29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salutare si bine v-am gasit incep aceasta discutie pentru toti cei care detin o astra g si vor sa isi modifice lumina in masina,prima oara bineinteles ca o sa incep cu inceputul desfacerea cadranelor,pentru asta se desface mai intai masca de la volan,are doua suruburi imediat in spatele volanului,si dupa aceea mai are un surub jos sub volan si doua in interior,
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Dupa care se desfac manetele care sunt prinse in niste cleme,este usor sa le scoateti,apoi mai sund doua suruburi in partea din fata a cadranelor si inca doua in partea de sus,dupa care mai sunt doua in josu cadranelor si o clema care se da spre stanga,si se trage usor de cadrane si se scot pe partea dreapta usor inclinat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Asa ,dupa ce se scoate bordu propriu zis se ia in casa si se inarmeaza muncitoru cu o tona de bere sau vin dupa preferinta si o rabdare de fier,se desface plasticu din spatele bordului din cele 5 suruburi,dupa care se desfac clemele de pe carcasa cadranelor odata cu clema care tine bordu in mufa,se scot cadranele si se scot acele,eu am folosit o penseta,se mai pot scoate cu furculita,dupa care pe spate sunt cateva cleme care tin placa cu montaj de retstul ansamblului,incluciv piciorusele de la protectia de la display-ul de la KM zilnici
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Dupa ce se desface de tot se scoate folia cu gradatiiii si pe spate este daca cu o vopsea galbena care se inlatura cu smirghel(de 400 am folosit eu)si apoi se trece la modificarea propriu zisa se pot face pe soclutile originale imitatii de be cu led pus in locu becului sau se poate renunta la soclu si sa se lipeasca direct pe placa,de aici depinde de imaginatia fiecaruia de cum sa pozitioneze ledurile ca sa iasa cat mai uniforma lumina,eu am ales varianta cu cate doua leduri pe o pozitie de cadran de 5 mm cu deschidere de 10 grade,nu ai intensiatatea f mare ca sa te rupa noaptea la ochi dar nici slabe nu sant,am folosit rezistente de 820 ohmi ca sa le ia din luminozitate si sa nu se arda la 12 volti,am mai ales varianta de luminat liniile rosii cu leduri SMD,si la ace cate 3 leduri de 3mm superflux,borduu fiind la a treia modificare mai prezinta urme de lipituri pe el ,dupa ce se fac toate legaturile se izoleaza lumina de la ace cu un material plastic sau nu dar sa fie opac sa nu lase sa treaca lumina de el sa se amestece cu cea albastra,se verifica cu o sursa de 12 volti daca functioneaza toate se monteaza de la coada la cap,invers la desfacere,se pun acele pe pozitie cat de cat fara sa puneti sticla ce protejeaja cadranele,se monteaza pe mainsa si se regleaza acele sa fie pe pozitiile normale,se pune contactu iar daca acele sunt decalate se intorc invers sau in acceas directie (dar nu cu contactu pus sau lumina aprinsa ca le dati peste cap)iar dupa ce ati terminat de montat bucurativa de un aspect de tuning.
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
29srn- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat