Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Gelu Stanciu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Povestea : Colega mea ,care are un opel vectra (a fost al meu) 1,7 diesel,motor isuzu, a dus masina la spalatorie . Cand a vrut sa plece cu masina ,ete ca nu mai porneste , am chemat 3-4 mecanici care au dat din umeri . Pana a venit unu mai destept (dupa 2 zile) care a zis ca este problema de cip,ca nu il mai recunoaste masina . Dar s-a dovedit ca nici macar nu mai este cip-ul in cheie ... ! ? Scandal la spalatorie,aia : nu domne ,nu stim nimic...

Ce se poate face macar sa pornim masina ? (stiu ca avand cineva cip-ul ala,poate fura masina,dar masina este tot acolo... nu mai exista a 2-a cheie ...

Multumesc.
Skip ads

  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut!
Trebuie chemat cineva care se ocupa de asa ceva!
O sa inscripteze un cip blank cu ajutorul car pass-ului de la masina!
Trebuie neaparat acest car pass !
Daca nu il ai pe baza talonului te duci la reprezentanta opel si contra unei sume de bani ei o sa trimita la producator vin-ul masinii,urmand sa primesti o hartie cu codurile masinii!
Sper ca am fost destul de explicit!
PS acum 2 ani aceasta operatiune costa cam 6 milioane!
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,195
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
N.B.
In anul 2004, pe mine m-a costat la dibas (Ala de pe fundeni) 75 ron (750.000 lei vechi) fara sa ma deplasez acolo, toata treaba facandu-se prin mail. Eu am cerut codul pentru CDplayer si dupa 2 zile m-au sunat ca sunt in posesia codurilor. Mi-au trimis o fila scanata venita pe mail din germania cu codul Immobilizer, car pass-ul masinii si codul de cdplayer. Initial mi-au cerut talonul masinii si cartea de identitate + buletinul meu scanate pe mail iar dupa aceea am trimis tot pe mail si tot scanat ordinul de plata prin care dovedeam ca le-am pus banii in cont. Fara probleme.
Mi se pare aberant de mult 6 milioane. Poate asa e la alte reprezentante dar eu va spun exact cat am platit. Nu mi s-a parut mult mai ales ca un nene de la noi mi-a zis ca ma costa 1 mil. sa imi decodeze aparatul. Am iesit si mai ieftin si cu toate codurile aflate.
Succes
  • Gelu Stanciu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult. O sa caut pass ul. daca nu cred ca ajung la reprezentanta OPel sa vad ce pot face.

Am dat si un mail la dibas,multumesc deasemenea.

am gasit prin actele masini un talon pe care am urmatoarele coduri :

VIN
SECURITY CODE
ENGINE TYPE/NO
KEY NO
RADIO CODE

p.s. : ma ajuta la ceva astea?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,195
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
da, astea sunt codurile. Cu astea mergi la reprezentanta sa iti programeze noul cip. Succes
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu s-a inteles inscriptionarea cip blank si toate cheltuielile au fost de aproximativ 6 mil
Oricum cipul este cam 100 euro !
Trebuie sa te duci la reprezentanta si cu masina!
Ca sa poata sa cloneze cipul!
  • Soso.

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Intai de toate vreau sa imi cer scuze ca postezi pe topicul altui coleg, insa am cautat ceva legat de curiozitatea mea si nu am prea gasit. Vazand ca aici se discuta de cipuri si car pass-uri mi-am zis ca are loc si intrebarea mea care e apropiata subiectului.

Imi poate spune si mie cineva ce sunt plasticurile acelea negre si la ce folosesc?



  • icero84

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sal ..... asi putea sa te ajut cu un numar de telefon de la un tip care coneaza cipul de cheie dar numai daca esti din apropiere de iasi
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai nu scrie mare pe el car pass?
Ala e baftosule..ai scazut din suma...acum o sa te mai coste numai cipul bl;anc si inscriptionarea lui. Smile
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 472
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
edgstyle a scris:
Oricum cipul este cam 100 euro !

Eu am dat la auto a 305 lei pentru o cheie completa briceag originala pentru astra H. 100 de euro pentru cip mi se pare exagerat de mult. Iesi mai ieftin cu o cheie completa...
  • zack_zack3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Sal. Am o Vectra din 1998. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Am avut (mai am inca) probleme cu cipul de la cheie. Nu mi-a mai pornit din parcare(clipea martorul cu motorul) . Am fost la un tester si mi-au sters eroarea din calculator, dat totodata mi-au zis ca trebuie schimbata cheia cu tot cu cip (sau doar cipul pt ca nu mai functioneaza cum trebuie). Apoi m-a mai invatat cineva ca as putea rezolva problema cu cipul lipit sub butucul de la cheie. Chiar a mers un timp pana mi-a facut figura din nou. Apoi mi-am luat inima in dinti si am desfacut cutiuta aia care este prinsa pe butuc si am descoperit ca mai fusese umblat inainte acolo, era un fir deslipit, l-am lipit si a mers fara probleme (cu cipul la locul lui in cheie). Acum din cand in cand, imi face figura sa nu-mi porneasca, cand ti-e lumea mai draga de obicei, desfac capacul de sub volan ,o mai gadil acolo sau mai plimb cipul pe cutiuta de sub butuc si porneste. Asta pana la urmatoarea ocazie cand isi face de cap din nou. Cineva mi-a spus ca ar putea fi totusi un contact imperfect pe undeva. As da cu un spray pe contactele alea dar nu stiu de care sa folosesc. Sau poate ar trebui sa merg din nou la tester sa-mi stearga eroarea? Un sfat , ar fi binevenit . Multumesc.
App, problema mare este k am doar o singura cheie si nu am nici un fel de cod (car-pass) de la vechiul proprietar, nici el nu le are.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
probabil cipul nici nu mai era in cheie si lipit undeva langa bord sa mearga si cu cheia de rezerva. Probabil la spalatorie au dat cu smotrul, l-au dezlipit si apoi l-au supt cu aspiratorul.

La partea cu contactul imperfect de obicei e unul din picioarele care tin bateria, iei pistolul si refaci din lipituri.
  • cornel-corsa

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salutare tuturor daca aveti probleme cu cheia contact -cip pornire sunati la tel0768134555 este un coleg tot de pe forum ,eu am avut nevoie de cheie pt un opel corsa 17dty si am rezolvat cu el ,fff de treaba tipul este din teleorman sper sa va poata ajuta si bafta
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut!va rog frumos sa-mi spuna si mie cineva cum scot cip-ul dintr-o cheie fara sa-l deteriorez!va multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR