limba14
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Kadett 1986 1.6 TDX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
ma aflu in fata unei situatii mai ciudate...
de curand mi-am achizitionat un opel corsa c, gata modificat: spoilere fata, spate, praguri, evacuare sport etc... (pun poze mai incolo)
cand am cumparat-o am fost constient ca trebuie sa fac ceva cu garda la sol. deoarece este pur si simplu prea joasa, mai ales in fata (6-7 cm) si pragurile. suspensia este una sport, foarte tare.
eu sunt din tg-mures si spre fericirea mea anul acesta domnii de la administratie au reparat vreo 3-4 bulevarde si mai multe drumuri. pot afirma ca drumurile de la noi sunt bune, mai ales traseele pe care le parcurg eu mai des.
oricum nu vreu sa risc, si sa ma trezesc ca dau intr-o groapa sau o denivelare nesemnalizata, uitata de vreun muncitor care era prea plictisit sa puna un indicator.
intrebarea mea adresata cunoscatorilor/specialistilor si nu numai:
1. pot mari garda la sol doar din anvelope cu un profil mai mare? (momentan nu stiu profilul actual, nu am in fata cartea tehnica).
2. pot mari garda la sol montand niste arcuri mai inalte, fara a umbla la amortizoare?
in consecinta, rog pe cei care au operat asemenea modificare la masina lor sa imi dea sfaturi, ponturi. ce sa cumpar, de unde? unde sa merg pentru modificare etc.
tin sa mentionez ca nu intentionez sa schimb amortizoarele, ci doar arcurile. tot sport, dar putin mai inalte
astept raspusuri/pareri.
va multumesc anticipat
de curand mi-am achizitionat un opel corsa c, gata modificat: spoilere fata, spate, praguri, evacuare sport etc... (pun poze mai incolo)
cand am cumparat-o am fost constient ca trebuie sa fac ceva cu garda la sol. deoarece este pur si simplu prea joasa, mai ales in fata (6-7 cm) si pragurile. suspensia este una sport, foarte tare.
eu sunt din tg-mures si spre fericirea mea anul acesta domnii de la administratie au reparat vreo 3-4 bulevarde si mai multe drumuri. pot afirma ca drumurile de la noi sunt bune, mai ales traseele pe care le parcurg eu mai des.
oricum nu vreu sa risc, si sa ma trezesc ca dau intr-o groapa sau o denivelare nesemnalizata, uitata de vreun muncitor care era prea plictisit sa puna un indicator.
intrebarea mea adresata cunoscatorilor/specialistilor si nu numai:
1. pot mari garda la sol doar din anvelope cu un profil mai mare? (momentan nu stiu profilul actual, nu am in fata cartea tehnica).
2. pot mari garda la sol montand niste arcuri mai inalte, fara a umbla la amortizoare?
in consecinta, rog pe cei care au operat asemenea modificare la masina lor sa imi dea sfaturi, ponturi. ce sa cumpar, de unde? unde sa merg pentru modificare etc.
tin sa mentionez ca nu intentionez sa schimb amortizoarele, ci doar arcurile. tot sport, dar putin mai inalte
astept raspusuri/pareri.
va multumesc anticipat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Subscriu, niste poze ar fi binevenite.
Daca pui anvelope cu talon mai mare, intr-adevar se inalta insa exista riscul sa-ti atinga anvelopa in aripa sau aparatoarea de noroi sau poate chiar in prinderea arcului pe fata .
Vezi poate suspensia este una reglabila, macar pe fata poate se poate regla duritatea . Daca e reglabila pe duritate pe fata, ridici arcul putin mai sus .
Daca te deranjeaza foarte tare, cel mai bun lucru ar fi sa schimbi suspensia(amortizoare+arcuri) cu unele normale, eventual recuperezi o parte din bani prin vinderea celor sport .
Succes !
Daca pui anvelope cu talon mai mare, intr-adevar se inalta insa exista riscul sa-ti atinga anvelopa in aripa sau aparatoarea de noroi sau poate chiar in prinderea arcului pe fata .
Vezi poate suspensia este una reglabila, macar pe fata poate se poate regla duritatea . Daca e reglabila pe duritate pe fata, ridici arcul putin mai sus .
Daca te deranjeaza foarte tare, cel mai bun lucru ar fi sa schimbi suspensia(amortizoare+arcuri) cu unele normale, eventual recuperezi o parte din bani prin vinderea celor sport .
Succes !
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
si daca o ridici asa ... nu o sa arate caraghis ? adica sa fie o masina cu spoilere si alte prostii si distanta intre roata si aripa sa fie ca la una cu pachetul drumuri proaste ? daca nu ai suspensia sport completa (adica sa ai daor arcurile schimbate) atunci poti sa iei arcuri stoc de corsa si sa le schimbi la un service, eventual sa le dai la schimb cuiva pe unele normale.
bafta
bafta
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut
Desi nu mai este activitate cam de mult pe aici,si am corsa b,pun si eu o intrebare:
Cu cat se poate mari garda la sol la o corsa b(din 2000),[jongland] din schimbarea amortizoarelor pe fata(eventual de la alte marci si care?).
Stiu ca garda poate fi marita in functie de cursa planetarelor,si nu stiu care este.
Desi nu mai este activitate cam de mult pe aici,si am corsa b,pun si eu o intrebare:
Cu cat se poate mari garda la sol la o corsa b(din 2000),[jongland] din schimbarea amortizoarelor pe fata(eventual de la alte marci si care?).
Stiu ca garda poate fi marita in functie de cursa planetarelor,si nu stiu care este.