mavros
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Si inca o intrebare ptr cei din bucuresti:unde gasesc niste parcuri de dezmembrari cu piese de agila sau opel corsa,ca mai am si altele de achizitionat,iar preturile de pise noi sunt cam prohibitive la tipul asta de masina.Eu am incercat pe la citeva centre,dar cind intrebi de piese de agila,ti se raspunde ca nu au avut niciodata.Se pare ca acum va trebui sa cumpar un trottle boddy,comutatorul de deschidere geamuri de la sofer,se pare ca si motorasul de la macara geam sofer,si altele.Cei care stiti prin Bucuresti sau imprejurimi,va rog sa ma ajutati.Multumesc.
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
adi400
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2008
- Mesaj Privat
salut,am si eu o problema cu agila .mea.acum 2zile dimineata nu avrut sa porneasca am scos borna de la baterie si dupa 1ora apornit. a 2 zi acelasi lucru numai ca dupa ce am cuplat borna am pus contactul 30 secunde timp in care in throttle sa auzit cum isi cauta pozitia dar se opreste si dupa cateva secunde porneste din nou si se aude ceva ca un motoras cre se invarte.
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mirciulikas
- *
- 37 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
mirciulikas
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu, acolo sunt undeva pe luna....
Foloseste functia CAUTARE si nu te baga aici ca nu ai Agila
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=throttle
Foloseste functia CAUTARE si nu te baga aici ca nu ai Agila
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=throttle
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
vreau sa stiu daca cineva a montat asa ceva pe masina, plusuri sau minusuri.
http://www.corsa-c.co.uk/fo...87122#post3987122
vreau sa stiu daca cineva a montat asa ceva pe masina, plusuri sau minusuri.
imaginea este luata de pe site-ul www.corsa-c.co.uk
http://www.corsa-c.co.uk/fo...87122#post3987122
vreau sa stiu daca cineva a montat asa ceva pe masina, plusuri sau minusuri.
imaginea este luata de pe site-ul www.corsa-c.co.uk
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu de ce a montat ,,chestia" aia (nici nu m-am inregistrat pe forumul indicat de tine ca sa pot citi explicatii),
doar imi dau cu parerea: probabil ca motorul este ceva mai uzat si individul a gandit un gen de filtru reniflard
cu scopul de a nu mai introduce vapori de ulei in admisie, lucru pe care ,,paharul" ala nu cred ca il poate face.
doar imi dau cu parerea: probabil ca motorul este ceva mai uzat si individul a gandit un gen de filtru reniflard
cu scopul de a nu mai introduce vapori de ulei in admisie, lucru pe care ,,paharul" ala nu cred ca il poate face.
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Nu prea sunt adeptul acestor modificari sunt de parere ca remedierea defectiunilor sau functionarea defectuoasa a motorului sau nu numai trebuie aduse in parametrii normali de functionare care au fost ganditi de producator in cazul nostru OPEL prin inlocuiere piese defecta cu una noua chestia descrisa mai sus in poza sunt chestii romanesti gen 'las-o ba ca merge asa'.
- Dorin Orbulescu
- *
- 3 mesaje
- din 22 Mai 2009
- Corsa 2001
- Timis
Dorin Orbulescu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am un opel corsa benzina 1.2 , am curatat torttle-ul body , dar a aparut o peoblema si anume :
1.Turatia la relanti mi se pare cam mica , aproximativ 400 rot ;
2.Daca las cheia pe pozitia II mai mult de 30 sec si pornesc motorul , acesta tinde sa se opreasca , apoi urca la 1500 de ture , se aprinde "bec martor masinuta cu cheie" cod defect P1523 , scot cheia din contact , pornesc normal fara a mai astepta 30 de sec si dupa accea merge totul normal in afara de turatie care mi se pare cam mica ;
3. La acceleratii in sarcina de la relanti , parca motorul nu trage cum trebuie , in rest peste turatii de 1000 de ture masina merge foarte bine ;
Este normala aceasta turatie si de ce a aparut acel cod de defect ?
1.Turatia la relanti mi se pare cam mica , aproximativ 400 rot ;
2.Daca las cheia pe pozitia II mai mult de 30 sec si pornesc motorul , acesta tinde sa se opreasca , apoi urca la 1500 de ture , se aprinde "bec martor masinuta cu cheie" cod defect P1523 , scot cheia din contact , pornesc normal fara a mai astepta 30 de sec si dupa accea merge totul normal in afara de turatie care mi se pare cam mica ;
3. La acceleratii in sarcina de la relanti , parca motorul nu trage cum trebuie , in rest peste turatii de 1000 de ture masina merge foarte bine ;
Este normala aceasta turatie si de ce a aparut acel cod de defect ?
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- ai.ciprian
- **
- 98 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Corsa 2019
- Danemarca
ai.ciprian
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Danemarca
- Masina: Corsa 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
Fiind in concediu, m-am hotarat sa iau si eu masina la curatat pe toate partile, mai ales ca nu am facut foarte multe de cand o am (1 an jumate, 15.000 km). Am inceput cu ce era mai simplu, si anume cu throttle. Am vazut ceva poze aici si ma asteptam sa fie destul de imbacsit. Realitatea m-a socat pur si simplu. Ce era acolo e greu de imaginat. Va arat si niste poze:
Am curatat foarte greu mizeria respectiva. Am scos-o la capat pana la urma, dar nu stiu exact care trebuie sa fie pozitia clapetei. De ce spun asta. Nu sta perfect perpendicular pe cilindru, ci are o anumita inclinatie. Daca o misc, arcul o aduce destul de natural in pozitia respectiva. Nu pare sa aiba poticneli sau alte probleme. Nu am vazut printre comentarii decat o singura data mentionat lucrul asta. Din pozele postate de voi pare ca e in regula asa. Ca si distanta, intre clapeta si peretele cu care face inchiderea nu are mai mult de 1mm. Imi puteti confirma daca e corect sa stea usor inclinata?
Am curatat foarte greu mizeria respectiva. Am scos-o la capat pana la urma, dar nu stiu exact care trebuie sa fie pozitia clapetei. De ce spun asta. Nu sta perfect perpendicular pe cilindru, ci are o anumita inclinatie. Daca o misc, arcul o aduce destul de natural in pozitia respectiva. Nu pare sa aiba poticneli sau alte probleme. Nu am vazut printre comentarii decat o singura data mentionat lucrul asta. Din pozele postate de voi pare ca e in regula asa. Ca si distanta, intre clapeta si peretele cu care face inchiderea nu are mai mult de 1mm. Imi puteti confirma daca e corect sa stea usor inclinata?
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- ai.ciprian
- **
- 98 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Corsa 2019
- Danemarca
ai.ciprian
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Danemarca
- Masina: Corsa 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
csongi
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am avut o experienta ciudata cu throttle body si service-ul opel local, insa m-am scos cu ajutorul acestui forum.
Iata si povestea: m-am apucat sa curat throttle body pe Z10XE (101 mii de km). Era si timpul: inauntru am gasit un jeg de m-am speriat - am frecat cu wd40, periuta de dinti, betisoare cu vata etc. Am desfacut si la motoras, bagat spray pt. contacte etc. S-a facut ca noua, ce mai.
Insa dupa cateva zile, masina a inceput sa dea in nas la accelerari, si se aprindea martorul defectiune electrica motor. Am incercat sa citesc cod eroare cu metoda pedale-cheie, dar martorul ardea continuu, fara sa clipeasca, parca nu avea nici un cod stocat.
M-am decis atunci sa ma duc la service opel, gandidu-ma ca ei totusi au posibilitati mai bune sa caute problema cu testerul. La service, stupoare. Nu gasesc cod eroare stocat, insa constata ECU defect si imi recomanda schimbarea acestuia (aprox. 4000 ron + manopera). Era sa fac un stroke.
Acasa am intrat pe forum. La topicul camera de garda m-i sa sugerat sa verific thottle body, poate s-a indoit un pin la mufa, sau cine stie ce. La throttle nici nu m-am gandit, doar l-am curatat perfect cu cateva zile inainte.
Deci demontez thottle body, o fac bucati: nimic. Masina tot da in nas la accelerare, si se aprinde martorul. Insa acum reusesc sa citesc codurile de eroare cu metoda pedale+acceleratie: 0120, 0220.
Mi-am cumparat un multimetru, am masurat, si surpriza, la pozitia inchis imi da valori aproape duble fata de cele postate pe forum. Curat inca odata temeinic, bag spray pt. contacte la greu: nicio imbunatatire.
Descoper insa, ca clapeta, desi arcul o inchide hotarat, mai poate fi apasat cu mana cateva zeci de milimetri. Masor iarasi, cu clapeta apasata, de data asta imi da valorile standard. Concluzia la care am ajuns este ca arcul s-a slabit, si nu mai trage clapeta in pozitia initiala.
Am cumparat un throttle de la dezmembrari, si acum merge OK.
Daca ascultam de aia de la service...
Mare noroc cu acest forum si cu toti contributorii. Multumiri tuturor, si grija mare la service.
Iata si povestea: m-am apucat sa curat throttle body pe Z10XE (101 mii de km). Era si timpul: inauntru am gasit un jeg de m-am speriat - am frecat cu wd40, periuta de dinti, betisoare cu vata etc. Am desfacut si la motoras, bagat spray pt. contacte etc. S-a facut ca noua, ce mai.
Insa dupa cateva zile, masina a inceput sa dea in nas la accelerari, si se aprindea martorul defectiune electrica motor. Am incercat sa citesc cod eroare cu metoda pedale-cheie, dar martorul ardea continuu, fara sa clipeasca, parca nu avea nici un cod stocat.
M-am decis atunci sa ma duc la service opel, gandidu-ma ca ei totusi au posibilitati mai bune sa caute problema cu testerul. La service, stupoare. Nu gasesc cod eroare stocat, insa constata ECU defect si imi recomanda schimbarea acestuia (aprox. 4000 ron + manopera). Era sa fac un stroke.
Acasa am intrat pe forum. La topicul camera de garda m-i sa sugerat sa verific thottle body, poate s-a indoit un pin la mufa, sau cine stie ce. La throttle nici nu m-am gandit, doar l-am curatat perfect cu cateva zile inainte.
Deci demontez thottle body, o fac bucati: nimic. Masina tot da in nas la accelerare, si se aprinde martorul. Insa acum reusesc sa citesc codurile de eroare cu metoda pedale+acceleratie: 0120, 0220.
Mi-am cumparat un multimetru, am masurat, si surpriza, la pozitia inchis imi da valori aproape duble fata de cele postate pe forum. Curat inca odata temeinic, bag spray pt. contacte la greu: nicio imbunatatire.
Descoper insa, ca clapeta, desi arcul o inchide hotarat, mai poate fi apasat cu mana cateva zeci de milimetri. Masor iarasi, cu clapeta apasata, de data asta imi da valorile standard. Concluzia la care am ajuns este ca arcul s-a slabit, si nu mai trage clapeta in pozitia initiala.
Am cumparat un throttle de la dezmembrari, si acum merge OK.
Daca ascultam de aia de la service...
Mare noroc cu acest forum si cu toti contributorii. Multumiri tuturor, si grija mare la service.
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
csongi
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:csongi daca tot ai altul nu vrei sa mi-l face colet pe ala defect ? Vreau sa fac cercetare pe el, daca reusesc sa il fac ti-l fac colet sa il ai de rezerva sau sa-l vinzi treaba ta (nu te costa nimic), daca nu iese bun asta este ...
Pot sa ti-l trimit, poate ii gasesti un rost. Insa... dupa ce mi-am reparat masina montand o alta clapeta, am incercat sa desfac aia veche bucati-bucati, ca muream de ciuda, dar n-am reusit decat sa rup doua cleme de plastic care fixeaza partea superioara a pinionului de pe axul clapetei (cel care contine si arcul). Daca si asa crezi ca iti poate fi de vreun folos, da-mi adresa pm si ti-l fac colet.
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- valilocota
- *
- 2 mesaje
- din 27 Oct 2009
- Hunedoara
valilocota
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat