jupanu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 ecotec y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
salut,am un vectra b 2001 dti 2.0 si de 2 sapt am vazut dimineata sub masca picaturi de ulei roz de la servo.m-am uitat la borcan si se vede scazut dar nu e grav undeva la 3-7 grame pe zi.
nu stiu unde sa ma uit pt ca daca ma uit deaupra motorului nu se vede undeva jos e buba,am scut si nu pot vedea exact.
daca a-ti mai avut astfel de probleme va rog spuneti-mi unde sa ma uit sau ce sa fac?
si inca ceva cand merge motorul se aude in timp ce se roteste acea curea lata de la alternator... un zumzait fin nu puternic (zamm zamm zamm) este ceva grav?
va multumesc pt intelegere si un ajutor nu strica!
nu stiu unde sa ma uit pt ca daca ma uit deaupra motorului nu se vede undeva jos e buba,am scut si nu pot vedea exact.
daca a-ti mai avut astfel de probleme va rog spuneti-mi unde sa ma uit sau ce sa fac?
si inca ceva cand merge motorul se aude in timp ce se roteste acea curea lata de la alternator... un zumzait fin nu puternic (zamm zamm zamm) este ceva grav?
va multumesc pt intelegere si un ajutor nu strica!
cosminpdg
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- marius-anton
- **
- 153 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Vectra 2000 Y16XE
- Constanta
marius-anton
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
jupanu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 ecotec y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- licumilosescu
- **
- 107 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
licumilosescu
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
87GMS- Suspendat
- 637 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
87GMS- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
cosminpdg a scris:o intrebare mie nu-mi curge da s-a mancat in timp... vectra b, 1,6 16v benz din '96... aveti idee ce ulei folosim pentru servo ? si daca tre sa-i fac schimbu sau doar pot completa... multumesc...
ULUI pentru cutii de viteze automanet este un lichid roz il gasesti la OMV undeva la 23 ron 1 litru sau 2+2 la 300 ml undeva la 12 ron , acuma ramane la atitudinea ta
87GMS- Suspendat
- 637 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
87GMS- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
marius-anton a scris:iti pierde pe la pompa de servo directie probabil au cedat semeringurile cu timpul o sa-ti piarda si mai mult trebuie dat scutul jos si vazut indicat la un mecanic o sati spuna ca trebuie schimbata pompa nimeni nu se baga sa schimbe semeringuri
depinde de la cutie la cutie de servo ce tip e , unele sunt pe semeringuri altele pe origuri, aceasta problema apare din cauza lasari rotilor virate si apoi pornirilor brusti dp loc,sau uzurii in timp
pot sa te contrazic sunt atatea mecanici care se pricep la pompe de servo si le schimba tot ce este in ea deci nu trebuie sa ne sperieam
Si eu am aceeasi problema la fel ca si tine , am ajuns la un mecanic fff priceput si face minuni, iti recomand servo directii
bafta
- marius-anton
- **
- 153 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Vectra 2000 Y16XE
- Constanta
marius-anton
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
87GMS- Suspendat
- 637 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
87GMS- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
jupanu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 ecotec y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
revin cu cateva lucruri observate mai bine : am vazut cureaua de accesorii este uzata pe o portiune de 2-3 cm pe partea laterala spre motor unde se vede scamosata sau roasa mai bine se vede si ata rupta.ma gandesc ca de acolo provine acel sunet de frecat sau scartait si de aude in zona de la servo si ac undeva jos.
cu scurgerea de ulei am vazut la un furtun de jos mizerie adunata si e umed cu ulei se poate sa se prelinga acolo nu e mare scurgerea.
mai astept ceva sugestii de la voi si inca ceva daca stiti un atelier bun unde sa verific alternatorul v-as multumii (in timisoara)
cu scurgerea de ulei am vazut la un furtun de jos mizerie adunata si e umed cu ulei se poate sa se prelinga acolo nu e mare scurgerea.
mai astept ceva sugestii de la voi si inca ceva daca stiti un atelier bun unde sa verific alternatorul v-as multumii (in timisoara)
- adishoru
- **
- 245 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 1995 C12NZ
- Brasov
adishoru
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
jupanu a scris:revin cu cateva lucruri observate mai bine : am vazut cureaua de accesorii este uzata pe o portiune de 2-3 cm pe partea laterala spre motor unde se vede scamosata sau roasa mai bine se vede si ata rupta.ma gandesc ca de acolo provine acel sunet de frecat sau scartait si de aude in zona de la servo si ac undeva jos.
cu scurgerea de ulei am vazut la un furtun de jos mizerie adunata si e umed cu ulei se poate sa se prelinga acolo nu e mare scurgerea.
mai astept ceva sugestii de la voi si inca ceva daca stiti un atelier bun unde sa verific alternatorul v-as multumii (in timisoara)
cu scurgerea de ulei am vazut la un furtun de jos mizerie adunata si e umed cu ulei se poate sa se prelinga acolo nu e mare scurgerea.
mai astept ceva sugestii de la voi si inca ceva daca stiti un atelier bun unde sa verific alternatorul v-as multumii (in timisoara)
uite ce mi s-a intimplat mie, aceeasi masina, din vasul de la servo, pleaca un furtun in jos in plan vertical. De la pompa de apa pleaca in furtun care ajunge la vasul de expansiune. Acest furtun e in plan orizontal si trece razant pe langa furtunul de la servo. Din cauza vibratiilor motorului, acele 2 furtune se ating din cauza ca furtunul de la servo iese din locasul lui special facut in plasticul radiatorului, si ca urmare cele 2 furtune se rod la punctul de contact. Personal nu am observat picaturi de ulei roz, cert este ca mi-a crapat furtunul de servo intr-o intersectie fara nici un fel de avertisment si am ramas fara directie, si dupa vreo luna mi-a crapat si furtunul de apa, pe care l-am inadit.
Verifica acel furtun de servo, s-ar putea sa fie fisurat si sa-ti bubuie in orice moment.
cosminpdg
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
multumesc pt sfatul de mai sus, dar momentan am facut schimbu uleiului la servo siii imi merge mult mai greu, trag de volan mai greu daca inainte luam viraj pe loc cu o singura mana acum tre sa trag putin mai tare ... aveti idee? ideeea e ca am facut deja peste 300 de km cu ea, deci nu pot spune ca nu s-a asezat uleiu sau nush .... astept sfaturi...
jupanu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 ecotec y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
am rezolvat problema cu picuratu si scartaitul
era un semering de la servo si cureaua de accesorii era gata slabibita si uzata ma mir ca a mai tinut
am crezut ca e de la role sau altele dar cureaua patina cand turam motorul.
costuri sa zic: curea 55ron manopera 80ron
releu incarcare alternator 140ron
l-am schimbat pt ca i-mi incarca peste 17v
bafta si voua daca e cu folos la ce am pus eu
era un semering de la servo si cureaua de accesorii era gata slabibita si uzata ma mir ca a mai tinut
am crezut ca e de la role sau altele dar cureaua patina cand turam motorul.
costuri sa zic: curea 55ron manopera 80ron
releu incarcare alternator 140ron
l-am schimbat pt ca i-mi incarca peste 17v
bafta si voua daca e cu folos la ce am pus eu
georulz
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
87GMS- Suspendat
- 637 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
87GMS- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
georulz a scris:80 ROn te-a costat manopera pt schimbat simering la servo ?
Si eu am probleme cu simeringul, pierd ulei si merge greu servo cand e cald motorul.
Si eu am probleme cu simeringul, pierd ulei si merge greu servo cand e cald motorul.
sa nu mergi niciodata fara lichid de servo . ca duci si problema la oringuri si alte minuni
pe mine m-a dus manopera la servo cu tot cu oringuri,semeringuri, alte minuni m-a costat vreo 250 ron
depinde de la atelier la atelier
georulz
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
87GMS a scris:
sa nu mergi niciodata fara lichid de servo . ca duci si problema la oringuri si alte minuni
pe mine m-a dus manopera la servo cu tot cu oringuri,semeringuri, alte minuni m-a costat vreo 250 ron
depinde de la atelier la atelier
georulz a scris:80 ROn te-a costat manopera pt schimbat simering la servo ?
Si eu am probleme cu simeringul, pierd ulei si merge greu servo cand e cald motorul.
Si eu am probleme cu simeringul, pierd ulei si merge greu servo cand e cald motorul.
sa nu mergi niciodata fara lichid de servo . ca duci si problema la oringuri si alte minuni
pe mine m-a dus manopera la servo cu tot cu oringuri,semeringuri, alte minuni m-a costat vreo 250 ron
depinde de la atelier la atelier
Am mers cu lichid de servo pe minim o perioada iar de curand l-am schimbat + aerisit si se misca la fel de greu cand se incalzeste motorul. Trebuie sa o accelerez sa functioneze cum trebuie. Se vede ca, curge ulei pe la fulia care invarte pompa de servo, adica este umed pe langa, sa fie acolo problema?
87GMS- Suspendat
- 637 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
87GMS- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
georulz
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
87GMS- Suspendat
- 637 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
87GMS- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
georulz
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
87GMS a scris:toata jucaria cu piese duce undeva la 300 ron maxim
la di-bass
ªos. Fundeni 260-262 Sect. 2 Bucureºti te costa undeva la 450 ron si garantie 6 luni
la maiandrei este undeva la 300
eu in ploiesti ma costat 200
completeaza cu lichid de servo ca o distrugi
la di-bass
ªos. Fundeni 260-262 Sect. 2 Bucureºti te costa undeva la 450 ron si garantie 6 luni
la maiandrei este undeva la 300
eu in ploiesti ma costat 200
completeaza cu lichid de servo ca o distrugi
Multumesc mult pt informatii. Lichidul de servo este la MAX si este schimbat de curand + aerisit.