Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • hcata

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Comanesti/Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Uneori se aprinde becul check engine iar codul de eroare este amestec prea bogat. Daca opresc motorul si il pornesc din nou becul se stinge. De obicei se aprinde in viteze inferioare cand rulez cu motorul turat si cu viteza mica si cand este frig afara. Iarna trecuta am avut aceiasi problema care a disparut pe timpul verii si a revenit din nou in aceasta iarna. A mai patit cineva asa ceva? Precizez ca motorul merge bine in tot acest timp.
Skip ads

  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Sonda lambda?!
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Dac a scris:Sonda lambda?!

Daca creste consumul, intradevar este sonda lambda.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
o treaba oarecum asemanatoare am vazut si la astra f 16 cnz.cind a facut tata revizia s-a constatat ca la 2000 de ture incepe sa consume ceva mai mult (amestec bogat) dar variabil, adica cind o ia in sus cind revine la normal.nu sunt valori prea mari dar oricum nu se incadrau in standard.este adevarat ca, citeodata se aprinde martorul galben dar se stinge la pornirea urmatoare.ce sa fie oare ?
  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
daca iti consuma mult, inseamna ca amestecul este prea bogat si deci sonda lambda iti indica bine. Scimba injectorul, s-ar putea sa fie debitat. Daca picura el e infractoru'.
Eu am avut probleme cu sonda lambda dar motorul nu mergea bine, nu mai tragea, murea la peste 2500.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
masina merge bine nu sunt probleme, trage, fuge cu 140 fara probleme , dar la revizie a reiesit ca are amestecul prea bogat de la 2000 de ture in sus.
tinid constant la 2000 de ture concentratia varia de la valuarea normala la un excesiva ce depasea limita acceptabila in mod aleator .deci ceva nu merge bine pe acolo. in concluzie are si un consum mai mare decit normalul.
facind legatura asa cum am mai spus cu faptul ca uneori se mai prinde "ENGINE"sa fie oare sonda pe duca???
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Verifica injectorul !
Si sa te uiti si la alimentarea cu aer. Schimba filtrul de aer.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
filtrul este schimbat, masina este bine intretinuta,(este masina de pensionar) .ma gindeam sa ii pun o solutie de curatat injectoare si sa o forjez eu la un drum pe autostrada (140- 150 Km/h ) poate se curata instalatia caci la modul cum merge tata cu ea nu sunt sanse.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
bogdanelu a scris:daca iti consuma mult, inseamna ca amestecul este prea bogat si deci sonda lambda iti indica bine. Scimba injectorul, s-ar putea sa fie debitat. Daca picura el e infractoru'.

La mine cred ca e o situatie similara.Unul din injectoare scapa benzina pe langa. Dar asta se intampla de cand am curatat injectoarele in baie de ultrasunete.Ma gandesc ca nu l-a montat mecanicul bine si vroiam sa-l scot si sa vad ce se intampla.
Cum adica sa fie injectorul debitat Question Embarassed sorry,nu cunosc .
  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
debitat, adica la un anumit nivel de presiune la intrare, scoate la iesire mai multa benzina decat ar trebui.
Injectoru' poate sa scape benzina si din cauza unui montaj gresit. Eu l-am bagat f. greu si am stricat o gramada de ringuri. Problema e ca nu sunt chiar identice injectoarele chiar daca sunt de la acelasi tip de motor. Cred, totusi ca nu e cazul la tine.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc.10X. Wink Am mai bagat ceva la bibilica Very Happy
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Vezi ca el in cap trebuie sa aibe o garnitura pentru a impiedeca scurgerea de carburant de la admisia in injector.
Scoate-l si pune-l din nou, cu grija. Si vezi sa nu curga benzina pe langa el.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am urmarit procedeul la mecanicul care mi le-a curatat si am observat ca e mai greu sa le bagi inapoi decat sa le scoti. Daca se mentine caldura asta afara, cred ca zilele astea il scot,analizez un pic si il bag la loc.
Trebuie sa fiu atent la ceva anume Confused:in afara de garnitura de cauciuc... vreo caracteristica importanta Question
Scuze ca sunt off topic.
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
TRIMITE COODUL DE GRESEALA. DACA VREI SA SCHIBI SONDA LAMBDA MONTEZA NUMAI ORIGINALA
  • wizkid

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Salut si eu am aceeasi prioblema imi da codul 44 adica sonda lambda amestec sarac. Se poate verifica aceasta sonda lambda????
pa
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa o verifici cu un aparat de masura ,trebuie sa oscileze cu motorul pornit intre 10mv-999mv.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
senatorC30SE a scris:Poti sa o verifici cu un aparat de masura ,trebuie sa oscileze cu motorul pornit intre 10mv-999mv.


Oscileaza intre 10 si 999 la relanti sau trebuie accelerata alternativ?explica putin fenomenul te rog.
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
tine motorul cam la 2000 r/pm
  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:
senatorC30SE a scris:Poti sa o verifici cu un aparat de masura ,trebuie sa oscileze cu motorul pornit intre 10mv-999mv.


Oscileaza intre 10 si 999 la relanti sau trebuie accelerata alternativ?explica putin fenomenul te rog.


la relanti
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Acum vine si 'nea Ghe de la Poplaca Very Happy si intreaba: ce rol are aceasta oscilatie(care mie mi se pare cam mare la turatie constanta) de la sonda Question Nu va suparati, dar chiar as vrea sa inteleg fenomenul...
Stiu ca exista multe subiecte pe tema asta,am citit cateva,dar nici unul nu a explicat fenomenul detaliat.
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR