Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Are cineva idee care este cauza functinarii in permanenta a celor 2 ventilatoare(clima si racire) fie k apa este la 30 de grade.
Multumesc anticipat!
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si-a bagat nasul cineva unde nu trebuie. E masina din poza ta? Parca are numere provizorii. De abia ai achizitionat-o?
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Numerele rosii sunt pentru ca poza este mai veche!
De cand am achizitionat masina martorul era aprins in bord, dar nu facea probleme!
Dupa care a inceput sa porneasca dupa ce porneam motorul cam 5 secunde!
Acum vad ca merge in permanenta!
PS. Multumesc Corneliu maine ma duc cu masina sa-i curat contactul de la sonda sa vad cum stau. Vb si cu mecanicul sa vad cand are timp sa-si arunce un ochi la a ta!
  • jonny
  • **
  • 483 mesaje
  • din 23 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2005

  • Mesaj Privat
vezi si senzorul de temperatura de la motor, ar putea fi o cauza
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
O sa fac o vizita la doctorul de masini sa vedem ce zice! Sper sa nu fie mare lucru!
Numai bine
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
HM! Ciudat! am fost la tester! Fara erori!
Lucrurile sunt normale acum dupa ce am facut testul! Ventilatoarele pornesc exact la temperatura potrivita! S-ar putea sa fi fost un contact imperfect!
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Au curatat ceva contacte la senzori sau pur si simplu s-a reparat din senin????? Te intreb pentru ca si eu am avut o problema similara ... dupa cum ti-am spus, sonda de presiune AC era partial defecta si facea contact imperfect aleatoriu. Ai discutat si problema mea cu baietii de la service????
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sincer sa fiu nu stiu!
a fost taica-meu ca eu n-am avut timp!!
Cert este ca acum lucrurile au revenit la normal!
Cu exceptia martorului luminos care inca ramane aprins! Trebuia sa iau senzorii despre care am vorbit la mana! Deocamdata o sa ma complac in situatia asta!
  • alinutz

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Din proprie experienta :
Masina mergea bine cand ceodata se cupla ventilatorul ca nebunul si mi se aprindea pe bord becul de la clima ( care indica AC - steluta aia) .
Si ala era cuplat continuu si apa era la minim pe bord . Am fost la service , mi-au gasit un fir intrerupt intre cele doua computere si mi-au zis ca daca mergi f.mult cu o eroare la bord exista posibilitatea sa ti se strice unul din computere pt.ca-s f.sensibile .
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
nu stiu daca sunt off sau on topic dar intreb si eu. La vectra mea am aer, si se intampla ce va ciudat care nu mi se pare ca e normal adica masina are 2 ventilatoare unul secundar in fata radiatorului si cel principal care are 2 viteze. bun cand mergi fara aer si tre racit motoru ar trebui sa porneasca cel principal pe treapta 2 si cand mergi cu aer ar trebui sa plece secundaru si principalu pe tr 1. E la mine e invers si ma dispera ca nu raceste eficient si vara cu aeru abia trag de masina.
Stie cineva unde o fi problema sau unde sunt inversate mufele su ce?

Scuze daca am fost off topic
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ceva in genul asta se intampla si la mine: pornesc ambele ventilatoare ca si cum ar fi "pe direct" in momentul in care pun contactul (chiar si fara sa pornesc motorul)

Acum eu am o oarecare teama ca persoana dinainte a incercat sa ascunda un defect, dar nu stiu cat de mare ar putea fi acesta. Stiti voi cam ce ar putea fi stricat in cazul meu?


PS: masina e un opel tigra '96
PPS: nu pot ajunge cu ea in service pana dupa data de 12 ca nu sunt in localitate, dar sunt prea curios, asa ca intreb, poate aveti voi vreo idee
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica cupla sondei de freon, nu mai face contact cum trebuie sau e scoasa pe jumatate.
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
termocupla o sa fie prima verificata, ca sper sa fie de-acolo Very Happy

stie cineva ceva mai grav ce ar putea fi? pe la instalatia electrica, ceva?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am scris cumva termocupla? Nu cred. Si nici macar nu e de acolo. Dar daca tot vrei sa te sperii, citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7350
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Scuze, am crezut ca la termocupla te referi.

E prima mea masina si, dupa cum vezi, nu prea ma pricep la partea tehnica, dar sunt mai mult decat dispus sa invat.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu era vorba de termocupla. Termocupla se foloseste in cazul masinilor fara HACM, pentru pornirea si oprirea automata a ventilatorului de racire antigel. La masinile cu HACM, nu mai este nevoie, se preia informatia de temperatura antigel direct de pe sonda (senzorul) de temperatura.
Aici era vorba de sonda de presiune freon, care atunci cand nu are cuplata bine cupla (conectorul), face sa porneasca ambele ventilatoare (antigel si AC) la punerea contactului.
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ok, am inteles.

Am o impresie cum ca masina pe care am cumparat-o nu prea a mai circulat in ultimul timp, deci probabil trebuiesc curatate multe chestii cum ar fi senzori sau contacte.
Multumesc mult pentru explicatia completa.
  • dumy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Idea Stie cineva unde este sonda de presiune freon (care atunci cand nu are cuplata bine cupla (conectorul), face sa porneasca ambele ventilatoare (antigel si AC) la punerea contactului), pentru ca se pare ca am aceasta problema si as incerca sa o rezolv eu inaite de a merge la un service. Multumesc anticipat
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
In dreapta sus pe pagina este o caseta si un buton albastru in dreapta pe care scrie "Cauta". Scrii in caseta Sonda presiune freon sau Trinary Switch si apesi "Cauta". Si citesti...
  • dumy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
LDivora multumesc de promptitudinea raspusului, dar din pacate nu am gasit nici o poza sau o descriere unde s-ar putea afla sonda; si o alta intrebare: Se poate verifica (masura) sonda cu un aparat de masura si daca da in ce valori ar trebui sa se incadreze. Mentionez ca nu prea ma pricep la manevrarea aparatului de masura. Rolling Eyes
P.S. Masina este un Opel Asta caravan din 2000, Y20DTH
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR