Sarbatori fericite tuturor si an nou cu bucurii !
"Hai sa fim seriosi" era un indemn catre un soi de normalitate.Nu sunt mecanic,lucrez cu calculatoare si stiu sigur ca nu mi-ar place sa stea cineva langa mine cand lucrez si sa-mi puna intrebari,etc.
Ma gandesc ca e cazul sa renuntam la scenarita asta romaneasca.Din cauza unora care chiar au furat si au facut magarii am ajuns sa ne suspectam de furaciuni de cele mai multe ori fara sa fie cazul.
Plexiglasul este un semn de transparenta.Cel putin eu asa il vad.Ca sa-ti dau un exemplu am cascat ochii sa vad daca imi pune in motor uleiul meu Aral pe care l-am adus si nu altceva.Si da,am vazut prin plexi cum a turnat din bidon.
Faptul ca tu platesti intradevar este un argument.Dar nu unul universal.Nu inseamna ca poti sa stai(exagerand)picior peste picior cu o damigeana langa masina in timp ce lucreaza cineva la ea.
Pe spatele facturii pe care o emit cei de la service ai conditiile de garantie care mi s-au parut necesare si suficiente(ca la matematica) .Oamenii iti fac treaba cu piesele lor si-ti dau o garantie mai mare sau cu piesele tale si-ti dau o garantie mai mica.Garanteaza serviciul prestat de ei si platit de tine.Mie mi-e de ajuns.
Nu vreau sa para o polemica.As vrea sa discutam argumentat si sa invatam unii de la altii.
Oricum pentru mine forumul asta e mina de aur.
Sarbatori fericite tuturor si an nou cu bucurii !
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
...mda...ori eu nu am fost destul de explicit pentru tine,ori tu chiar n-ai inteles sau nu ai citit cu atentie,dar iti respect opinia.
Am impresia ca ai luat-o ca pe un afront personal si deja discutia devine off topic,asa ca cedez eu,cu scuzele de rigoare.
PS...Se spune "mi-ar placea"...si nu "mi-ar place"...este verbul "a placea"
Am impresia ca ai luat-o ca pe un afront personal si deja discutia devine off topic,asa ca cedez eu,cu scuzele de rigoare.
PS...Se spune "mi-ar placea"...si nu "mi-ar place"...este verbul "a placea"
Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
kebab
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 1800
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2006
- Mesaj Privat
- clawoodiu
- **
- 134 mesaje
- din 15 Oct 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
clawoodiu
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2005
- Mesaj Privat
kebab - exista service acolo, in Frumusani? O fi cineva cu initziative, nu contest. Dar ma intreb ce agent constatator se duce pana acolo. Eu am tras de unul de la ... incepe cu "Asi" si se termina cu "rom" sa se deplaseze in Bucuresti, la DiBas, si pana nu m-am dus cu alta masina sa il car, dus/intors, of corse, nu a binevoit sa dea avizul de OK la factura.
Asta in cazul in care se lucreaza cu decontare pe asigurare/ RCA sau CASCO.
Asta in cazul in care se lucreaza cu decontare pe asigurare/ RCA sau CASCO.
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
E un Service in Bucuresti pe Str. Bahluiului 1 A. (pe lana intersectia Calea Grivitei cu Titulescu). Eu acolo merg cu masina. Tipii sunt destul de seriosi si se misca bine. Ce sa zic.... poti incerca.
www.e-sas.ro
www.e-sas.ro
Brutus
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Roger intreba mai devreme cum e in Europa!
Am lucrat ca mecanic in Creteil-Paris. Crede-ma ca nimeni nu-si pierdea vremea sa stea la masina pe timpul reparatiei! Veneau cu sotia sau un prieten, lasau masina si plecau la treaba lor. Se intorceau la ora programata si ridicau masinile. Daca aparea vreo problema, o semnalau in modul cel mai amiabil cu putinta iar service-ul o remedia cat se putea de repede! Nu mi s-a intamplat niciodata sa asist la vre-o discutie "aprinsa", jigniri sau ridicari de ton! Pe acolo atat clientul cat si prestatorul de servicii au o alta diplomatie si un alt stil decat pe aici!
Am lucrat ca mecanic in Creteil-Paris. Crede-ma ca nimeni nu-si pierdea vremea sa stea la masina pe timpul reparatiei! Veneau cu sotia sau un prieten, lasau masina si plecau la treaba lor. Se intorceau la ora programata si ridicau masinile. Daca aparea vreo problema, o semnalau in modul cel mai amiabil cu putinta iar service-ul o remedia cat se putea de repede! Nu mi s-a intamplat niciodata sa asist la vre-o discutie "aprinsa", jigniri sau ridicari de ton! Pe acolo atat clientul cat si prestatorul de servicii au o alta diplomatie si un alt stil decat pe aici!
Tzao
- Mesaje scrise: 54
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
La fel in State, la o reprezentanta Toyota. Am condus un prieten de-acolo sa-si lase masina la ora programata, cei de-acolo au preluat-o pe baza de semnatura, si in cele doua ore cit a durat revizia n-oi am fost in treaba noastra. Cind ne-am intors masina era in curte, spalata si aranjata, amicul respectiv a semnat factura, a primit cheile si caietul de service si ne-am vazut de drum.
