- ddf
- ****
- 1,345 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,345
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
eukata
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Cristian_13
- **
- 125 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Neamt
Cristian_13
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Cristian_13
- **
- 125 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Neamt
Cristian_13
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
sebyboy
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
Sunt (ne)fericitul proaspat posesor de o alarma pilot (kauffland) ...stiu la ce va ganditi, dar asta e! Intrebarea este : oare se poate monta pe o astra g ? In manual sunt date culorile firelor dar nu prea inteleg exact unde ar trebui sa le leg, mai ales ca masina are inchidere si vreau ca telecomanda alarmei sa actioneze si inchiderea... cred ca deja vreau prea multe! In fine, celor care ma pot ajuta, le multumesc anticipat!
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
sebyboy
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
corcodush
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,345 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,345
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- viorelonly
- **
- 128 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
viorelonly
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Maat (model mai vechi dar de actualitate la mometul montarii) din 2004 merge perfect, nu se "cearta" cu nimic de la masina.
E legat si la senzorii volumetrici de langa plafoniera si merg si aia cu ea.
Are sub suportul de ochelari de langa frana de mana un senzor de vibratii si inca unul (cred ca cu MW) care porneste un sunet secevntial progresiv daca te uiti pe geam.. e nice
Merge perfect de atunci..
E legat si la senzorii volumetrici de langa plafoniera si merg si aia cu ea.
Are sub suportul de ochelari de langa frana de mana un senzor de vibratii si inca unul (cred ca cu MW) care porneste un sunet secevntial progresiv daca te uiti pe geam.. e nice
Merge perfect de atunci..
- ddf
- ****
- 1,345 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,345
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,345 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,345
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Am schimbat vechea alarma TypeR cu o alarma Discovery cu pager
Modalitatea de legare a centralizatei la alarma imi apartine ea neregasindu-se pe nici una din modalitatile de interconectare descrise in schema.Are o multime de facilitati dintre care cea mai importanta este aceea de a te anunta in casa daca ai vreun eveniment nedorit.
Daca altcineva a mai montat acest tip de alarma il rog sa posteze aici impresii despre ea.
Modalitatea de legare a centralizatei la alarma imi apartine ea neregasindu-se pe nici una din modalitatile de interconectare descrise in schema.Are o multime de facilitati dintre care cea mai importanta este aceea de a te anunta in casa daca ai vreun eveniment nedorit.
Daca altcineva a mai montat acest tip de alarma il rog sa posteze aici impresii despre ea.
mitza074
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,345 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,345
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
@mitza074 fiecare e liber sa faca cum crede ca e mai usor si cum crede de cuvinta.
Daca ai putea sa detaliezi mai exact , cu date concrete afirmatia ta : firele folosite , culori etc.
In stanga gasit 1 cupla (desi trebuia sa mai fie una ) cea cu vreo 70 de pini : in intreaga mataraie de descrifrat. Am reusit in schimb sa aprind becul la airbag , bine ca nu s-au detonat ca imi faceam de lucru : si asta cu SCHEMELE in fata si studiate in amanunt.
Intr-o prima varinata am avut alarma montata in spatele torpedeului de la sofer sub tabloul de sigurante : nu e practic , si e mult de lucru.
Avantajele montarii langa piciorul copilotului sunt :
1. fire si trasee scurte ;
2. loc suficient pentru modul ;
3. toate comenzile se iau de pe centralizata : faptul ca merge si nu am stricat nimic spune ceva ;
4. toate firele necesare : plus, minus, contact, firul ce duce la stopul pe frana : le gasesti acolo
Daca ai putea sa detaliezi mai exact , cu date concrete afirmatia ta : firele folosite , culori etc.
In stanga gasit 1 cupla (desi trebuia sa mai fie una ) cea cu vreo 70 de pini : in intreaga mataraie de descrifrat. Am reusit in schimb sa aprind becul la airbag , bine ca nu s-au detonat ca imi faceam de lucru : si asta cu SCHEMELE in fata si studiate in amanunt.
Intr-o prima varinata am avut alarma montata in spatele torpedeului de la sofer sub tabloul de sigurante : nu e practic , si e mult de lucru.
Avantajele montarii langa piciorul copilotului sunt :
1. fire si trasee scurte ;
2. loc suficient pentru modul ;
3. toate comenzile se iau de pe centralizata : faptul ca merge si nu am stricat nimic spune ceva ;
4. toate firele necesare : plus, minus, contact, firul ce duce la stopul pe frana : le gasesti acolo
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
In primul rand vreau sa multumesc tuturor celor care m-au sprijinit in monarea alarmei, in special lui ddf.
Iata alarma pe care am cumparat-o:
In principiu cam toate alarmele pilot au 13 pini si, in functie de optiunile personale, se conecteaza sau nu. Eu am optat pentru cea mai simpla asa ca iata ce am conectat si unde: (pini alarma-pini inchidere)
1. rosu +12 -se leaga la firul rosu gros de la inchidere
2.alb-rosu - la iesire sirena
3.violet - pentru deschidere portbgaj, nu l-am conectat, mi se deschide fara el
4.portocaliu -l-am conectat printr-o dioda la butonul de avarii
5.gri -nu l-am conectat, am imo (iesire masa armare, pentru imobilizare motor)
6.rz -nu l-am conectat, se activeaza al 3-lea canal (cititi in manual)
7.negru -la surubul de masa de la inchidere
8.maro -la firul gri de la intrerupatorul usii psagerului (eu l-am trecut si pe acesta printr-o dioda)
9.alb -nu l-am legat (masini cu + la caroserie)
10.albastru -nu l-am legat, nu am vrut aceasta functie (antijefuire)
11. galben -la firul rosu subtire de la inchidere (+ contact)
12.albastru-alb -la rosu-albastru de la inchidere (prin dioda, o sa pun poza)
13.verde-alb -la rosu alb de la inchidere
Inainte de a va apuca de montat, cateva sfaturi:
-verificati mai intai alarma cu o sursa exterioara de 12 v
-verificati toate functiile alarmei inainte de montare pe masina
-dati jos bateria (aveti grija de casetofon sa-i stiti codul)
Spor la treaba!
Iata alarma pe care am cumparat-o:
In principiu cam toate alarmele pilot au 13 pini si, in functie de optiunile personale, se conecteaza sau nu. Eu am optat pentru cea mai simpla asa ca iata ce am conectat si unde: (pini alarma-pini inchidere)
1. rosu +12 -se leaga la firul rosu gros de la inchidere
2.alb-rosu - la iesire sirena
3.violet - pentru deschidere portbgaj, nu l-am conectat, mi se deschide fara el
4.portocaliu -l-am conectat printr-o dioda la butonul de avarii
5.gri -nu l-am conectat, am imo (iesire masa armare, pentru imobilizare motor)
6.rz -nu l-am conectat, se activeaza al 3-lea canal (cititi in manual)
7.negru -la surubul de masa de la inchidere
8.maro -la firul gri de la intrerupatorul usii psagerului (eu l-am trecut si pe acesta printr-o dioda)
9.alb -nu l-am legat (masini cu + la caroserie)
10.albastru -nu l-am legat, nu am vrut aceasta functie (antijefuire)
11. galben -la firul rosu subtire de la inchidere (+ contact)
12.albastru-alb -la rosu-albastru de la inchidere (prin dioda, o sa pun poza)
13.verde-alb -la rosu alb de la inchidere
Inainte de a va apuca de montat, cateva sfaturi:
-verificati mai intai alarma cu o sursa exterioara de 12 v
-verificati toate functiile alarmei inainte de montare pe masina
-dati jos bateria (aveti grija de casetofon sa-i stiti codul)
Spor la treaba!
- ddf
- ****
- 1,345 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,345
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
@Nelutzul40 felicitari pentru montarea alarmei si mai ales pentru faptul ca ai postat in intregime modalitatea prin care ai reusit sa o montezi. Chiar ai lucrat mai ingrijit ca mine : eu am lucrat mai din topor am facut niste guguloaie cu banzda de izolier de nu mai zic. Tot asa am prins si eu modulul de capacul modulului original , insa pentru prindere nu am folosit superglue ci fasete (coliere de plastic) care au prins modulul adaugat peste capacul existent .Din poza vad ca si modulul tau are urechiuse de prindere .(ma rog asta nu are nici o importanta insa ca o idee :am bagat o faseta pe dedesuptul capacului originat si apoi de la alta faseta am folosit capul de prindere care a venit si a blocat modulul nou adaugat de capacul original in genul unui pop-nit)Capacul existent se perforeaza extrem de usor cu o surubelnita.
As avea cateva intrebari:
- ai gasit gogoasa aceea de cauciuc pentru trecerea firelor ? E langa servofrana in partea din stanga sus a acesteia.
- cum ai trecut cu firele de la sirena ? Ai dat gauri ?
- intrerupator de deschidere al capotei ai pus ?
Inca o data felicitari si numai bine
As avea cateva intrebari:
- ai gasit gogoasa aceea de cauciuc pentru trecerea firelor ? E langa servofrana in partea din stanga sus a acesteia.
- cum ai trecut cu firele de la sirena ? Ai dat gauri ?
- intrerupator de deschidere al capotei ai pus ?
Inca o data felicitari si numai bine
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
ddf a scris:@Nelutzul40 felicitari pentru montarea alarmei si mai ales pentru faptul ca ai postat in intregime modalitatea prin care ai reusit sa o montezi. Chiar ai lucrat mai ingrijit ca mine : eu am lucrat mai din topor am facut niste guguloaie cu banzda de izolier de nu mai zic. Tot asa am prins si eu modulul de capacul modulului original , insa pentru prindere nu am folosit superglue ci fasete (coliere de plastic) care au prins modulul adaugat peste capacul existent .Din poza vad ca si modulul tau are urechiuse de prindere .(ma rog asta nu are nici o importanta insa ca o idee :am bagat o faseta pe dedesuptul capacului originat si apoi de la alta faseta am folosit capul de prindere care a venit si a blocat modulul nou adaugat de capacul original in genul unui pop-nit)Capacul existent se perforeaza extrem de usor cu o surubelnita.
As avea cateva intrebari:
- ai gasit gogoasa aceea de cauciuc pentru trecerea firelor ? E langa servofrana in partea din stanga sus a acesteia.
- cum ai trecut cu firele de la sirena ? Ai dat gauri ?
- intrerupator de deschidere al capotei ai pus ?
Inca o data felicitari si numai bine
As avea cateva intrebari:
- ai gasit gogoasa aceea de cauciuc pentru trecerea firelor ? E langa servofrana in partea din stanga sus a acesteia.
- cum ai trecut cu firele de la sirena ? Ai dat gauri ?
- intrerupator de deschidere al capotei ai pus ?
Inca o data felicitari si numai bine
Multumesc mult ddf si scuze pentru intarzierea cu care am postat imaginile! Pentru firul de la sirena am dat o gaura chiar langa ventilator (se vede in ultima poza) deoarece goarna am instalat-o sub grila de plastic de sub stergatoarele de parbriz si in mod sigur pe acolo nu intra apa (are si o protectie de plastic care se da usor jos). Intrerupator la capota nu am pus inca dar o sa-l pun cat de curand si cred ca o sa trec firul pe langa cel de la sirena si o sa-l duc peste intrerupatorul usii psagerului. Inca o data multumesc mult pentru toate sfaturile primite!
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,345 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,345
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Pentru lampile de avarie am tras fire direct din buton : nu e deloc asa complicat cum s-ar crede. Pentru cele 2 fire de ridicare geamuri este detaliat totul mai sus, inclusiv cu poze. Suplimentar incearca o cautare pe forum dupa : E555 .
Daca nu ai cunostinte cat de cat de electronica apeleaza la cineva care se pricepe.
Daca nu ai cunostinte cat de cat de electronica apeleaza la cineva care se pricepe.