CVA
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut Club Opel ! Sunt nou intrat fiindca am Opel de 6 luni si au inceput problemele iar cum mecanicii sunt ghicitori cred ca o sa gasesc solutii poate mai bune aici. Sper sa va ajut si eu cu ce stiu din patite.
Initial acum iarna dimineata se aprind bujiile si o ia. Dupa ce merg cu ea si se incalzeste daca fac pauza de vreo cateva ore si pornesc dinou nu o mai ia decat dupa cateva secunde bune 7-8 secunde (1,2 chei lungi).
La fel vara cand nu intra bujiile nu o ia usor intre 7-15 gr.C.Bujiile sunt schimbate noi BERU.Bateria si electromotorul invart bine.
Am fost la tester si mi-au spus ca am 2 erori :
1. Indicator turatie motor,management motor (P0725)
2.Probleme recirculare gaze de esapament (nu mai tin minte nr. de eroare dar cred ca e vorba de valva EGR pe care o am imbacsita de ulei,o sa o curat bineinteles)
Acum eu nu inteleg ce treaba are "Indicatorul de turatie motor" cu pornitul la cald ? Ca nu am probleme cu turatia motorului,merge bine iar "Valva EGR" la fel stiam ca iti mai da ceva putere,iar daca nu merge nu mai ai 101 CP ai motorului.
M-am mai uitata in sectiunea Probleme tehnice la Astra G diesel dar nu am gasit ceva mai nou sau vreo idee in afara de verificarea dezamorsarii instalatiei (furtunase retur,oring-uri filtru motorina,injectoare).
Motorina pe care o bag acum este OMV Alpin (am inteles ca e cea mai buna pt. Astre), filtrele le am schimbate, mai ramane sa-i curat si rezervorul si eventual sa-i pun un aditiv contra apa.(nu cred ca asta e problema)
Am citit si vreo 20 de pagini pe acesta tema pe forum Opel - Solutia : Indicator (senzor) de temperatura bujii , Verificare amorsare instalatia de alimentare , Verificare reglaj pompa de injectie
Mai are cineva aceasta problema si cum ati rezolvat-o sau ce credeti ca ar trebui facut ?
Ma gandesc ca poate au mai aparut si alte solutii sau baieti destepti care stiu ce ar trebui facut mai exact sau ce au facut ei ?
Va multumesc anticipat si astept raspunsurile voastre!
Opel Caravan 2001 , Y20DTH , 150.000 Km
Initial acum iarna dimineata se aprind bujiile si o ia. Dupa ce merg cu ea si se incalzeste daca fac pauza de vreo cateva ore si pornesc dinou nu o mai ia decat dupa cateva secunde bune 7-8 secunde (1,2 chei lungi).
La fel vara cand nu intra bujiile nu o ia usor intre 7-15 gr.C.Bujiile sunt schimbate noi BERU.Bateria si electromotorul invart bine.
Am fost la tester si mi-au spus ca am 2 erori :
1. Indicator turatie motor,management motor (P0725)
2.Probleme recirculare gaze de esapament (nu mai tin minte nr. de eroare dar cred ca e vorba de valva EGR pe care o am imbacsita de ulei,o sa o curat bineinteles)
Acum eu nu inteleg ce treaba are "Indicatorul de turatie motor" cu pornitul la cald ? Ca nu am probleme cu turatia motorului,merge bine iar "Valva EGR" la fel stiam ca iti mai da ceva putere,iar daca nu merge nu mai ai 101 CP ai motorului.
M-am mai uitata in sectiunea Probleme tehnice la Astra G diesel dar nu am gasit ceva mai nou sau vreo idee in afara de verificarea dezamorsarii instalatiei (furtunase retur,oring-uri filtru motorina,injectoare).
Motorina pe care o bag acum este OMV Alpin (am inteles ca e cea mai buna pt. Astre), filtrele le am schimbate, mai ramane sa-i curat si rezervorul si eventual sa-i pun un aditiv contra apa.(nu cred ca asta e problema)
Am citit si vreo 20 de pagini pe acesta tema pe forum Opel - Solutia : Indicator (senzor) de temperatura bujii , Verificare amorsare instalatia de alimentare , Verificare reglaj pompa de injectie
Mai are cineva aceasta problema si cum ati rezolvat-o sau ce credeti ca ar trebui facut ?
Ma gandesc ca poate au mai aparut si alte solutii sau baieti destepti care stiu ce ar trebui facut mai exact sau ce au facut ei ?
Va multumesc anticipat si astept raspunsurile voastre!
Opel Caravan 2001 , Y20DTH , 150.000 Km
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
in cel mai rau caz poate sa fie uzat capul hidraulic din pompa de injectie;in cel mai fericit senzorul de turatie cranckshaft(vibrochen) nu lucreaza in plaja de valori ale temperaturii descrise de tine.Mai documenteaza-te despre acest senzor si vei vedea ca e foarte important in functionarea unui motor.
CVA
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
mmitroi
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 2.0 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Acel ''indicator de turatie'' este de fapt,senorul cranckshaft,adica senzor rotatie vibroken(arbore cotit),care transmite informatii calculatorului.Acesta se schimba numai cu original nu cu alte ''facaturi''de genul ''FACET''.El lucreaza intr-o anumita plaja de valori ale temperaturii.
S-a mai discutat pe-aici.Cautati!
S-a mai discutat pe-aici.Cautati!
CVA
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut!
Da si eu am auzit ca Facet e cam nasol.Am intrebat de senzor si cineva de la piese mi-a recomandat Siemens-VDO sau Bosch.
Ea avea pe ea Bosch,nu stiu daca asa vine din fabrica sau mai fusese schimbat.In orice caz i-am luat tot Bosch 225 Ron si urmeaza sa-l schimb.
Tot astept la un mecanic mai ieftin fiindca nu-i mare smecherie de schimbat.
Oricum incet ,incet anumite chestii mai simple o sa incep sa le schimb eu, cum ar fi filtrele, de exemplu.
Merci!
Da si eu am auzit ca Facet e cam nasol.Am intrebat de senzor si cineva de la piese mi-a recomandat Siemens-VDO sau Bosch.
Ea avea pe ea Bosch,nu stiu daca asa vine din fabrica sau mai fusese schimbat.In orice caz i-am luat tot Bosch 225 Ron si urmeaza sa-l schimb.
Tot astept la un mecanic mai ieftin fiindca nu-i mare smecherie de schimbat.
Oricum incet ,incet anumite chestii mai simple o sa incep sa le schimb eu, cum ar fi filtrele, de exemplu.
Merci!
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- darvin
- **
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- paiu cristian
- *
- 33 mesaje
- din 10 Oct 2008
- Astra 2001 y20dth
- Galati
paiu cristian
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut ! Am si eu aceasi problema la y20dth, cand e rece afara si se aprind bujiile in bord porneste la sfert, dar cand este cald porneste greut. Am fost la service si mi-au spus ca este de vina calculatorul pompei de injectie. O solutie ar fi sa trag 2 fire de la senzorul de temperatura de pe termostat, in masina sub volan cu un buton. Oare este bine sa pornesc asa ? Am facut proba, am scos mufa de la senzorul de temperatura, am pus contactul, mi sau aprins bujiile in bord, a pornit si electroventilatorul, si apornit motorul la sfert. Ce parere aveti ?
- paiu cristian
- *
- 33 mesaje
- din 10 Oct 2008
- Astra 2001 y20dth
- Galati
paiu cristian
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
- paiu cristian
- *
- 33 mesaje
- din 10 Oct 2008
- Astra 2001 y20dth
- Galati
paiu cristian
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
- darvin
- **
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- paiu cristian
- *
- 33 mesaje
- din 10 Oct 2008
- Astra 2001 y20dth
- Galati
paiu cristian
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am taiat unul din cele 2 fire(albastru) de la senzorul de temperatura de pe termostat si am legat un buton fixat pe carcasa de sus din spatele volanului. Firul l-am bagat pe sub bord pe dupa planseul de deasupra pedalelor, l-am pozat frumos pe langa celelalte cabluri si nici nu se vede. Pe vreme calda, cand fac prima pornire din zi apas butonul o data apoi pun contactul si porneste la sfert dupa care apas inca o data butonul , mi se stinge martorul din bord si.......viteza. Azi dimineata nu a fost nevoie sa apas butonul fiindca era rece afara si mi-au intrat bujiile de la sine. NUMAI BINE !
- darvin
- **
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- paiu cristian
- *
- 33 mesaje
- din 10 Oct 2008
- Astra 2001 y20dth
- Galati
paiu cristian
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
- criss astra
- *
- 36 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Astra 1999 x1.7dtl
- Vaslui
criss astra
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1999 x1.7dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
paiu cristian a scris:Am taiat unul din cele 2 fire(albastru) de la senzorul de temperatura de pe termostat si am legat un buton fixat pe carcasa de sus din spatele volanului. Firul l-am bagat pe sub bord pe dupa planseul de deasupra pedalelor, l-am pozat frumos pe langa celelalte cabluri si nici nu se vede. Pe vreme calda, cand fac prima pornire din zi apas butonul o data apoi pun contactul si porneste la sfert dupa care apas inca o data butonul , mi se stinge martorul din bord si.......viteza. Azi dimineata nu a fost nevoie sa apas butonul fiindca era rece afara si mi-au intrat bujiile de la sine. NUMAI BINE !
salut si eu am aceasi problema,dupa ce ai facut aceasta modificare se mai conecteaza electroventilatoru sau afecteza cu ceva la motor?
gygy popa
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
despre ce motor este vorba ? mai multi colegi de forum au aceasta problema.
te poti documenta aici:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=540
https://www.clubopel.com/vie...orneste+greu+cald
incearca sa folosesti functia "cautare" pt mai multe informatii utile
spor la citit !
te poti documenta aici:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=540
https://www.clubopel.com/vie...orneste+greu+cald
incearca sa folosesti functia "cautare" pt mai multe informatii utile
spor la citit !
gygy popa
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2008
- Mesaj Privat