katana
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
am un opel astra caravan, motor y20dth...
vreau sa obtin cat mai multi caluti din el;
ce pot sa ii fac sa fie mai "sprintar"?
pana acum am gasit doar remapare de la @maiandrei si topicul lui @turculetz despre gpl
sa zicem ca fac amandoua lucrurile cam ce castig de putere pot sa am...
in afara de aceste doua lucruri ce modificari pot fi aduse motorului pentru a fi mai "nervos"?
excludem din start schimbatul motorului!
la benzinare gasesti o multime de metode de adaugat caluti; la diesel e asa de greu?
In speranta ca nu am postat aiurea astept pareri, sugestii, chiar si comentarii aiurea(nu se stie de unde afli ceva nou);
in mare astept orice.
Multumesc
vreau sa obtin cat mai multi caluti din el;
ce pot sa ii fac sa fie mai "sprintar"?
pana acum am gasit doar remapare de la @maiandrei si topicul lui @turculetz despre gpl
sa zicem ca fac amandoua lucrurile cam ce castig de putere pot sa am...
in afara de aceste doua lucruri ce modificari pot fi aduse motorului pentru a fi mai "nervos"?
excludem din start schimbatul motorului!
la benzinare gasesti o multime de metode de adaugat caluti; la diesel e asa de greu?
In speranta ca nu am postat aiurea astept pareri, sugestii, chiar si comentarii aiurea(nu se stie de unde afli ceva nou);
in mare astept orice.
Multumesc
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
Nu ma prea pricep la astfel de chestii insa prin umblarile mele pe net am gasit o mica discutie pe 4TuningRO, destul de veche insa poate gasesti ajutor, poate iei legatura cu cel care spune ca a modificat un astfel de motor http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=17174
katana
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
multumesc,
la ceva de genul m-am gandit si eu...
dar vroiam ceva mai detaliat; in mare cam stiu despre ce e vorba... dar atat...
vreau sa ajung pe la 180 cp dar fara sa distrug motorul...
el asa e foarte fiabil...
oricum eu deocamdata sunt in stadiul de informare...
acum incerc sa dau masina pe ceva benzinar(obtii mai rapid cp)
daca pana in vara nu reusesc atunci incep sa inmultesc "poneii"...
la ceva de genul m-am gandit si eu...
dar vroiam ceva mai detaliat; in mare cam stiu despre ce e vorba... dar atat...
vreau sa ajung pe la 180 cp dar fara sa distrug motorul...
el asa e foarte fiabil...
oricum eu deocamdata sunt in stadiul de informare...
acum incerc sa dau masina pe ceva benzinar(obtii mai rapid cp)
daca pana in vara nu reusesc atunci incep sa inmultesc "poneii"...
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
mark, am citit si eu mai demult acel topic.
Initial am fost incantat, apoi am aflat ca numai gogorite s-au scris acolo (un coleg de forum poate da detalii, daca doreste).
In prezent studiez, am ajuns la 140 CP doar din software, sunt foarte multumit de rezultate dar mai am mult de lucru.
Ca sa depasesc acest prag (in zilele calduroase) am nevoie de un intercooler mai eficient.
Cu turbina stoc cred ca pot atinge 150 CP (imi tine presiunea necesara pana la 4100 rpm), dar nu stiu cat timp va rezista
Oricum mi-am luat motor si turbina de rezerva.
Publicului larg ii recomand varianta EDS de 126 CP, prezenta deja pe multe Y20DTH in Romania.
Initial am fost incantat, apoi am aflat ca numai gogorite s-au scris acolo (un coleg de forum poate da detalii, daca doreste).
In prezent studiez, am ajuns la 140 CP doar din software, sunt foarte multumit de rezultate dar mai am mult de lucru.
Ca sa depasesc acest prag (in zilele calduroase) am nevoie de un intercooler mai eficient.
Cu turbina stoc cred ca pot atinge 150 CP (imi tine presiunea necesara pana la 4100 rpm), dar nu stiu cat timp va rezista
Oricum mi-am luat motor si turbina de rezerva.
Publicului larg ii recomand varianta EDS de 126 CP, prezenta deja pe multe Y20DTH in Romania.
- bcrysty
- **
- 313 mesaje
- din 07 Oct 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Mures
bcrysty
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
maiandrei, nush cat de real este sau nu, am stiut de acel post si am zis ca poate il ajuta pe om ...
bcrysty, este trecut in semnatura lui maiandrei, acolo unde scrie Vectra B2 2001 - Y20DTH 126 CP 288Nm by EDS.
bcrysty, este trecut in semnatura lui maiandrei, acolo unde scrie Vectra B2 2001 - Y20DTH 126 CP 288Nm by EDS.
- B-30-ADU
- **
- 114 mesaje
- din 30 Dec 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
B-30-ADU
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2006
- Mesaj Privat
katana
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
@B-30-ADU nu vreau bertone...
din cand in cand mai fac drumuri lungi si atunci am mare nevoie de porbagaj...
altfel crede-ma nu stateam pe ganduri...
acum eu practic nu stiu daca e mai bine sa tin dieselul si sa scot ceva caluti...
sau sa iau o benzina si sa scot din ea calutii...
la benzina cam stiu in mare ce se poate face... la diesel nu...
de asta am deschis acest topic...
din cand in cand mai fac drumuri lungi si atunci am mare nevoie de porbagaj...
altfel crede-ma nu stateam pe ganduri...
acum eu practic nu stiu daca e mai bine sa tin dieselul si sa scot ceva caluti...
sau sa iau o benzina si sa scot din ea calutii...
la benzina cam stiu in mare ce se poate face... la diesel nu...
de asta am deschis acest topic...
- B-30-ADU
- **
- 114 mesaje
- din 30 Dec 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
B-30-ADU
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2006
- Mesaj Privat
und_alexx
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
und_alexx
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
^Gonjo^
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
deci ce sa zic ... fiecare are ideile lui la acest motor, eu am modificat turbina la un amic 350 de euro, modificare inseamna turbina alezata si "rozeta" de pe admisie mai mare si cu 2 pale, piesele sunt de pe golf de 140-170 de cai de fabrica, nush ce model exact, el s-a ocupat de ea, eu doar am dat turbina jos si am pus-o in brate, soft stage 1 Maiandrei (EDS) si teoretic din Tech2 lu' Maiandrei si din testele facute de noi am mai castigat ceva, nu vreau sa dau cu banul ca am 500 de cai dar probabil undeva la 130 reali as avea, urmeaza evacuarea cap coada pe 2 finale, ar trebui sa mai castig si de acolo pe acceleratie ceva, injectoare de Y22DTR (mereu nu sunt convins ca asta e codul de motor ), soft custom tot la Maiandrei, Water-Methanol-Injection si sa vedem ce mai descopar ... poate niste bani!
- Jambo
- **
- 100 mesaje
- din 12 Nov 2009
- Vectra 1998 ....
- Cluj
Jambo
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1998 ....
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2009
- Mesaj Privat