Posibil sa ai un injector cu senzor. Daca unul din firele senzorului nu face contact de aici rezulta pornirea. Asta e parerea mea
elena
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1998 2,5 TDS tip VB 41B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
ciubiwrx a scris:salut.Si eu am un motor x2.5dt din 2000, si la fel problemecu pornirea la cald.La service mi-au zis ca e "boala" la omega cu motor 2.5 td, cica ceva dereglari la pompa de injectie.Eu tind sa cred totusi ca e un senzor de temperatura.Am observat ca daca se aprinde becul de incalzire la bujii porneste la "sfert de cheie"
Posibil sa ai un injector cu senzor. Daca unul din firele senzorului nu face contact de aici rezulta pornirea. Asta e parerea mea
adryano17
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
bill76
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2009
- Mesaj Privat
elena a scris:
Posibil sa ai un injector cu senzor. Daca unul din firele senzorului nu face contact de aici rezulta pornirea. Asta e parerea mea
ciubiwrx a scris:salut.Si eu am un motor x2.5dt din 2000, si la fel problemecu pornirea la cald.La service mi-au zis ca e "boala" la omega cu motor 2.5 td, cica ceva dereglari la pompa de injectie.Eu tind sa cred totusi ca e un senzor de temperatura.Am observat ca daca se aprinde becul de incalzire la bujii porneste la "sfert de cheie"
Posibil sa ai un injector cu senzor. Daca unul din firele senzorului nu face contact de aici rezulta pornirea. Asta e parerea mea
Am si eu um omega 2.5 td cu aceeasi problema respectiv pornire 'la sfert', la rece chiar si iarna si pornire la 3-4 sec la cald. Problema e ca dupa cateva minute de mers(5-6) daca opresc motorul si pun din nou contactul nu mai pune bujiile(temp un pic peste 50) . Din 'cercetari' am aflat ca pe chiuloasa este o sonda de temp (langa cea de temp apa) am scos mufa. Acum pune bujiile si la 100 grade dar diferenta (la pornire,la cald) nu e mare.
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Capul hidraulic se gaseste la intrarea in pompa, si nu face altceva decat sa distribuie motorina la cele 6 pistonase ale pompei.
Problema apare atunci cand se uzeaza ghidajul, si din aceasta cauza acel "ac" nu mai calca unde trebuie si nu mai asigura presiunea, debitul necesar unei porniri usoare.
Capul hidraulic se gaseste la intrarea in pompa, si nu face altceva decat sa distribuie motorina la cele 6 pistonase ale pompei.
Problema apare atunci cand se uzeaza ghidajul, si din aceasta cauza acel "ac" nu mai calca unde trebuie si nu mai asigura presiunea, debitul necesar unei porniri usoare.
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
referitor la baia de ulei am patito si eu!un chior de mecanic a filetat surubul stramb la loc!deatunci am umblat cu surubul fixat acolo si astupat cu un o pasta izolatoare,dar de curand am luat baia jos am refiletat si sa rezolvat,o baie de ulei cam costa si nu merita..oricum si cu prima metoda se poate umbla adica schimbul de ulei nu se face prin vechea metoda de desurubare ci prin aspirare pe la oja!cam putini mecanici care mai practica galeata la schimbul de ulei!suntem un UE
Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
dodoloi3- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Mishu05 a scris:Salutare
Intre timp am reusit sa ii dai capacul jos si sa il duc la un mester sa il sudeze. I-a montat buson de scurgere, acum e totul OK urmeaza ca in cateva zile sa ii fac schimbul de ulei si filtre.
Intrebare intrebatoare: de unde gasesc un carlig de remorcare pentru Omega B , break?
Intre timp am reusit sa ii dai capacul jos si sa il duc la un mester sa il sudeze. I-a montat buson de scurgere, acum e totul OK urmeaza ca in cateva zile sa ii fac schimbul de ulei si filtre.
Intrebare intrebatoare: de unde gasesc un carlig de remorcare pentru Omega B , break?
te pot ajuta eu cu un carlig contacteaza-ma la o746344942 sau aici pe forum
- dragan_roicov
- *
- 22 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Omega 1996
- Timis
dragan_roicov
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
blanarugh a scris:La rece porneste usor deoarece motorina este mult mai vascoasa si astfel presiunea la intrarea in pompa este mai mare.
Bujiile incandescente sunt folosite doar pt preincalzirea aerului atunci cand motorul este rece, si este normal ca ele sa nu mai intre in functiune atunci cand motorul e cald.
Bujiile incandescente sunt folosite doar pt preincalzirea aerului atunci cand motorul este rece, si este normal ca ele sa nu mai intre in functiune atunci cand motorul e cald.
bujiile nu incalzesc aerul! documenteaza-te!
adryano17
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- kosfunny
- **
- 270 mesaje
- din 02 Aug 2007
- Sintra 1996
- Bucuresti
kosfunny
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Sintra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2007
- Mesaj Privat
roba_gaby
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
am si eu omega ,2,5 td din 95, si am probleme cu ea,cand scade temperatura sub 8 grade ,merge ca dracu;nu mai trage,consuma mult,ii dezastru.cand este cald afara nu am nici o treaba,este alta masina.merge super bine..Ce sa fac?si pe acceleratie se simte,cand nu merge bine merge pedala pana la jumate fara sa se accelereze dupa care la un moment dat isi revine,dupa care merge rau iar si tot asa
bogdanr1
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2009
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
kosfunny a scris:Unde imi recomandati sa imi rezolv problema cu capul hidraulic in Bucuresti. Nu imi porneste chiar asa greu la cald dar nu prea trage cum ar trebui.Motorul e nou, are 20.000 deci singura problema ar fi injectia.
adica motorul e nou dar nu porneste ..))20.000 de km>sau [200000]?hai ca glumeam dar esti cel mai funny de pe forum!
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- kosfunny
- **
- 270 mesaje
- din 02 Aug 2007
- Sintra 1996
- Bucuresti
kosfunny
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Sintra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2007
- Mesaj Privat
shaftt24 a scris:
adica motorul e nou dar nu porneste ..))20.000 de km>sau [200000]?hai ca glumeam dar esti cel mai funny de pe forum!
kosfunny a scris:Unde imi recomandati sa imi rezolv problema cu capul hidraulic in Bucuresti. Nu imi porneste chiar asa greu la cald dar nu prea trage cum ar trebui.Motorul e nou, are 20.000 deci singura problema ar fi injectia.
adica motorul e nou dar nu porneste ..))20.000 de km>sau [200000]?hai ca glumeam dar esti cel mai funny de pe forum!
Pai daca ai cunoaste un pic ce se afla sub o capota de motor nu ai mai rade ca stim noi cine. Ce legatura are faptul ca motorul este facut in urma cu 20000 KM cu capul hidraulic al pompei de injectie care cred ca nu se afla in parametrii normali?
Deci, poate nu cunosti, motorul e una si pompa de injectie e alta. Intelegi? Sunt piese diferite! Daca faci pana de cauciuc sa stii ca nu e obligatoriu sa schimbi si janta!
A, si sa stii ca masina mea e din 1996 si nu da nicio eroare!
- dragan_roicov
- *
- 22 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Omega 1996
- Timis
dragan_roicov
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
da bine ziceti ca ale nuastre astea din generatia 95-99 nu prea dau erori , dar alea de dupa 2000 sunt diferite , acelea sunt deja mai cu pretentii , motorizarea este cu totul altfel , si ca masina i mai complicata un pic alea au injectie common rail si tot asa destule treburi in plus electronice care se mai apuca si dau si erori dupa un timp .
Dar la generatia nuastra care sunt benzinare nu prea dau de fel erori si care avem 2.5 de BMW asta este un motor sanatos nu gluma dar cam clasic in marea parte , noi cu ce stam rau dar nu duar noi ci tuate in 5-cilindri si in 6-cilindri sunt pompele de injectie in rest totul ceas .
Dar la generatia nuastra care sunt benzinare nu prea dau de fel erori si care avem 2.5 de BMW asta este un motor sanatos nu gluma dar cam clasic in marea parte , noi cu ce stam rau dar nu duar noi ci tuate in 5-cilindri si in 6-cilindri sunt pompele de injectie in rest totul ceas .