Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
...are cineva idee de la ce se poate murdari uleiul din servo ?
Skip ads

  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
S-a innegrit? Sau cum?
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
exact...nu mai e verde curat...
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
si la mine e cam la fel...am completat azi cu AGIP(care e rosiatic), iar al meu din servo e maro inchis.
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
eu am completat cu ulei servo original opel (verde)
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Uleiul ar putea deveni negru/maroniu din cauza spanului care se aduna in instalatie; spanul provine din uzura "melcului" din cutia servo; asa am inteles eu, totusi cred ca mai multe detalii poate da trami.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
exista vreun risc daca golim instalatia si inlocuim tot uleiul? eventual,daca se poate si o curatare a instalatiei servo.dar asta tre sa aflam intai cum se face Confused
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu exista risc. Desfaci cel mai de jos "punct" (parca pompa), lasi sa se scurga, strangi la loc si bagi uleiul nou. Operatiunea se face cu motorul oprit.
Capacitatea instalatiei e de cca 1 litru.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
exista si posibilitatea de a curata(spala) instalatia cu vreo solutie, inainte de a pune uleiul curat? sau chiar nu este necesara o asemenea operatiune?
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
daca nu speli (nu stiu cum) instalatia nu cred ca se rezolva mare lucru....
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
la asta ma gandeam si eu...asa cum exista atatea solutii pt spalat motorul,trebuie sa fie ceva si pt servo...sau poate nu! Confused
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:sau poate nu!

Asta e parerea mea !
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu nu am auzit de solutie de curatat servodirectia... Faza cu schimbatul uleiului; ai probleme? Daca nu sunt completeaza cu ulei special si gata! Culoarea nu conteaza ci scopul ptr. care a fost produs uleiul.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca vrei sa speli instalatia cauta solutie de spalat motorul (interior)se gaseste la cutii la benzinarii sau foloseste gaz.nu ai probleme dupa aceea.
  • viorelursu

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cautati-l pe Trami. El va poate raspunde la toate intrebarile legate de servodirectie.
  • trami

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Florin c a scris:Eu nu am auzit de solutie de curatat servodirectia...

Nici eu.

Uleiul se innegreste in toate instalatiile care au casete cu corp din aluminiu (cele de fabricatie TRW). Mai putin in cele cu corpul din fier (de fabricatie Saginaw). Oricum, cred ca o solutie mai convenabila este totusi montarea unui filtru decit schimbarea periodica a uleiului.
@john_taff: tu ai montat filtrul? cum merge?
Filtrul induce o cadere de presiune pe retur de pana la 0.6 bar, deci s-ar putea ca directia sa mearga un pic mai greoi, dar cat e de sesizabil?
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
trami a scris:
Florin c a scris:Eu nu am auzit de solutie de curatat servodirectia...


@john_taff: tu ai montat filtrul? cum merge?
Filtrul induce o cadere de presiune pe retur de pana la 0.6 bar, deci s-ar putea ca directia sa mearga un pic mai greoi, dar cat e de sesizabil?


Da, l-am montat inca de cand l-am primit si am schimbat si uleiul (cel vechi avea o culoare rosiatica, nici vorba de mizerie sau alte cele prin el); in privinta "ingreunarii" manevrarii directie, nu pot sa zic ca se simte vreo diferenta, dimpotriva mie mi se pare ca volanul se roteste mai usor; (acuma e drept ca eu conduc frecvent mai multe masini: VW Vento, Dacia 1310, Solenza, Logan, Audi A4, Toyota Avensis 1, Mercedes Vito, deci nu prea pot sa zic cu convingere ca e vreo diferenta);

In ansamblu, nu-mi pare rau de investitie, conduc linistit si fara emotii in privinta ansamblului servo.
  • costy_loredana

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua. De curand am sesizat ca pompa servodirectie de la astra mea nu mai functioneaza. Asta dimineata cand motorul este rece. Am verificat incarcarea bateriei, e ok, sigurantele sunt ok, alternatorul incarca 14,1-14,2V, ulei are (joja este umeda). Am batut cu manerul unei surubelnite in corpul pompei(cel de aluminiu) am pornit motorul si surpriza. Servo functioneaza. A doua zi la fel, doar dupa un soc mecanic, porneste si pompa. Ce ar putea fi. Span de la caseta de directie in corpul pompei sau e pompa pe duca. Mentionez ca nu am nici un martor aprins in bord. Daca a mai patit cineva asta, va rog sa-mi spuneti cum ati rezolvat problema. Cu stima. Masina mea e un astra H 1,7 CDTI 101 CP, cod motor DTH. Ms
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR