Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor!Mi-am luat de curand un opel astra 1,7DTI,2000,55kw,165.000km.Sincer,ma asteptam sa fie mai iute la plecarea de pe loc si d-aia am deschis acest topic, pt a va intreba daca am vreo pb la ea.Cand incerc sa plec cu ea de pe loc mai rapid, pana la jumatatea cursei pedalei de aceleratie, e destul de inerta. Dupa jumatate, parca are un declic si o ia din loc.Am vreo pb cu cablul de aceleratie sau e cu totul altceva?.Va multumesc ca m-ati "ascultat" Razz
Skip ads

  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sa fiu mai explicit,se tureaza lent motorul.Cam dupa 2500 ture are zvac.Sunt trecut de la oltcit la opel si aveam asteptari mai mari la demaraj.
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,407
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
debitmetrul, egr, ecu injectie
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
In ordinea spusa de tine,sa le iau la verificat?Cablu de aceleratie nu?
  • mmitroi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 2.0 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ionutz1971 a scris:Buna ziua tuturor!Mi-am luat de curand un opel astra 1,7DTI,2000,55kw,165.000km.Sincer,ma asteptam sa fie mai iute la plecarea de pe loc si d-aia am deschis acest topic, pt a va intreba daca am vreo pb la ea.Cand incerc sa plec cu ea de pe loc mai rapid, pana la jumatatea cursei pedalei de aceleratie, e destul de inerta. Dupa jumatate, parca are un declic si o ia din loc.Am vreo pb cu cablul de aceleratie sau e cu totul altceva?.Va multumesc ca m-ati "ascultat" Razz

eu am aceeasi problema dar motorul 2.0ydth
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
AM acelasi motor ca si tine si iti pot spune ca masina mea se comporta ok. Nu m-am plans niciodata de demaraj dar nici nu m-am asteptat sa fie avion la 75 de martoage. Acceleratia este electronica si nu are cablu. Lipsa de putere in general la motorul asta duce cu gandul la probleme cu debitmetrul de aer dar deasemenea mai verifica si furtunasele sa nu traga aer fals pe undeva . Este normal ca dupa 2300-2400 de ture sa aiba un zvac pentru ca atunci intra turbina.
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
merci pt ca am taiat de pe lista o eventuala pb de rezolvat
  • baldea_daniel

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
verifica furtunele de pe intreg traseul de admisie, incepand de la filtrul de aer si pana la intrarea in motor, sa nu fie fisuri si sa pierzi presiune, totodata si colierele sa fie stranse.

filtrele, de aer , de motorina le-ai schimbat?

daca scoate si fum, verifica egr-ul , sa nu fie imbacsit , mai ales la km astia

sunete ciudate la transmisie ai? is km multi si sa nu iti patineze si ambreiajul...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ionutz1971 a scris:In ordinea spusa de tine,sa le iau la verificat?Cablu de aceleratie nu?

masina nu are cablu de acceleratie!
mai citeste pe-aici si vei afla f. multe despre modelul tau de masina.
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,407
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Du-te la o intalnire si roaga pe cineva sa faceti schimb de masini o tura si vedeti daca sunt diferente, nu e exclus sa ti se para tie
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
unde si cand au loc intalnirile?.... sau poate cineva care locuieste prin Militari ( Lujerului) sa ne intalnim intr-un weekend sa faca o tura cu masina
  • alin.cristescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
fa o broba pe autostrada cam pana la 140-150 km/h si daca nu-ti apare martor motor si nu are nici un simtom de plafonare inseamna ca doar ti se pare.
Cat despre "intra turbina" este incorect spus, turbina intra de la pornire numai ca dupa o anumita turatie se simte mai bine (crescand debitul pe evacuare creste turatia turbinei si implicit presiunea in sistem)
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sal si eu am o problem cand e subturata scoate fum rau si nu trage pana nu ajunge pe la 2300 -2500 de turati si se mai aprinde si ceckul engine(cand se aprinde nu mai trage de nici o culoare) , o fi din EGR sau turbina (turbina tocmai am schimbato dar nu e pusa la punct cred, ca imi mai scoate fum pe la galerie)scuze nu am spus tipul de masina (opel astra caravan 1,7 td motorul x 17 dtl),recent am facut si calculatorul de pe pompa de injectie
  • alin.cristescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
antone mihai a scris:Sal si eu am o problem cand e subturata scoate fum rau si nu trage pana nu ajunge pe la 2300 -2500 de turati si se mai aprinde si ceckul engine(cand se aprinde nu mai trage de nici o culoare) , o fi din EGR sau turbina (turbina tocmai am schimbato dar nu e pusa la punct cred, ca imi mai scoate fum pe la galerie)scuze nu am spus tipul de masina (opel astra caravan 1,7 td motorul x 17 dtl),recent am facut si calculatorul de pe pompa de injectie



Turbina nu se pune la punct, doar se monteaza , cat despre EGR verifica daca nu cumva ai vacumare continua la supapa egr.
Poti face o proba: scoate furtunul de vacuum din supapa egr si infunda-l cu un surub ceva (sa nu piarda vacuum), daca merge mai bine si nu mai scoate fum schimba electrovalva egr
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
alin.cristescu a scris:fa o broba pe autostrada cam pana la 140-150 km/h si daca nu-ti apare martor motor si nu are nici un simtom de plafonare inseamna ca doar ti se pare.
Cat despre "intra turbina" este incorect spus, turbina intra de la pornire numai ca dupa o anumita turatie se simte mai bine (crescand debitul pe evacuare creste turatia turbinei si implicit presiunea in sistem)



am sa incerc si testul acesta pe autostrada , deocamdata sunt destul de ocupat si nu am timp... am mai rugat pe cineva care a mers mai mult cu motoare diesel sa mearga cu ea si mi-a spus ca intr-adevar este putin mai lenta , dar ca asa este posibil sa fie ea din constructie , ca abia in jur de 2000 de turatii sa-si intre turbina mai bine in functiune ...acum nu mai stiu nici eu ce sa mai spun , sper sa mai gasesc pe cineva cu acelasi model de masina si sa vad daca tot asa se comporta ... astazi am mers cu ea si in momentul in care incetinesc si turatia scade sub 2000 de turatii ( pe la un 1300-1400 turatii) daca vreau sa continui cu viteza a-2-a se misca foarte greu pana trece de 2000 turatii.....
  • utu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am scos mufa de la debitmetru si merge de rupe asfaltul la plecarea de pe loc si nu se mai simte cand"intra"turbina.Dar nu am lasat-o scoasa multi km (15 000) juma de an,fiindca nu cred ca-i bine.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cu mufa de la debitmetru scoasa iti consuma mai mult.
  • utu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
da, asta am observat si eu,i-mi consuma 7 in afara localitatii fara sa o fortez.
  • FirePcMaster

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Movano 2019 2.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cam aceeasi problema o am si eu , insa problema am gasit-o , cred , cu ajutorul tester-ului. Nu imi apar erori , dar valva EGR era blocata. Si la mine cand am scos mufa de la debitmetru rupea pamantul , dar nu imi apar erori pe tester de la debitmetru. Deci recomand sa cureti EGR pana una alta ( cred ca cea mai ieftina solutie Smile )
  • utu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat,sper sa rezolv problema insa din topicurile pe care le-am citit am inteles ca nu-ti apare defectiune la debitmetru decat in momentul in care e dus de tot,cand acesta este "slabit" masina merge mai greu insa nu-ti apare eroare la tester.Eu nu sunt sigur,insa asa am citit de pe forum.O sa-mi gasesc un pic de timp cand se mai incalzeste si-o sa curat valva EGR si-o sa te tin la curent cu ce se intampla dupa ce-o curat. Si inca o intrebare pentru toti soferii de Opel Astra G 1,7 DTI: E normal sa se simta zvcul de la turbina la 2200 rot/min? Cand scot mufa de la debitmetru nu se mai simte acel zvac insa trage la fel de bine pe toata plaja de rotatii.Am impresia ca trage chiar mai bine la turatie mai mica.(sub 2000 ture) Oare?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR