Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Deci, VSS-ul se gaseste in 3 locuri:

-bord, in spatele ceasurilor
-cutie viteze
-la roata (daca masina are ABS)

Daca pui roti mai mari nu are nici o importanta pentru VSS deoarece distanta fata de flansa e tot atata fie ca e roata de '14 sau ca e de '16, doar raza rotii e mai mare, gandeste logic. Ceea ce iti indica eronat (daca pui jante mai mari fara sa scazi talonul cauciucurilor) e cablul de kilometraj care citeste km pe cutie.
Cat despre locul VSS-ului, mai aruncati un ochi pe AICI.
Skip ads

  • silviu83

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Despre acesta eroare nu imi poate spune nimeni nimic?
2108 DTC B2108 Front Vertical Up Switch Failed
Unde se intrerupatorul asta? are cineva ideie?
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mi-am facut testul cu agrafa si imi indica eroarea 3ori palpaie pauza 5ori palpaie inainte si dupa f12 numai ca nu stiu la mijloc ce este acela cu 3palpait si 5palpait ala e codul de erroare numai ca nu stiu ce exemplifica help?
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Da, la mijloc intre 12, 12, 12 la inceput si 12, 12, 12 la sfarsit se afla codul de eroare (sau codurile de eroare in caz ca ai mai multe erori) in cazul tau 35. Cam asa ceva arata la tine:

1-2 1-2 1-2 3-5 1-2 1-2 1-2

35 - Idle stepper motor - Poor or no idle speed control

Ai detalii AICI ca sa vezi si tu cum se face!
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
OK..SI ASTA C-AM CE AR FI?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am curatat sonda ECT (engine coolant temperature) si de atunci am cod de eroare 15.

Am testat-o, raspunde la schimbarea de temperatura.
Trebuia s-o las cu un mm de depunere ?
Ce sa fac ?
Mai mult, motorul merge turat la 1200-1300 pana cand se incalzeste.
Dupa asta, merge perfect.

Imi cer scuze, dar am descoperit manualul de service Cielo.
Un manual mai complet nu am mai vazut niciodata, printre alte descrieri mai mult decat amanuntite, am dat si de asta :
SE VERIFICÃ: Pierderile de vacuum, care pot cauza o turaþie de mers în gol mai ridicatã
decât cea normalã.

Acum, in afara de furtunul care merge la MAP. unde sa controlez circuitul de vacuum ?
Eu am filtru de aer rotund, in care ajunge un furtunas de vacuum, insa n-am reusit sa inteleg cum functioneaza.
Ma ajuta cineva, daca stie ?
  • silviu83

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am revenit si am gasit alt cod care se potriveste cu 2108 si de data asta cred ca este cel corect, pentru ca e legat de ce imi arata mie martorul de la bord adica beculetul cu ABS aprins si mai am si beculetul cu AIRBAG aprins,

0500 DTC P0500 Vehicle Speed Sensor (VSS) Circuit - asta cred ca mi-l da si din cauza ca nu are de unde sa ia viteza daca o ia de la abs.

U2108 CAN bus, no communication with ABS (anti-) C-003
U2108 CAN bus no communication with ABS / TC C-003
U2108 programmers / Replace control unit (SG) hardware and software B-003

Daca ma poate ajuta cineva cu problema asta, am fost dejea la 3 electricieni care au puso pe tester si doar mi-au luat bani si nu au facut nimic.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si eu am revenit.
Am reusit sa depistez problema cu accelerarea in modul idle.
Era de la furtunul de la senzorul MAP, care tragea aer fals si in felul asta senzorul MAP raporta catre ECU ca este ceva presiune, deci sa mai dea benzina.
In acest fel, crestea consumul, logic, fiind accelerata.

Mai ramane sa rezolv problema cu scaderea turatiei cind o scot din viteza dupa ce am rulat cu peste 35-40 kmph.

In continuare codul 15 este prezent, desi mentionez ca senzorul de temperatura a fost curatat de o crusta de 1 mm si functioneaza normal.
  • mykytot

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2008

  • Mesaj Privat
La mine a dat asa:
P0100 - monitor check not complet-more driving required
P0621 - generator lamp L Ctrl circ error
P0070 - ambient air circulare
P2108- throttle actuator Ctrl mode perf
P0500 - vehicle speed sensor (VSS) error
P0213 - Cold Start Injector 1 Error
P1125 - APP Sys

1.7 Cdti Z17TDH - 2005

Va rog sa ma ajutati si pe mine. Eu nu le inteleg si unele au prescurtari.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@gabrield schimba senzorul.costa 30 ron.verifica si firele.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat, marian_sro, insa eu fac parte din tagma celor care nu schimba piese.
Am testat, am vazut ca imi indica o tensiune prea mare si acum studiez fenomenul.
Repet, sonda e buna, nu doresc s-o schimb si pe urma sa am acelasi rezultat.

