Petry
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
87GMS- Suspendat
- 637 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
87GMS- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
87GMS- Suspendat
- 637 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
87GMS- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
@thrill, informatia poate il mai intereseaza
Bre, treaba cu schimbatul distributiei este relativa, insa avand in vedere conditiile mizere de exploatare din romania, eu zic ca este acceptabil sa schimbi conform reprezentantului opel de la noi din tara, respectiv 60.000 km sau 4 ani. De rupt nu se rupe, dar preventiv.
In germania se da dublu pentru ca ei nu au praf, balti, noroaie pe drumuri.
Bre, treaba cu schimbatul distributiei este relativa, insa avand in vedere conditiile mizere de exploatare din romania, eu zic ca este acceptabil sa schimbi conform reprezentantului opel de la noi din tara, respectiv 60.000 km sau 4 ani. De rupt nu se rupe, dar preventiv.
In germania se da dublu pentru ca ei nu au praf, balti, noroaie pe drumuri.
87GMS- Suspendat
- 637 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
87GMS- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat