lyv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Kadett 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
sunt posesor de opel kadett motor c16nz.Ma documentez mai demult de pe acest forum si pot sa spun ca mia fost de folos la rezolvarea multor probleme.Dar am o problema care imi da bataie de cap . am schimbat garnitura de chiuloasa pt ca era arsa am montat totul la loc dar masina nu mai porneste.am observat ca nu mai am compresie deloc si nu e de la secmenti pentru ca masina a functionat inainte de a demonta chiulasa.la demontare am dat jos tot de pe chiulasa inclusiv supapele pe care leam curatat si ferificat etansietatea si inchid foarte bine.
daca a mai patit si altcineva asa ceva si care ar fi cauza
daca a mai patit si altcineva asa ceva si care ar fi cauza
- blackdevil
- ****
- 1,769 mesaje
- din 12 Dec 2006
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
blackdevil
- Mesaje scrise: 1,769
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2006
- Mesaj Privat
te salut si eu sunt posesor de kadett decat ca eu am diesel/ am facut si eu operatiuni deastea dar toate au fost cu succes/ / poate nu este pusa la punct sau axa cu came nu este in echilibru in partea distributiei dar nu stiu sigur eu avand diesel .. poate cea pe benzina trebuie sa aiba axa cu came in echilibru in partea opusa .
lyv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Kadett 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Compresie foarte scazuta aproape de 0 este exclusiv din cauza supapelor daca tu spui ca inchideau bine ramane varianta cu tachetii ei in mod normal se curata foarte bine de reziduuri si se monteaza fara ulei uramand sa-si faca singuri reglajul ,de aceea se mai numesc si compensatori hidraulici.Goleste-i si verifica sa fie si bine pusa distributia.
lyv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Kadett 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pai mai patit ca mine care fac asta de mai bine de 20 de ani zi de zi...ma intreb cine e? Este o problema specifica motoarelor de Opel mostenite si de Cielo variantele cu 8 supape cu tachetii masivi deja cand am comprestii de 8 , 6 sau mai putin depinde si de cat s-a mers asa nici nu mai stau pe ganduri pentru ca segmentii uzati dau in general scaderi de 2....3 pana in 4 . Da-i portaxa jos goleste cu rabdare tachetii doar atentie la remontat si stans prezoanele sa nu se scurga ulei sau antigel in vreo gaura de surub sa nu dai in alte probleme.2-3 ore si e gata treaba. Ca sa nu mai eziti desfa capacul de la tacheti pune un cilindru in explozie si verifica daca tachetii corespunzatori pot fi miscati cu mana cat de putin,daca sunt actionati totusi aia e problema sigur.Am mai intalnit doar o singura data cand un mecanic a uitat sa puna distantierele care vin pe coada supapei pe care se sprijina tachetul si atunci aceeasi problema lipsa compresie.
lyv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Kadett 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
ok o sa fac asa cum zici.axa cu came are vreo pozitie de liber in care nu e atacata nici o supapa mentionez ca atunci cand am montat portaxa nu sa asezat pe chiuloasa din mana ci doar atunci cand am inceput sa string prezoanele pt ca interveneau camele care presau pe culbutori .Si inca ceva are ceva daca folosesc aceias garnitura de chiuloasa .
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu exista asa ceva de aceia am si spus ..SUPAPELE CORESPUNZATOARE pistonului care se afla in explozie care in cazul tau sunt 2 la numar si luate piston cu piston 8 in total perechi de 2 cate 2.Desfaci capacul de la tacheti,ridici cate un piston in ordinea de aprindere sa-ti fie mai usor si verifici supapele corespunzatoare fiecaruia cand acesta este in explozie sau PMS dar atentie camele sa fie in acel moment e musai sa fie in sus.
Incepe cu ceva si stabilim impreuna pas cu pas,ce-ai facut ce ai gasit...ce trebuie facut mai departe....e simplu motorul ala 2-3 ore max. de lucru si e gata.
Incepe cu ceva si stabilim impreuna pas cu pas,ce-ai facut ce ai gasit...ce trebuie facut mai departe....e simplu motorul ala 2-3 ore max. de lucru si e gata.
bibanu47
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1993 1,6i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
lyv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Kadett 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
bibanu47
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1993 1,6i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut,daca citesti cu atentie mesajul meu,am intrebat daca ai aliniat pistoanele la jumatate,inainte de a monta chiulasa,deoarece daca nu ai descarcat tachetii de ulei si 2 dintre pistoane au apucat sus,la strangere,unele supape au ramas deschise si le.ai indoit,deci eu nu am intrbat de distributie,ca doar nu puneai distributia prima data si apoi montai chiulasa,e logic,da?
lyv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Kadett 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
nu are importanta pt ca la c16 nz supapele nu lovesc in piston chiar daca se rupe cureaua in mers.
deci dupa zeci de minute la telefon si cerand pareri pe la diversi mecanici fara sa rezolv nimic tot eu am descoperit ca tacheti sunt din doua corpuri si ca erau blocati de ziceai ca sunt dintr-o bucata(oare cum a mers masina asa?) am reusit sa ii deblochez ,i-am curatat am montat totul la loc si masina a pornit la prima cheie.Singura chestie este ca scoate cam mult fum alb ma gandesc ca o fi de la uleiul pe care lam pus in capul pistoanelor ca asa a zis un meseriasi cand nu aveam compresie .Mentionez ca nu am tinuto pornita decat 5-10 minute pentru ca ma apucat intunericul si nu am plecat la drum cu ea .
deci dupa zeci de minute la telefon si cerand pareri pe la diversi mecanici fara sa rezolv nimic tot eu am descoperit ca tacheti sunt din doua corpuri si ca erau blocati de ziceai ca sunt dintr-o bucata(oare cum a mers masina asa?) am reusit sa ii deblochez ,i-am curatat am montat totul la loc si masina a pornit la prima cheie.Singura chestie este ca scoate cam mult fum alb ma gandesc ca o fi de la uleiul pe care lam pus in capul pistoanelor ca asa a zis un meseriasi cand nu aveam compresie .Mentionez ca nu am tinuto pornita decat 5-10 minute pentru ca ma apucat intunericul si nu am plecat la drum cu ea .
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Atunci cred ca am vorbit degeaba vreme de 3 posturi despre golit tachetii curatat ,verificat ...pentru ca nu inteleg ce-ai descoperit altceva decat faptul ca supapele nu inchid din cauza tachetilor care ori sunt blocati ori incarcati mai mult deci compresie proape de zero.In alta ordine de idei sa stii ca nu orice e negru miroase a ulei si se taraste prin rampe se numeste mecanic.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Atunci cred ca am vorbit degeaba vreme de 3 posturi despre golit tachetii curatat ,verificat ...pentru ca nu inteleg ce-ai descoperit altceva decat faptul ca supapele nu inchid din cauza tachetilor care ori sunt blocati ori incarcati mai mult deci compresie proape de zero.In alta ordine de idei sa stii ca nu orice e negru miroase a ulei si se taraste prin rampe se numeste mecanic.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Atunci cred ca am vorbit degeaba vreme de 3 posturi despre golit tachetii curatat ,verificat ...pentru ca nu inteleg ce-ai descoperit altceva decat faptul ca supapele nu inchid din cauza tachetilor care ori sunt blocati ori incarcati mai mult deci compresie proape de zero.In alta ordine de idei sa stii ca nu orice e negru miroase a ulei si se taraste prin rampe se numeste mecanic.
lyv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Kadett 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
deci am inteles foarte bine ce ai zis numai ca la mine nu era vorba de tacheti incarcati cu ulei ci de faptul ca erau blocati in asa fel incat a trebuit sa ii string in menghina cat am putut ca sa ii deblochez .De unde sa stiu io ca ei trebuie sa culiseze daca masina a mers cu ei blocati ?io am crezut ca asa e normal pt ca la mana nu se miscau deloc.Bine ca sa rezolvat pana la urma