La Gold&Platin m-au tinut mai bine de 3 ore in showroom pentru o verificare de rutina...m-au uscat de bani si n-am avut cum sa vad nimic din ce au facut la masina, cu toate insistentele mele. Iar la final mi-au spus doar ca "masina e OK, aveti o usoara scapare de freon la AC". N-am un strop de freon in instalatie, ce dreaq scapa "usor" ?!
In plus am senzatia ca ar mai fi putut dura verificarea respectiva, dar se apropia ora inchiderii...
In concluzie, mi se cam rupe daca am voie sau nu sa ma uit la ce face mecanicul atat timp cit ma poate convinge ca merita banii pe care mi-i cere. Dar nu ma poate nimeni convinge ca un tester cu computerul si-o verificare de bucsaraie dureaza 3 ore jumate!
La Gold&Platin m-au tinut mai bine de 3 ore in showroom pentru o verificare de rutina...m-au uscat de bani si n-am avut cum sa vad nimic din ce au facut la masina, cu toate insistentele mele. Iar la final mi-au spus doar ca "masina e OK, aveti o usoara scapare de freon la AC". N-am un strop de freon in instalatie, ce dreaq scapa "usor" ?!
In plus am senzatia ca ar mai fi putut dura verificarea respectiva, dar se apropia ora inchiderii...
In concluzie, mi se cam rupe daca am voie sau nu sa ma uit la ce face mecanicul atat timp cit ma poate convinge ca merita banii pe care mi-i cere. Dar nu ma poate nimeni convinge ca un tester cu computerul si-o verificare de bucsaraie dureaza 3 ore jumate!
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
Tzao a scris:La Gold&Platin m-au tinut mai bine de 3 ore in showroom pentru o verificare de rutina...m-au uscat de bani si n-am avut cum sa vad nimic din ce au facut la masina, cu toate insistentele mele. Iar la final mi-au spus doar ca "masina e OK, aveti o usoara scapare de freon la AC". N-am un strop de freon in instalatie, ce dreaq scapa "usor" ?!
In plus am senzatia ca ar mai fi putut dura verificarea respectiva, dar se apropia ora inchiderii...
In concluzie, mi se cam rupe daca am voie sau nu sa ma uit la ce face mecanicul atat timp cit ma poate convinge ca merita banii pe care mi-i cere. Dar nu ma poate nimeni convinge ca un tester cu computerul si-o verificare de bucsaraie dureaza 3 ore jumate!
In plus am senzatia ca ar mai fi putut dura verificarea respectiva, dar se apropia ora inchiderii...
In concluzie, mi se cam rupe daca am voie sau nu sa ma uit la ce face mecanicul atat timp cit ma poate convinge ca merita banii pe care mi-i cere. Dar nu ma poate nimeni convinge ca un tester cu computerul si-o verificare de bucsaraie dureaza 3 ore jumate!
Pai normal ca orice lucrare la service dureaza infinit mai mult decat ar trebui. De ce? Pentru ca tariful se calculeaza la ora si nu la tipul interventiei efectuate. Asa bine un schimb de ulei, care in mod normal ar trebui sa dureze cca 30 de min, dureaza mult mai mut..... La un tarif de 12 Euro fara TVA / ora, normal ar trebui sa patesti jumatate, nu? Dar de ce sa platesti 6 Euro fara TVA cand poti plati 18 Euro (tot fara TVA), pentru un schimb de ulei.
Concluzia: cel mai bine e sa nu ajungi la mecanic (daca se poate). Daca nu, trebuie sa stai cu ochii pe ei ca sa nu cumva sa mai fumeze o tigare, sa se mai scarpine, sau mai stiu eu ce sa faca pe banii tai. Cam asta e cu mecanicii
- slysoft
- **
- 108 mesaje
- din 23 Apr 2004
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
slysoft
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2004
- Mesaj Privat
Daca nu, trebuie sa stai cu ochii pe ei ca sa nu cumva sa mai fumeze o tigare, sa se mai scarpine, sau mai stiu eu ce sa faca pe banii tai. Cam asta e cu mecanicii
Asta nu e valabila.
Pentru ca fiecare reparatie facuta corespunde unui normativ orar.
Adica, ex: schimbat aripa fatza=1 ora, schimbat placutze de frana=2 ore, etc.
Deci la asta e platit (pe comanda de reparatii) nu la cat fumeaza el langa masina.
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
slysoft a scris:Asta nu e valabila.
Pentru ca fiecare reparatie facuta corespunde unui normativ orar.
Adica, ex: schimbat aripa fatza=1 ora, schimbat placutze de frana=2 ore, etc.
Deci la asta e platit (pe comanda de reparatii) nu la cat fumeaza el langa masina.
Pentru ca fiecare reparatie facuta corespunde unui normativ orar.
Adica, ex: schimbat aripa fatza=1 ora, schimbat placutze de frana=2 ore, etc.
Deci la asta e platit (pe comanda de reparatii) nu la cat fumeaza el langa masina.
Si normativul orar pe care buzunar crezi tu ca e facut? Sa fim seriosi, chiar le trebuie 1.5 h ca sa schimbe un ulei
Sincer, eu cred ca e prea mult.