- patratelyo
- *
- 36 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Kadett 1987
- Vrancea
patratelyo
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
- patratelyo
- *
- 36 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Kadett 1987
- Vrancea
patratelyo
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
- patratelyo
- *
- 36 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Kadett 1987
- Vrancea
patratelyo
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
slim
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2008
- Mesaj Privat
acum vin de la masina..am scos pompa de benzina, deci daca suflu in iesirea dinspre carburator, nu iese aer..am dat la automat cu pompa scoasa si nu mi se invarte axul cu came..si nici cureaua de la sitributie nu se invarte..nu am mai dat capacul jos de la distriburie pentru ca e noapte si e dificil...dar nu se invarte axul...cam ce ar fi? sa fie rupt axul cu came sau sa fie de la distributie ceva?
slim
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2008
- Mesaj Privat
- patratelyo
- *
- 36 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Kadett 1987
- Vrancea
patratelyo
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
cureaua e vreo 35-40 ron.pe fulia de la arbore ai o crestatura care se aliniaza cu un indicator de pe chiulasa(arata ca un varf de creion bine ascutit)iar pe cea de sus de la axul cucame(rota dintata)ai la fel un semn care se aliniaza cu un alt semn de pe flansa aceea din spatele ei.ca sa o scoti pe cea veche si sa o montezi pe cea noua demontezi fulia de la arbore de jos dupa care bagi cureaua noua,montezi fulia inapoi(asta ca sa-ti fie mai usor sa o pui la semn)rotesti arborele pana la semn apoi bagi masina in viteza(a4-a sau a5-a daca ai cutie in 5 eu n-am avut dar mi-am pus),asezi cureaua bine pe roata dintata de la arbore,o duci pe fulia de la pompa de apa(intre timp ai rotit si axul cu came la semn)bagi cheia pe piulita de la axul cu came ca sa poti roti motorul sa se urce cureaua pe roata lui dintata dupa care dai cheie si e ok.TI-AM ZIS SA FACI ASA PENTRU CA ASA AM FACUT SI EU FARA SA MAI FIE NEVOIE SA DESFAC POMPA DE APA CARE ESTE DEFAPT SI INTINZATORUL CURELEI DE DISTRIBUTIE.SPOR LA TREABA!DACA NU PREA INTELEGI CAM CUM SE FACE SUNA 0766502789
slim
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2008
- Mesaj Privat
buna ziua din nou, multumesc foarte mult pentru informatiile pentru schimbarea curelei de distributie..am schimbat-o, acum baga benzina spre carburator, dar tot nu merge..nu porneste..ori o fi ceva la partea electrica...pentru ca nu am aprindere..nu imi da scanteie...poate sa fie de la delcou sau ceva de pe la contact?...
- patratelyo
- *
- 36 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Kadett 1987
- Vrancea
patratelyo
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
slim
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2008
- Mesaj Privat
pai, de la bobina la delcou nu am scanteie...dar vine curent spre delcou din bobina...am firele alea de la delcou, is 2 papucei, un papuc cu 2 fire care vine de la bobina si care erau aman2 fire rupte si lipite(le-am inlocuit cap coada sa fie treaba buna)...eu am schimbat capacul de delcou acum 1 zi cu unul nou, bobina la fel e cumparata noua...eu acum 1 an, am avut o mare problema cu contactul la me, adik mi s-a rupt partea mecanica si am schimbat contactul cu unul nou de cielo..si nu am avut probleme deloc..ca sa fac o recapitulare a simptomelor care le-am avut: porneam masina, plecam, mi se oprea in mers si se aprindeau becurile in bord si daca o bagam intro treapta mai mica de viteza si luam picioru de pe ambreiaj pornea iar sau daca dadeam din nou sa o pornesc din cheie..mi-a facut problemele astea.am crezut ca e problema de la carburator, l-am curatat si l-am montat la loc, mergea, apoi ultima data simteam ca nu are putere sa traga masina, mi s-a oprit si chiar de dadeam la cheie nu mai pornea...am ajuns acasa tractat cu ea side acici incepe povestea cu cureaua de distributie care era foarte uzata, nu stiu de ce, dar numai pe o parte avea sariti 5 dinti din aia de cauciuc si era uzata ca in palma...
slim
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
slim
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
slim a scris:care stie cu aproximatie cat ar ajunge un set de arcuri fata si spate....si un set de telescoape...
iti trebuie si flanse de obicei pt fata.
arcuri ~150 RON bucata (cam 140 pe fata si 130 pe spate)
flanse amortizor fata ~130 RON bucata
amortizoare ~150 RON bucata insa aici iti recomand ERG Auto (ii gasesti pe google) unde vei gasi niste amortizoare Gabriell Red Rider si vei da cam 250 RON pe toate 4....eu sunt multumit de ele.