Acum am desfacut si corpul injectorului, si am vazut cu neplacere ca aveam mari probleme.
Miine va tin la curent cu noutati, dupa ce il pun la loc.
Inca un lucru observat, bujiile erau acoperite cu un praf negru.

Inca ceva, senzorul MAP tragea un pic (nu mult) de aer fals, asa ca, asta era motivul pentru care statea turata la relanti, probabil tot el il facea sa creada ca tensiunea de la senzorul de coolant era prea mare...
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
hai sa iti spun ceva despre senzorul asta.
e un senzor la care oscileaza rezistenta in functie de temperatura(ii spune si ntc).cum?probabil printr-un bimetal sau mai stiu eu ce.oricum nu conteaza asta.in timp el se decalibreaza.asa ca nu ai ce repara, nu ai ce curata.
nici eu nu sunt din ala care schimba piese de pomana,prin eliminare, dar la asta chiar nu ai ce sa ii faci.eu consider ca e consumabil.la 1 an altul.(cred ca am 1 in portbagaj ti-l fac cadou)
ce se intampla cand se decalibreaza?da informatii aiurea in ecu.rezultatul? benzina injectata mai multa sau mai putina, mers prost al motorului si tot ce rezulta din asta.

vrei sa il verifici?simplu.il scoti il bagi in apa impreuna cu un termometru si masori rezistenta in functie de temperatura.valorile ti le dau eu daca vrei.
bafta!
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Exact asta am facut, am comparat valorile.
Si sunt aproximativ la fel, variatii nesignificative.
Dar daca vrei sa-mi spui ceva despre senzorul ala, incearca sa te inspiri de aici :



La mine fenomenul de mers turat era din cauza senzorului MAP, mai bine zis a furtunului de vacuum.
ECU citea un vacuum mai mic de 0.38 bari, si de aici tragea concluzia ca ma gasesc pe munte, la peste 5 km inaltime sau in alt loc cu presiune scazuta.
Inca nu imi este clar cum tragea concluzia ca lichidul de racire e prea rece, dar urmeaza...

Pentru a ramane scris, iata valorile :

TEMPERATURA SENZORULUI (CTS)
REZISTENÞA APROXIMATIVÃ A
SENZORULUI
°C OHMI
100 177
90 241
80 332
70 467
60 667
50 973
45 1188
40 1459
35 1802
30 2238
25 2796
20 3520
15 4450
10 5670
5 7280
0 9420
-5 12300
-10 16180
-15 21450
-20 28680
-30 52700
-40 100700
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bun asa.deci daca senzorul este bun si tot ai eroare 15 , verifica si firele acestuia.in rest nu stiu ce sa spun.nu cred ca aceasta eroare sa fie cauzata de alt senzor.
bafta!
  • sergiu007

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
La un vectra B 2001 ,motor z16xe poate sa-mi spuna si mie le ce se refera acest cod 0420(DTC P0420 Catalyst System Low Efficiency),multumesc
  • sergiu007

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sergiu007 a scris:La un vectra B 2001 ,motor z16xe poate sa-mi spuna si mie le ce se refera acest cod 0420(DTC P0420 Catalyst System Low Efficiency),multumesc

  • mykytot

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu pentru tipul tau de motor am gasit ce scrie mai jos:

P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) C-029
O traducere ar fii ca eficienta catalizatorului este mai joasa. Daca gresesc cu ceva va rog sa ma corectati.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Revin si cu concluzia.
Dupa ce am instalat la loc corpul injectorului, am avut placerea sa observ ca toate simptomele au disparut si masina merge in parametrii din manual, asa cum era ea in 1992.

Pentru baza de date cu defecte :
In proportie de 99 % faptul ca mergea turata la relanti, se reducea turatia in jurul valorii de 500 rpm cand scoteam din viteza in mers se datora problemelor de vacuum.
Furtunul care mergea catre rezervorul de vacuum, de la roata din stg fata era spart, furtunul catre MAP tragea aer fals din cauza ca se largise acolo unde este inelul de pe stut, calea de admisise aer cald in motor, care se gaseste pe filtrul de aer rotund era montata gresit.

marian_sro ,
Multumesc pentru ajutor, conteaza enorm cind vezi ca cineva incearca sa te ajute.
Imi pare rau ca Dan cucuiureanu n-a avut timp sa-mi raspunda la pm-ul de acum ceva vreme...

Succes tuturor.
  • CORAZ

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ceau ,
Am o rugaminte.
Spuneti-mi va rog , la Vectra A din 92 motor de 1.8i, ECU se poate reseta si in alt mod decat prin deconectarea bateriei ?
Am COD 24 - VSS si am schimbat senzorul si tot degeaba..eroarea imi apare,motorul intra pe avarie,relantiul scade la 500rpm.
Ce sa mai fac?
Multumesc anticipat.
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce ai deconectat bateria ai aprins farurile vreo 2 minute?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR