Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • eroby7

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
P1660 - Fuel Cutoff Solenoid Circuit High Input
(0B) - Not present

P1635 - Glow Device Circuit General Error - Glow Aparat Circuit General Eroare
(0A) - Not present

P0725 Not present
( D ) Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal

P1220 Not present
( A ) Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)

P1614 Not present
( A ) Wrong Transponder Key

P1613 Not present
( A ) Immobiliser No Or Wrong Signal

P1625 Not present
( A ) Power Supply Relay Switched Off too Early
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sa incerc sa raspund la unele coduri.
cea cu "power supply relay" se refera la releul general care alienteaza motorul la momentul punerii contactului,deci ca sfat e sa cauti sa cureti conactele si/sau sa schimbi releul,asta fiind cea mai usoara incercare de remediere.daca nu,verificat firele,si eventula de vazut dc nu cumva ai probleme cu ECU (tinind cont de TOATE eroarile care vin.....e cam gre sa nu zic sa verifici intii ECU).acest releul daca nu ma insel are +12V continuu prin siguranta,iar masa este data de ECU.
cele cu "wrong transponder key si immo......." se refera la o necounicare intre cipul din cheie si IMO,sa o problema cu IMO,bobina defecta,lipituri reci,etc.incearca sa folosesti a 2-a cheie sa vezi daca mai apare aceasta eroare,daa nu inseamna ca cheia pe care ai folosit-o are cip-ul defect.
Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal - se refera la senzorul de RPM daca nu ma insel,un inceput de sfirsit a senzrului.pentru siguanta poti verifica mufa de conexiuni sa fie curata.
Glow Device Circuit General Error - Glow Aparat Circuit General Eroare - se refera la sistemul de bujii incandescente , si cred ca releul de bujii iti face probleme.daca era o bujie arsa,iti dadea ala eroare daca nu ma insel.
Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) - este un cod general care indica faptul ca la un moment dat au fost probleme la motor,dar nu iti spune clar de nde.oate fi dat de filtru murdar aer-motorina,turbina obosita sau scapari de presiune pe sistemul de supaalimentare,proleme pe sistemul de vacuum la comanda electrovalvei ptr turbina,etc.
Fuel Cutoff Solenoid Circuit High Input - s refera la o electrovalva de control pe sistemul de motorina.scurt in spire,scurt pe instalatie.
ar trebui sa strgi aceste eroari si ti minte enomenele aparute in timpul mersului care au generat eroarile,pentru ca sint prea multe,nu sint "legate" intre ele.mai este posiilitatea de a avea un fir de +12V la vreo mufa oxidat si atunci sa nu ai o alimentare corespunzatoare a ECU+IMO si saapara astfel de eoari,poate chiar o siguanta defecta.
  • eroby7

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
te rog CATA26BCN spunemi si mie ce nu imi da voie sa pornesc masina ca de 2 saptamani nu am mai pornito
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
prima mare problema e sa vezi daca IMO recunoaste cheia si da voie sa porneasca masina.pui cheia in contact,pui contactul si vezi daca pilpiie acel martor in bord.mai bine era daca aveai si pe cineva cu tester sa verifice si daca a recunoscut cheia.daca nu pilpiie inseamna ca e ok cu cheia si mergi mai departe.verifica TOATE sigurantele,verifica sa nu ai vreo masa slaba,adica te uiti la punctele de masa din jurul motorului si interior.schimbi acel releu de comanda motor,dupa asta daca tot u poreste te apuci si verifici daca ai toate tensiunile si masele la ECU,chiar poti verifica si mufele lui sa nu fi tras umezeala,sau sa nu fi intrat apa n el.ca sa te ajute mai mult,cauta si da jos TIS2000,si acolo gasesti schemele electrice si pozitionarea respectivelor piese care te-ar interesa.oricum vei avea nevoie de ajutor calificat,ceea ce spun eu trebuie facut de cineva care stie,altfel risti sa ai probleme si mai mari.mai vb pe mes.
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pompa de injectie a murit.
P1220 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) - Actual start of injection value is out of range
www.ecu.ro - ia legatura cu Mihai
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
P1220 da defect calc pompei 80-90% iar P1660 este mult mai elocventa,il da defect ca 100%
In rest cred ca sunt erori memorate de la diverse probe
  • alin.cristescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
critical malfunction 1, 2, 3, ......nu se refera la "probleme generale la motor", releul de bujii nu este capabil sa spuna calculatorului de injectie cate bujii sunt arse si care : zi-mi te rog ce cod motor ai si ce an
  • alin.cristescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
p1660 are vreo 4-5 variante de posibile cauze asa ca nu are cum sa fie 100% calculatorul pompei defect
  • alin.cristescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Short circuit to voltage between:
A7 Control Unit - Diesel
(Wiring Harness Connector X60 (Default)B (Brazil Version) )
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 105
&
A10 Control Unit - Injection Pump
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 5
or

Defective component:
A7 Control Unit - Diesel
Cam asta inseamna p1660 circuit high input
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,442
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
alin.cristescu a scris:critical malfunction 1, 2, 3, ......nu se refera la "probleme generale la motor", releul de bujii nu este capabil sa spuna calculatorului de injectie cate bujii sunt arse si care : zi-mi te rog ce cod motor ai si ce an

sfatul meu este sa nu te contrazici cu Mihai[y17dti_edition2000]
  • alin.cristescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:
alin.cristescu a scris:critical malfunction 1, 2, 3, ......nu se refera la "probleme generale la motor", releul de bujii nu este capabil sa spuna calculatorului de injectie cate bujii sunt arse si care : zi-mi te rog ce cod motor ai si ce an

sfatul meu este sa nu te contrazici cu Mihai[y17dti_edition2000]


nu vreau sa supar sau sa contrazic pe cineva numai ca din documentatie si din experienta asta va pot spune in legatura cu codurile de eraoare
  • eroby7

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
2001 vectra b y20dth chiea imi merge, bujile sunt bune le-am verificat ,filtrele sunt bune,(am traso intro zi si a pornit iar a doua zi nu a mai pornit )unde se afla releul bujilor si releu de comanda motor
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
releul buji se afla in zona bateriei,nu stiu la tine pe unde este,dar trebuie sa fie un modul din aluminiu tip radiator.cel de comanda linga ecu sau in compartimentul motor in cutia cu sigrante si relee.
verifica si posibilitatea data de @lupu sandu,poti vb la telefon cu mihai si vezi ce zice de aceasta posibilitate la motorul tau.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@eroby7,eu as face in felul urmator:as pune testerul iar pe ea si as sterge toate erorile,dupa care i-as da o cheie sa vezi ce erori iti apar,pentru ca ce ai tu acolo sunt erori care au aparut pe parcursul functionarii motorului.Daca iti apar altele dupa ce incerci sa o pornesti te apuci de verificat relee, sigurante,fire,furtune,furtunase.Momentan din ce ai pus tu acolo,toate sunt"not present".
  • hent

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut, cred ca Cristi_bv e cel mai intelept Smile ar trebui sa le stergi si sa vezi ce iti mai apare dupa, unele pot fi mai vechi
  • valutzu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am urmatoarea problema: mi s a aprins acel bec portocaliu din bord, problema motor, am bagat masina pe tester si mi a dat senzor ax cu cama, am pus unul nou, degeaba, am luat de la dezmembrari, degeaba, nu stiu ce sa mai fac.daca ii iau contactul sil pun imediat inapoi, mi se stinge becul si masina merge ok, daca nu i iau contactul, nu mi trage si daca accelerez la 4500 de turatii e ca si cum mi se taie injectia, ai idee ce ar putea avea?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Sunt probleme uneori la modelul asta la mufa senzorului
  • valutzu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
adica?fii putin mai explicit, te rog
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
adica se strica mufa,contactele ei,uneori a trebuit inlocuita;nu spun ca neaparat e de la ea dar poate fi
  • DONATELLO

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am un astra g de 1.6 si imi apar doua erori pe tester pe care nu le poate interpreta tersterul P0300 si P0460 imi puteti spune si mie cum se interpreteaza
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR