- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
salut ! am un opel astra f din 92... mi se aburesc geamurile foarte rau. am inteles ca ar fi de la filtrul de polen. l-am schimbat dar tot se aburesc geamurile. cred ca mecanicul a uitat sau nu a stiut ca trebuia inchisa clapeta de acolo ca sa nu-mi recilcule aerul din masina....ar trebui sa traga aer numai de afara...daca poate cineva sa ma ajute si sa-mi spuna cum pot verifica si unde pot gasi acea clapeta. mentionez ca filtrul se schimba pe la capota pe sub grila aceea de la stergatoare. am cautat acea clapete fermecata si nu am gasito...poate ma ajuta cineva ! multumesc
martinje
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
problema nu e de la filtrul de polen ci e de la clapeta de recirculare aer care a ramas pe inchis (recirculare) si se aburesc geamurile. si eu sunt vreau sa stiu cum e actionata aceasta clapeta (la astra G) ca am deschiso eu manual (dat stergatoare jos etc...) dar in mers a trecut iar pe recirculare si aceeasi problema cu geamurile.
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
da ! la asta ma gandeam si eu. dar concret as vrea sa stiu cum inchid si sigilez nenorocita aia de clapeta ca mi-a mancat zilele....am scos efectiv filtrul (hartia aia creponata...)dar nu vad unde este clapeta si nicu=i nu stiu so inchid....ca mai bine sa miroasa urat 1 min in masina din cauza unui camion decat sa nu vad nimik in fata...
martinje
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
davidescucostel a scris:da ! la asta ma gandeam si eu. dar concret as vrea sa stiu cum inchid si sigilez nenorocita aia de clapeta ca mi-a mancat zilele....am scos efectiv filtrul (hartia aia creponata...)dar nu vad unde este clapeta si nicu=i nu stiu so inchid....ca mai bine sa miroasa urat 1 min in masina din cauza unui camion decat sa nu vad nimik in fata...
. eu nici nu am scos grila aia dintr-e parbriz si capota...si spatiul este mic. de abia am reusit sa scot filtrul...care era ud leoarca. am observat ca acel mecanic nu cred ca pus cum trebuie grilele alea 2-ua si automat apa intra pe sub plasticul ala care da la filtru si apa se scurgea in filtru...zic si eu ! toti sunt mecanici cand e vb de bani...dar daca nu teovesti de treburile astea nu cred ca stii cum sa remediezi problema....ca ar fi culmea ca "mecanic"sa nu stii sa schimbi placutele :
)) dar mai departe se vede.....
adim71
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 Z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2008
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
martinje
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
OPELTUNING- Suspendat
- 76 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2006 Z20LER
- Timis
OPELTUNING- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am citit aici si nu am inteles nimic...pare ca se vorbeste de astra f cu astra g si nu stiu mai ce....
Astra f sau vectra a au acelasi model de aeroterma. Astra f are filtru de polen, dar ca sa l schimbi dureaza max 5 min, si nu trebuie decat ridicata o clema care l tine apasat in locasul dreptunghiular, de sub grila de stergatoare. Clapeta de recirculare este inchisa/deschisa de un sistem pe vacuum, comandat de un buton dreptunghiular din panoul de ventilatie, identic sistemul si la vectra a. La astra f daca scoti filtrul vezi clapeta in partea stanga si poti sa o apesi in jos pt a fi deschisa
La astra g filtru se schimba prin interior si este total diferit de astra f. Sunt doua modele/dimensiuni in functie de aeroterma Delphi sau Behr...
Astra f sau vectra a au acelasi model de aeroterma. Astra f are filtru de polen, dar ca sa l schimbi dureaza max 5 min, si nu trebuie decat ridicata o clema care l tine apasat in locasul dreptunghiular, de sub grila de stergatoare. Clapeta de recirculare este inchisa/deschisa de un sistem pe vacuum, comandat de un buton dreptunghiular din panoul de ventilatie, identic sistemul si la vectra a. La astra f daca scoti filtrul vezi clapeta in partea stanga si poti sa o apesi in jos pt a fi deschisa
La astra g filtru se schimba prin interior si este total diferit de astra f. Sunt doua modele/dimensiuni in functie de aeroterma Delphi sau Behr...
mario 110
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
davidescucostel a scris:da ! asa trebuie sa fac. sa vad de unde se alimenteaza motorasul ala si sa-l deconectez. dar asta maine....sa speram ca o sa fie soare.... ms pt idei. tinem legatura
de ce sa deconectezi motorasul? pur si simplu nu-l folosi; adica nu apasa butonul cu o linie galbena orizontala.
in plus, abureala este si din cauza filtrului de polen ud. si eu am masina din 92' si patesc acelasi lucru. cum am rezolvat-o? iarna am scos filtrul de polen si circul cu clapita permanent deschisa( butonul neapasat, deci becul stins). astfel nu se mai uda filtrul de polen!
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
cred ca am descoperit cauza aburirii interiorului...am pus filtrul de polen uscat la locul lui, am pus grila si chederul la loc si am turnat 5 litrii de apa pe parbriz...am scos din nou filtrul de polen si......era ud leoarcaaaa ! am observat ca este un spatiu intr-e chederul de la parbriz si tabla...aproape toata apa care vine pe parbriz picura peste filtrul de polen si automat pornind ventilatia si el fiind ud se aburea interiorul. cred ca o sa iau un tub de silicon sanitar transparent si o sa-l pun in spatiul acela... clapeta aia nu am gasito dar am facut proba cu o hairtie care scotea fum pusa in dreptul filtrului pe la motor si tot fumul a intrat in masina, deci cred ca clapeta este pe tras aer din afara. acum sa vedem dupa ce pun silicon , la urmatoarea ploaie daca se mai face abureala...daca aveti alte idei cum sa fac ajutati-ma ! mersi
ytza
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut. Eu am un astra g 2001 si am schimbat recent fltrul dar am observat ca motorasul care actioneaza clapeta (pentru a selecta recircularea aerului sau nu) nu mai fuctioneaza normal, in sensul ca uneori merge alteori nu se mai invarte ci doar trepideaza. Cum sistemul cu angrenaje pare intact (nici o rotita uzata) banuisc ca problema o este la motorasul electric (care se poate deteriora in timp). Nu cred ca solutia este sa scoti alimetarea de la motoras, dupa ce clapeta a ajuns in pozitia dorita, pentru ca acesta dupa ce ajunge la capat de cursa (motorasul este controlat in curent, iar in momentul in care creste sarcina, clapeta ajunge la capat, creste curentul pana la o anumita valoare, dupa care se da comanda de blocare) nu ramane in gol ci trece pe blocare prin asigurarea aceluiasi potential la ambele borne( motorasul find cotrolat ca orice alt motor electric printr-o punte H), deci clapeta ar trebui blocata cumva mecanic sau mai usor schimbat motorasul. Eu urmeaza sa caut acest motoras zilele astea si daca voi reusi sa il schimb am sa anunt. Mentionez ca aeroterma mea este Delphi
- moldovan_nicu74
- **
- 172 mesaje
- din 06 Mar 2008
- Astra 1992 C14NZ
- Alba
moldovan_nicu74
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
Intradevar daca pui silicon la garnitura aia de la baza parbrizului nu vei mai avea probleme.La a mea(astra f)mi-am schimbat parbrizul si cei de la service nu au mai pus acea garnitura.Am gasit alta la dezmembrari si am facut-o cu silicon.De atunci nu se mai uda filtrul de polen.Legat de recirculare si eu am probleme cu ea in sensul ca ramane blocat pe recirculare.Problema am rezolvat-o provizoriu scotand unul dintre furtunasele de la motorasul care actioneaza clapeta.Furtunasul l-am scos din spatele butonului de la care se actioneaza recircularea.Singura problema acum e ca se aude un mic fasait de la acel furtunas.
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
malmo
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
moldovan_nicu74 a scris:Intradevar daca pui silicon la garnitura aia de la baza parbrizului nu vei mai avea probleme.La a mea(astra f)mi-am schimbat parbrizul si cei de la service nu au mai pus acea garnitura.Am gasit alta la dezmembrari si am facut-o cu silicon.De atunci nu se mai uda filtrul de polen.Legat de recirculare si eu am probleme cu ea in sensul ca ramane blocat pe recirculare.Problema am rezolvat-o provizoriu scotand unul dintre furtunasele de la motorasul care actioneaza clapeta.Furtunasul l-am scos din spatele butonului de la care se actioneaza recircularea.Singura problema acum e ca se aude un mic fasait de la acel furtunas.
Despre ce garnitura vorbesti?Si la mine se uda filtrul de polen si nu stiu ce sa mai fac.Astazi am observat ca intre chederul de la geam si parbriz este un spatiu cam mare in partea de jos a geamului.Cand incerc sa misc grila aceea cu sita de la capota se misca cu tot cu chederul de geam...Ma gandesc sa nu curga pe acolo...oricum treaba e cam nasoala de rezolvat pentru ca trebuie sa le iei prin eliminare.O sa incerc sa pun niste silicon intre cheder si geam...nu stiu daca e cea mai buna optiune...da-ti-mi un sfat pentru cei care v-ati mai confruntat cu asa ceva...Opel astra F Caravan,1995,1,6-benzina.Multumesc tuturor