29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
- teozuzu
- **
- 432 mesaje
- din 03 Feb 2009
- Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
- Prahova
teozuzu
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2009
- Mesaj Privat
- dandobre
- ****
- 1,153 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,153
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
simy85- Suspendat
- 104 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
simy85- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
foarte bun tutorialul. felicitari! un sfat: data viitoare nu mai da manetutele de la semnal si stergatoare jos, si nici capacul de jos (cel care e prins cu un surub), ies ceasurile si asa prin stanga, chiar in seara asta le-am dat si eu jos si le-am montat inapoi fara a demonta astea
ps: inc-o data felicitari, au iesit super bine
ps: inc-o data felicitari, au iesit super bine
- bcrysty
- **
- 313 mesaje
- din 07 Oct 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Mures
bcrysty
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mitza_viola
- **
- 103 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
@29srn: puteai sa folosesti rezistente smd in locul celor "clasice"
Astfel de modificari am facut si eu la un bord de cielo, insa ledurile de 110 grade (nu 10 grade, cum ai spus tu ) au fost "maro" si s-au dus in balarii dupa cateva luni, in ciuda masurilor de precautie luate (stabilizare cu stab monolit la 9V a tensiunii din bord apoi calcularea rezistentelor aferente ledurilor). Ledurile de 110grade (albe, 5mm) s-au parlit, cel mai probabil au fost niste rebuturi, in schimb smd-urile rosii de la acele ceasurilor si indicatoarele butoanelor de la clima traiesc si acum... (ledurile smd rosii au avut alimentare prin rezistenta diferita de cea a ledurilor albe, difera tensiunea de alimentare in primul rand). Conceptia alimentarii pentru clima difera fata de cea pentru bord, de aici si diferenta de luminozitate (pe langa economia de leduri facuta la clima). Primul pacient a fost clima, iar la o luna dupa a urmat si bordul.
Poze pentru curiosi:
Astfel de modificari am facut si eu la un bord de cielo, insa ledurile de 110 grade (nu 10 grade, cum ai spus tu ) au fost "maro" si s-au dus in balarii dupa cateva luni, in ciuda masurilor de precautie luate (stabilizare cu stab monolit la 9V a tensiunii din bord apoi calcularea rezistentelor aferente ledurilor). Ledurile de 110grade (albe, 5mm) s-au parlit, cel mai probabil au fost niste rebuturi, in schimb smd-urile rosii de la acele ceasurilor si indicatoarele butoanelor de la clima traiesc si acum... (ledurile smd rosii au avut alimentare prin rezistenta diferita de cea a ledurilor albe, difera tensiunea de alimentare in primul rand). Conceptia alimentarii pentru clima difera fata de cea pentru bord, de aici si diferenta de luminozitate (pe langa economia de leduri facuta la clima). Primul pacient a fost clima, iar la o luna dupa a urmat si bordul.
Poze pentru curiosi:
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Excelenta lucrare, de efect.
Nu am desfacut bodruri de Astra G, dar am desfacut zeci de borduri de Logan pentru aceleasi operatiuni.
Deci, daca bordul de Astra seamana functional cu cel de Logan am doua sugestii.
1.Inainte de a se da jos acele, se pot insemna pe cadran pozitiile de "0" cu un creion iar dupa ce se monteaza la loc, semnele se pot sterge cu o guma de sters fara sa ramana deloc urme. Se evita astfel deplasarea la masina pentru reglarea lor.
2.Acele sunt montate pe niste motorase care au opritoare interne la pozitiile de minim si maxim, astfel incat se pot scoate prin fortare usoara peste aceste pozitii si in acelasi timp tragere in sus pe directia de scoatere. Deasemenea, pentru acele "incapatanate" se poate folosi o furculita drept parghie dar cu un servetel sau o carpa curata intre aceasta si cadranul bordului. Din cate vad in poze, penseta folosita a cam lasat mici zgarieturi pe cadran.
Nu am desfacut bodruri de Astra G, dar am desfacut zeci de borduri de Logan pentru aceleasi operatiuni.
Deci, daca bordul de Astra seamana functional cu cel de Logan am doua sugestii.
1.Inainte de a se da jos acele, se pot insemna pe cadran pozitiile de "0" cu un creion iar dupa ce se monteaza la loc, semnele se pot sterge cu o guma de sters fara sa ramana deloc urme. Se evita astfel deplasarea la masina pentru reglarea lor.
2.Acele sunt montate pe niste motorase care au opritoare interne la pozitiile de minim si maxim, astfel incat se pot scoate prin fortare usoara peste aceste pozitii si in acelasi timp tragere in sus pe directia de scoatere. Deasemenea, pentru acele "incapatanate" se poate folosi o furculita drept parghie dar cu un servetel sau o carpa curata intre aceasta si cadranul bordului. Din cate vad in poze, penseta folosita a cam lasat mici zgarieturi pe cadran.
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor de urari,pentru blind nu sunt leduri cu deschidere de 110 grade ci sunt leduri cu deschidere de 170 grade,pe smd-uri am facut mai demullt,este prea multa munca sa faci pe smd-uri la bordurile de astra,pentru ca nu ai chiar asa loc cum vrei tu sa bagi acolo smd-urile,l-am facut asa prima oara,ptr cine stie nu e mare lucru doar o zii de munca,asa in situatia asta nici nu te rupe noaptea la drum lung,oricum felicitari ptr ce ai facut si tu,a iesit foarte bine
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Djtaotao nu poti sa faci insemne pe locurile de la ace ca nu poti sa le scoti si sa le pui exact pe aceeasi pozitie si dupa ce se monteaza la loc tot ai o deviatie nu mare dar ai,eu am facut asa ca acuma l-am dat a 3-a oara jos sa il modific,asta fac in concediu cand nu am ce face,urmeaza sa mai incerc si altceva dar deocamdata sunt multumit cum a iesit
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Pentru mitza_viola ledurile sunt de 5 mm cu deschidere de 170 grade poti sa le iei de aici http://www.ledshop.ro dar mai sunt unele de 5 mm de 0.5 W eu astept sa vad cand imi vin ca vre-au sa fac ceva pe oglinzi cu ele,si poate o sa bag si in ord nu in al meu unu stoc,ca al meu are modificari,aceste leduri din cate am inteles pot fi puse direct pe soclu cu o rezistenta si nu ai treaba daca o sa fac o sa pun cateva poze aici:D
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Si rezistentele poti sa pui de la 470 ohmi in sus cele mai indicate ca sa tina si in timp la leduri ar fi de la 600 ohmipana in 650 si nu ai treaba de wataj mic asta ca sa pui 3 leduri in serie si o rezistenta inseriate de ele,dar mai poti sa pui rezistenta de 1W si sa pui 4 leduri in paralel si toate inseriate cu rezistenta,acuma cum te descurci mai bine
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
Al3x_xct
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2009
- Mesaj Privat
@29srn
Spune`mi si mie te rog urmatoarele lucruri :
1. Dupa ce ai pus ledurile, mai merge sa modifici intensitatea luminii din butonul de langa reglajul de faruri?
2.Cum ai desfacut consola centrala si ce tipuri de becuri sunt acolo, inclusiv la TID. Daca ai putea sa faci niste tutoriale si pt astea ar fi super
Multumesc
Spune`mi si mie te rog urmatoarele lucruri :
1. Dupa ce ai pus ledurile, mai merge sa modifici intensitatea luminii din butonul de langa reglajul de faruri?
2.Cum ai desfacut consola centrala si ce tipuri de becuri sunt acolo, inclusiv la TID. Daca ai putea sa faci niste tutoriale si pt astea ar fi super
Multumesc